Jau po kelių metų skraidysime su „Uber“: CES parodoje paaiškėjo, ką gamina „Hyundai“ pagal specialų užsakymą (Video) (9)
„Hyundai“ paskelbė gaminsianti skraidančius automobilius, kurie sudarys „Uber“ skraidančių pavėžėjimo taksi tinklą, paleidžiamą jau 2023-aisiais.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pietų Korėjos automobilių gamintoja pranešė gaminsianti keturių vietų elektra varomas „vertikalaus pakilimo ir nusileidimo transporto priemones“, kurios „bus automobilio dydžio“, tačiau neatskleidė daugiau detalių.
„Consumer Electronics Show“ (CES) parodoje Las Vegase (JAV) paskelbtas „Hyundai“ ir „Uber“ susitarimas gali padėti pavėžėjimų milžinei, šiuo metu bendradarbiaujančiai su orlaivių gamintojais, įgyvendinti savo tikslą iki 2023-ųjų keliuose miestuose pradėti teikti skraidančių taksi paslaugas.
„Hyundai“ miestų oro mobilumo padalinio vadovas Jaiwonas Shinas tikino, kad plataus masto gamyba gali padėti sumažinti oro transporto sistemų išlaidas.
„Mes žinome, kaip masiškai gaminti aukštos kokybės automobilius“, – per spaudos konferenciją CES parodoje sakė J.Shinas.
Pasak jo, „Hyundai“ tikisi, kad bendradarbiavimas su „Uber“ padarys trumpų distancijų skraidančius taksi „prieinamus kiekvienam“.
CES parodoje bendradarbiavimą su „Hyundai“ atstovais aptarė ir „Uber Elevate“ vadovas Ericas Allisonas.
„Iškeldami transportą iš dviejų dimensijų plokštumos ant žemės į dangų, galime pasiūlyti savo klientams daugybę sutaupyto laiko“, – tvirtino E.Allisonas.
Jo teigimu, dėl kitų programėle pasiekiamų transporto galimybių, „tik „Uber“ gali sklandžiai sujungti automobilių, traukinių, ir net dviračių bei orlaivių keleivius“.
„Uber“ taip pat paskelbė, kad skraidantys taksi pirmiausia pasirodys Melburne, Dalase ir Los Andžele. Pirmieji bandomieji skrydžiai bus vykdomi jau šiemet, o komercinė veikla pradedama 2023 m.
„Hyundai“ parodoje taip pat pristatė S-A1 modelio orlaivį, kurio kreiserinis greitis siekia 290 km/h. Šis orlaivis naudojasi „paskirstyta elektros varomąja jėga“, jis sukurtas su keliais rotoriais, kurie gali išlaikyti orlaivį ore, net jei vienas iš rotorių sugenda.
Maži rotoriai taip pat padeda sumažinti triukšmą, o tai ypač svarbu miestuose.
„Hyundai“ teigimu, naujieji skraidantys taksi pirmiausia bus pilotuojami, tačiau vėliau taps autonominiais.