Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
House_of_gold 2019-10-18 15:52
Tai aišku, geriau investuot, kas yra seniai patikima ir patobulint 10 kartų. Šiaip dabartinės Mazdos geros, nes klauso, ko nori jų pirkėjai.
Lukasfragas 2019-10-18 16:08
Koks durnas turi būti, kad tobulinti tai, kas vapšė neturėtų egzistuoti?
Lukasfragas 2019-10-18 16:43
Tuois pas teslą bus viskas 10x ismatuota ir patikrinta. skirtumas tik tas, kad vienas tobulina technologiją, kuri ateityje egzistuos, o kiti technologiją, iš kurios ateityje visi juoksis, kad tokia egzistavo - važinėjantis teršalas.
Įsivaizduo, jei elektromobilius ir batatkes butu tobuline tiek laiko kiek masinio teršimo mašinas?
AAA000 2019-10-18 18:55
tai tobulino - bet pasieke akligatvi svinas
jei ne licio akumai - jokio siandieninio elektromobilizmo nebutu buve isvis. aisku ekologija butu sprendziama - bet manau butu nueje greiciausiai kokiu nors maglev tipo traukiniu ateitin. arba kokiu magnetiniu keliu sukurimas butu buves. ir gal butu buve dar idomiau prototipu buvo pilna prikurta. tiesiog neisplito.
daynewss 2019-10-18 19:53
Mazda rotorinius irgi tobulino, tobulino ir... uždarė. Su šituo fetišu bus tas pats. 2-5, maksimum 10 metų ir mirs šita įdėja. Kartu su visa mazda, jei ir toliau šūdą mals.
Beje, juk rugsėjo pradžioj (T.lt rašė 09-26) MB parašė, kad nebekurs naujų VDV, tai apie ką čia parašyta???
kukulis4 2019-10-18 21:57
Parasyta apie tai, kad nauju nekurs, o esamus tobulins.
AAA000 2019-10-18 22:06
reklaminasi ir tiek
as tai laukiu realiu elektromobiliu daugumai. darbiniu arkliuku. o ne situ dizaineriniu nesamoniu visokiu.
Berserkas 2019-10-18 22:40
Aš tai va, laukiu kada automobiliai atrodys panašesni į konceptinius automobilius, o ne į šituos kurie nesikeičia tiek laiko. A tipo nieks nenori nusipirkti ateities automobilio? Kodėl toks didelis konservatyvumas? Bijo kažką išbandyti naujo todėl nieko drastiško nekeičia dizaine. Va, tarkim Tesla tai pakankamai eina ties tuo. Ypač bus įdomu pamatyti jų pick up'ą. Nu kaip čia kažką minėjo, tiesiog Elonas turi Geek'o fetishų. Daro ne tik dėl pelno, aišku tai svarbu, kad viskas toliau vystytųsi, bet tuo pačiu nori patenkinti save. Ir tai nėra blogai. Kalba neina vien tik apie Tesla. Yr mums reikia mažiau kažkokių konservatyvų pirdžių.
Berserkas 2019-10-18 22:51
Tikriausiai reikės dar kokių 4 metų kuomet jau būtų galima nusipirkti elektromobilį už benzininio kainą. Kaip matom, konkurencija didėja.
Xdmin 2019-10-18 23:03
Viskas su Mazda gerai, turi jie daug ideju, daug ju isbande, o dabar, kol dar ne velu, nori jas realizuoti.
Kol elektromobiliai kainuos po 30k, Mazdas su visom inovatyviom technologijom ir ~15k kaina graibstys kaip karstas bandeles.
Beje, rotorinis variklis nemire, Toyota juos zada naudoti kaip range extenderius.
Paramotoras 2019-10-19 08:59
O kas nirs susimaste kas bus kai dauguma bus elektrines masinos. Nebus naudotu masinu. 10m elektromobilus praktiskai garantuotai negyva arba vos gyva batarke. Na jos perbrangios kjeitimui
House_of_gold 2019-10-19 09:40
Kažkada ir litis, kolbatas ir kt. pasibaigs. Reikės kažkaip perdirbt arba rast kitokią technologiją. Man įdomu, ar būtų įmanomas elektrinis auto išvis be batarkių, važiuoji ir imi elektrą iš šaltinio (be laidų) tuo momentu. Čia jau reiktų superduper technologijų proveržio...
immortallt 2019-10-19 10:16
Po kokių 200k km, akumas bus praradęs iki 15% talpos - važiuok ir žvenk. Jei reikės tų 15%, išardysi akumą ir pakeisi sugedusias celes ir turėsi kokius 95% talpos vėl už kelių celių kainą + darbas. Užtat variklis neužmušamas, pavarų dėžės nėra. Realiai už tepalų keitimo kainą atsinaujinsi akumą. Nu jei būsi tas, kuris važiuoja po 50k km į metus, tai teks jau pasikeisti akumą, seną parduosi ir jį panaudos elektros tinklams balansuoti/krovimo stotelėms, o tu gausi naują už kokius 6,000€, jei pirksi 60kWh akumą. Tuo tarpu seną 60kWh akumą pridavęs turėtum dar gauti 3,000€. O dabar paskaičiuok, kiek per 500,000 km išleistum ant kuro? 38,500€. Kiek išeitų naujų akumuliatorių už tą kainą? Nu gerai, teisybės dėlei atimkime elektros kainą, tai vis tiek bus 28,000€ kainų skirtumas, neatmetant dar kiek kainuoja tepalai, ar purkštukus kokius pakeisti, kai jie nusmigs.
