Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-12-21 00:35
kazka tu cia nusiskaiciavai...
transporte grubiai sunaudojama apie 40%, visa kita 60% pramone ir vartojimas.
o tie 10% elektros dalis yra tuose 60% dalyje.
jei visa transporta pervest i elektra - elektros tinklu pajegumus reikia padidint kazkur 5 kartus. pas mus kazkokia debiliska galios ribojimo politika ir dar reikia ten kazka issipirkinet, kad galia pasididint... kai turetu realiai primoket ar kaina elektros tarifo pamazint - jei vartotojas nori pasididint galia...
elektros dabar pagamina mazdaug trecdali atsinaujinantys, pagrinde vejas. kita ismetam pinigus pirkdami. bendram energijos poreiky atsinaujinantys is vejo sudaryty apie 3% - bet plest 30 kartu tikrai nereikia. nes biokuras nauda irgi Lietuvoje lieka. nuliniu emisiju cia saka. dalies vejas nepadengs del nepastovumo. tai pilna vejo gamyba reikalinga maksimaliai gal tik apie 8-9 kartai didesne. dabartiniai elektros tinklai net nepaveztu, nors investuotojai pristatytu manau labai greit tu maluneliu...
dar toks dalykas - jei pervest ir miestu sildyma ant elektros - tai bendra elektros tinklu galia kartu su automobilizmu tektu didint gal net 8 kartus... bet yra toks dalykas - jei skatint ne kazkokias sienu siltinimo programas - o vartotojus pasigaminancius dali elektros ir elektrinius sildymosi budus (naikint sildymo centralizacija ir pan) - kazkiek nusiimtu galingumai nuo elektros tinklu. del susibalansavimo galutinej grandy.
tai manau reiktu orientuotis i kokius 3-4 kartusa tinklu galios ispletima. va cia labiausiai reiketu investuot Lietuvai. i viesus elektros tinklus. i modernius neprobleminius atsiskaitymo budus. leist visiems vartotojams nevarzomai gamintis elektra ir pertekliu supirkinet. gal uz puse pardavimo kainos - bet be suvarzymu. - o ka turim? tik ribojimus, isikalinejimus ir kazkokius mekenimus - kad skatina atsinaujinancia... uzsakomuju straipsneliu kazkokiu pameto - kad veikia issijuose... vietoj to kuria isvis kazkokias istatymines nesamones energetikoje - kaip vartot kazkokiais nuotoliniais budais, lug elektra butu kazkoks vos ne kibiran ipilamas produktas... isradineja skraidanti dvirati... kam to reikia? tegu elektra superka uz pinigus - padaro tegu saskaitas vartotojams - bent puse kainos. tegu pinigai kaupiasi, o ne kazkokios sukauptos kwh. ir vartotojas gaves pinigus suvartos kur jam reikia tiesiog nusipirkdamas elektra uz tuos pacius gautus pinigus. - o dabar kazkokius marazmatinius leidimus tures derint.. . turi ten savininkas kazkoks but ar dar ten kazkokios b*bienes...cia tipo skatina atsinaujinancia? cia juk DRAUDZIA atsinaujinancia Lietuvoj, per tokius apribojimus - kad stambieji gamintojai ir uzsienio kapitalas isigaletu... realiai zlugdo Lietuva per tokiais elektros vartotoju numelzimo praktikas. labiausia cia konservai pridare zalos...
tarpininku bizneliai matyt neblogai sukasi... paziurekit kokius kiekius perkam ir isivezam... visa tai Lietuvos resurso isplovimas is Lietuvos. tuoj net emigrantu iplaukos valdziasikniu padaromos zalos nebepadengs... o dar isvis - ant automobiliu kazkokia registracijos mokestine nesamone uzkrove. jei ES reikalauja mokescio - tik kad jis aplamai butu - galima imitacini mokesti uzdet. arba naudinga kazkam - pvz miestieciams. bet ne - parazitizmas nugalejo - padare kazkoki apsunkinima butent gyventojams. isvis be logikos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pigesnių elektromobilių nebus: „Tesla“ ir „General Motors“ turėtų būti nusivylę – mokesčių reforma dėl elektromobilių žlugo ir dėl to, kad įsikišo Donaldas Trumpas