O kaip dėl vidaus degimo variklio? „Mazda“ tik ką pristatė savo pirmąjį elektromobilį „MX-30“ – geros savybės, dėmesys aplinkai, tik kad kaina nelabai draugiška (Video)  (11)

„Mazda“ tik ką „Tokyo Motor Show“ parodoje pristatė savo pirmąjį vien tik elektra varomą automobilį „MX-30“. Tik ar juo kas susidomės?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„MX-30“ aprūpintas 35,5 kWh baterijų sistema ir elektromobilio galia siekia 105 kW (142AG), o sukimo momentas 264 Nm.

Teigiama, kad Europos rinkai skirtas „MX-30“ elektromobilis vienu įkrovimu galės nuvažiuoti apie 210 km.

„MX-30“, kaip ir daugelis kitų elektromobilių, palaikys iki 6,6 kW AC įkrovimą, o DC įkrovimas sieks iki 50 kW.

Elektromobilis atitiks „CHAdeMO“ arba „CCS“ standartus ir tai priklausys nuo to, kuriai rinkai jis bus skirtas.

Vizualiai „MX-30“ elektromobilis atrodo išvaizdus ir aptakus – tik jo priekis išliko vis dar ganėtinai agresyvus.

Viena ryškiausių „MX-30“ dizaino savybių yra durelės, kurios primena „RX-8“ modelį. Šiuo atveju „Mazda“ jas vadina „freestyle doors“.

Kompanija teigia, kad tokios durelės pagerina automobilio vidaus erdvę, ją padidina, ir tampa patogiau įlipti bei išlipti, įskaitant daiktų į automobilį įdėjimą bei išėmimą.

„Mazda“ taip pat pabrėžia, kad vidaus interjere yra panaudotos kelios perdirbtos ir tvarios medžiagos. Pavyzdžiui, automobilio sėdynių audinys yra iš dalies pagamintas iš perdirbtų plastikinių butelių.

Štai dar keletas „MX-30“ nuotraukų:

Teigiama, kad „MX-30“ elektromobilį bus galima įsigyti su integruotomis aktyviomis „i-Activsense“ saugos funkcijomis, įskaitant „aklųjų zonų ir kelio juostų palaikymo pagalba“.

„Mazda“ skelbia, kad europiečiai jau gali užsisakyti „MX-30“ elektromobilius ir jų pristatymas pirkėjams prasidės kitais metais. Dėl kitų rinkų dar kol kas nėra nuspręsta.

Tikimasi, kad Jungtinėje Karalystėje šis elektromobilis – įskaitant PVM lengvatą ir valstybės dotacijas – kainuos apie 34 500 eurų, o Vokietijoje jo bazinė kaina prasidės nuo 33 990 eurų.

Pavyzdžiui, to pačio SUV segmento bazinė „Hyundai Kona“ elektromobilio versija – pasižyminti dvigubai didesniu nuvažiuojamu atstumu ir tuo pačiu dvigubai didesne baterijų talpa – JK kainuoja nuo 40 000 eurų, o Vokietijoje nuo 34 600. Na, o „Nissan Leaf“ – vienu įkrovimu nuvažiuojantis apie 280 km – JK kainuoja 32 500 eurus.

Pastaraisiais metais dažniausiai iš „Mazda“ gamintojo išgirsdavome apie jų įnirtingas pastangas, darbuojantis prie pažangesnių dyzelinių ir benzininių variklių. Jau girdėjome apie „Skyactiv-X“ technologiją, skirtą benzininiams automobiliams, ir visai neseniai kompanija skelbė, kad kitais metais ketina pristatyti naujos kartos dyzelinį variklį, kuris turėtų nustebinti efektyvumu ir žemomis emisijomis.

Dėl tokių pareiškimų ir veiksmų galima labai daug diskutuoti – kas, beje, ir vyksta – ir teigti, jog tai prastas kompanijos sprendimas ir reikia orientuotis į elektromobilis, o kitiems atrodo, kad tai, kaip tik yra geras sprendimas ir vidaus degimo variklis taip greitai neišnyks, kaip, kad kai kurie teigia ar labai to norėtų.

Bet kuriuo atveju, panašu, jog „Mazda“ supranta, jog visko statyti ant vidaus degimo variklio nereikėtų ir girdėti apie pirmąjį kompanijos elektromobilį yra smagu. Konkurencija šiame segmente tikrai nepamaišys, ypač elektromobilių geidžiantiems pirkėjams.

O ką jūs manote apie tokį „Mazda“ žingsnį ir naująjį „MX-30“ elektromobilį? Ar jis ne per brangus? Gal visgi kompanijai vertėjo rinkai pasiūlyti elektromobilių su įvairesnių talpų baterijų paketais – tuo pačiu ir priimtinesnėmis kainomis – kaip kad tą daro „Tesla“, „Nissa“ ir kt?

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(32)
(0)
(32)

Komentarai (11)