Kad litis pasibaigtų ilgai teks laukti. Problema ta, kad didelės koncentracijos ličio šaltinių nėra, bet jo užteks visam poreikiui patenkinti. Perdirbimas prasidės vos tik akumuliatorių po antrinio naudojimo srautas išaugs.
Xdmin 2019-10-19 10:41
AAA000 2019-10-19 12:40
nereikia jokio proverzio. jau yra. tereikia daug vario. technologija vadinasi tiesialinijinis variklis.
tokiu principu pvz didesniu krautuviu automatines durys vazineja. ant tokio spec begio. taip pat yra traukiniai - maglev vadinasi. japonijoj ir kinijoj vazineja. vokietijoj bande bande - testavo kelis metus - paskui buvo ziauri avarija ir isarde . tipo "magnetine levitacija". ten tas pats tiesialinijinis variklis ikistas. belenkokia masina ant to begio uzvaryk ir vaziuos be jokiu laidu ir vidines energijos. energija gauna is begio (istiesinto iki reikiamo ilgio elektrinio variklio).
sliauziantis laidu kontaktas kaip kokiuose trulikuose ar elektrickose nebutinas. taip pat jei zmogus uzlipa ant to begio - nenutrenkia. nes ten ne elekra, o elekromagnetizmas.
AAA000 2019-10-19 12:55
taip nebus kaip tu cia skiedi.
licio akumai visiskai kitaip stimpa. jei jau pradejo celes mirinet - procesas nebesustabdomas. kad daryt kaip aprasei - visu pirma celes turi but nesunkiai isardomos ir pakeiciamos. pvz teslose tas neimanoma nesulauzant pacio akumo. ir ju celes greito numirimo. nera jokiu ten 10-15% likutines talpos. numirsta iskart ir atsijungia is bendro bloko. yra tik dar veikiancios celes . ir yra jau mirusios. o tos kur dar geros - ju bukle "prie pat mirties" jei tu manai kad pardaves gausi 3k€ - tai tu visiskas kvailys net naujos isardytos tegausi gal tik puse kainos vertingos celes - kur vaikscios antrineje rinkoje - tai pvz is sudauzytu elektromobiliu, kur islieka sveikos. ar ten kokios naujos, bet uzsistovejusios platintoju sandeliuose (nes jos genda ir nuo stovejimo - taigi reikes issiparduot atsargas). niekas atidirbusiu nekeis ir nedes. gali cia nefantazuot. cia jau sukciu sfera ir tokiais "keitejai" domesis nebent policija.
yra dar kitas budas - buna regeneruojami akumo celiu variantai. bet su liciu ju dar faktiskai nera isdirbta. dar ne tas etapas, kai jau verta kurt. pirma turi rinka persisotint licio akumais. dabar gamina grieztai vienkartinius licio akumus. kuriuos tegali tik ismest. ten kur tu aiskini apie balansavimo akumus - ten visai kitokie licio akumai. visai kitoks tipas ir jie sunkus. ten svorio parametras neaktualu. automobiliuose tokiu nenaudoja ir niekada nenaudos. gali ju nusipirkt pas visokius, kur saules ar vejo mini sistemas- jegaines pardavineja. tada suprasi kas ten per licio akumai nes panasu tu ju gyvenime nesi net mates nei apie juos girdejes ir cia kvailini visus tik savo buhalterinem pasakelem. kiek pastebiu - savo melus stumi pastoviai kazkodel sitam forume. cia manau verta susimastyt del ko?
Benediktas 2019-10-19 18:51
Tai gi tuoj Tesla isleis batkes, kur milijona vaziuoja. Dar kondensatoriu prides i Tesla, maziau vargins batarke
Robkinas 2019-10-20 10:50
Mazda teisingai elgiasi - jeigu pradėjo visi masiškai gaminti elektro mašinas, nereiškia, kad visi apie jas ir svajoja. Aš pvz.pirksiu benzinines mašinas tol, kol jos apskritai išnyks nuo žemės paviršiaus. Netikiu elektromobilio ateitimi nors tu ką. Ir jei mazda bus paskutinis pionierius, gaminantis VDV, pirksiu jos modelius, nes elektromobilizmas šiuo metu yra labai ribotų galimybių, ir nelabai matosi, kad artimiausiu metu perspjautų VDV nuriedamų km atstumu
amas 2019-10-20 12:34
Visa ta ekologija yra labiau kaip didelis biznis, būdas užkal pinigų. Dažniau keist automobilius ir panašiai. Viskas su jais gerai. Bet idomu kas bus kai ekeltriniai senstels. Kokios tada isterijos prasidės.
Kaunas 2019-10-20 18:13
jei galvojat, kad elektromobiliai greitai pilnai pakeis vidaus degimo, truputį siaurai galvojat. Technologija nėra dar tiek pažengus ir nepanašu, kad greitai pakankamai patobulės. Yra tokių gyvenviečių, kaip salos, atokesnės vietos ir pnš.. Ką tu ten su tuo elektromobiliu? Taip, vidaus degimo rinka sumažės, bet tam tikrose vietose vidaus degimo variklius pakeist bus itin sunku. Vidaus degimo tiesiog per daug praktiški kalbant apie ilgas distancijas, atokias vietas, mašinos ilgalaikį palikimą iki kito sezono ir t.t.. Elektromobiliam dar labai daug ir ilgai tobulėt iki to. Mazda tą puikiai supranta ir matomai su savo mažom mašinytėm į visokias tokias salų ir atokių vietų rinkas taikosi galvodama apie ateitį, nes ten jokių elektromobilių dar tikrai ilgai nebus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Mazda“ ragina valstybes atsipeikėti - jau kitais metais „Mazda“ pristatys naują itin pažangų dyzelinį variklį