Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mindaugas.vaitiekūnas 2019-10-21 16:56
Labai teisingi Spanielo pastebėjimai
Apskritai pastebėjau, kad vokiečiai gerokai sąmoningesni keliuose. Čia LT tai užmigę prie to vairo ir dar bumba jei kas greičiau už juos važiuoja. Vokietijoj tik retas idiotas velkasi kaire eismo juosta kai laisva dešinė (dešinesnė) ar apvažinėja kitą auto (liaudiškai tariant - lenkia) per dešinę pusę.
Mano supratimu, tas greičio neribojimas kaip tik išugdo didesnį sąmoningumą keliuose, nes imi vadovautis savo protu ir savo sugebėjimais, o ne ženklu šalikelėj.
SaMaras 2019-10-21 17:05
Net ir vokiečiuose ne visur neribojamas greitis.. bet ten kur neribojama, visai kitos eismo sąlygos, o ir visi dalyviai visada žino ko galima tikėtis tokiame kelyje ir ko saugotis. O vat pas mus, tie besikliaujantys savo gebėjimais būna ir ilgai važinėja, bet būna kad po to verkia, nes kelyje kur leidžiama 90 kažkoks užkišo važiuodamas ant 100 ir jis kad ir koks profas buvo, bet jau nebesugebėjo išvengti avarijos.. dėl kairės eismo juostos tenka sutikti, turim vairavimo kultūros spragų, ir šita nebaisiausia..
Arunas1948 2019-10-21 19:23
Lenkijoje vaziuoji greitkeliu 160 kmh o tave lenkia kaip pro stovinti, vokieciu keliai prastesni uz lenku.
bahuriux 2019-10-21 20:23
Aš tai susirūpinau dėl aplinkos neteršimo, o ne dėl greičio ribojimo. Man nepatinka tie ekoidiotai garsiai rėkiantys, bet patys nieko nedarantys kad būtu mažiau teršiama.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-10-21 20:48
Čia kažkokį realų pavyzdį turi ar tiesiog hipotetiškai mąstei?
Lai 2019-10-22 08:18
In your face, neadekvačiai ejakuliuojantis Dariau Verbickai ties kiekviena perspausta eko tema.
daynewss 2019-10-22 12:58
Mano nuomonė yra tokia:
* Vokietijos keliuose visi žino, kad nesvarbu koks tavo greitis tu privalai važiuoti kuo dešiniau. Net jei greitkelis 3 juostų į vieną pusę, tu važiuoja Ferrari ir greitis 250 km/h, o mašinos nei vienos, vis vien privalai važiuoti kraštine dešine juosta. Ir visi to laikosi. Nesilaikysi - gausi tokią baudą, kad kitą kartą nesinorės. Ir niekas neverkia, kad "policinė valstybė", "tik bausti ir moka". O pas mus kaip? Net nenoriu plėstis apie X5, AMG ir t.t. vairuotojus. Tokių būdu išvengiama daug avarijų ir nėra stabdymo-greitėjimo.
* 90% vokiečių nevažiuoja daugiau nei 130 km/h greitkeliuose. Vokiečiai puikiai moka skaičiuoti. Benzinas ten brangus ir niekas nenori veltui pinigų mėtyti. Nekalbu apie turkus, juodžius, rusus, lenkus ir lietuvius "gastarbeiter'ius" ir "pabėgelius".
* 90% vokiečių neperka galingų automobilių. Vokiečiai puikiai moka skaičiuoti. Mokesčiai ten dideli ir niekas nenori veltui pinigų mėtyti. Nekalbu apie turkus, juodžius, rusus, lenkus ir lietuvius "gastarbeiter'ius" ir "pabėgelius".
* Yra daug vietų, kur greitis ribojamas
* Vakarų Vokietijoje yra daug greitkelių, kurie yra jau seni. Juos ten tiesė po WW2. Rytinėje dalyje keliai nutiesti palyginus neseniai, kai išsivadavo nuo raudonųjų išsigimėlių, todėl jie geresnės kokybės. Vakaruose yra atkarpų, kurios yra daug blogesnės būklės nei Vilnius-Kaunas-Klaipėda.
*Problema yra mąstas. Piko metu važiuoja LABAI daug automobilių. Jei visus sukišti į traukinius problema tikrai sumažėtų.
AAA000 2019-10-23 05:23
visiskai nesutinku.
problema yra TIK ilipimo-islipimo vieta.
tu visiskai nesupranti kas yra mastas.
piko metu vaziuoja ne LABAI daug automobiliu, o del prastai isprojektuotu keliu labai PRASTAI sukistu i kelia automobiliu. problema yra tik automobiliu tinkamas isdestymas. kelias gali but erdvus vaziavimui, ir gali but labai apribotas. pvz be kelkrasciu. arba susiaurintom juostom. yra Lietuvoje pilna vienos juostos erdvesniu keliu nei dvieju juostu tiesiog susidurimo vietoje priletina ir pasitraukia i kelkrascius. ir toks vienos juostos kelias realiai net saugesnis - nes demesys prikaustytas i vairavima. o ta viena juosta plati, bent 1,5 furos plocio.
normalus kelias turi but su kelkrasciais, kad galetu prasilenkt 3 furos vaziuojancios 100km/h. o asfalto danga gali but arba visu plotu. arba tik dvieju furu plotu per viduri - bet tada turi but BUTINI kelkrasciai. o dabar padaro asfalta 2.5 furos plocio - bet kelkrasti isvis pasalina. cia yra keliu pavojingumo didinimas - nes realiai susiaurino - nors aiskina priesingai - kad "isplete" kelia realiai isplete tik nebet asfalto danga.
keliu gali vaziuot pvz dviratis - ir jei nera kelkrascio - jis nesitrauks. ir dvi furos arba susidurs, arba viena (dviratininko puseje) tures stabdyt ir kelt chaosa. arba vaziuos negabaritine technika - pvz su kroviniu. ar koks traktorius. ir viskas - kelias nebesaugus. nes PER SIAURAS vaziavimui leistinu 90km/h.
HardAxe 2019-10-23 11:16
Minimalus greitis numatytas tik autostradoj. Užmiestyje, ir net toje pačioje autostradoje LEIDŽIAMA važiuoti ir lėčiau nei 90km/h
Ką tu man papasakosi apie šito kelio plotį?
https://www.google.com/maps/@56.1788169 ... 312!8i6656
Švedai turbūt turi vienus saugiausių kelių EU.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vokiečiai prieš greičio ribojimus - ar dar ilgai autobanais lėksime nežiūrėdami į spidometrą?