Bekompromisis mūšis: 1,25 mln. dolerių vertės elektromobilis-monstras „Drako GTE“ prieš galingiausią „Tesla Model S P100D“ versiją. Įdomu ar „Porsche“ priimtų tokį iššūkį? (Video) (2)
Į elektromobilių rinką žengianti „Drako“ kompanija nusprendė iškart atkreipti visų dėmesį. Ji tarpusavyje palygina savo sukurtą superautomobilį „Drako GTE“ su pačiu galingiausiu „Tesla“ modeliu – „Model S P100D“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Drako“ kompaniją įkūrė Deanas Drako. Kuris yra geriau žinomas dėl „Barracuda Networks“ kompanijos įkūrimo ir vadovavimo jai.
Taip pat prie „Drako“ įkūrimo ne ką mažiau prisidėjo ir Shivas Sikandas. Elektros inžinierius ir „IC Manage“ įkūrėjas.
Įdomu yra tai, kad šie du vyrai yra ne naujokai elektromobilių segmente ir prie „Drako GTE“ elektromobilio dirba jau dešimt metų. Ir dienos šviesą šis superautomobilis išvydo praėjusių metų rugpjūčio mėn.
„Drako GTE“ yra superautomobilis, pasižymintis žvėriškomis specifikacijomis ir tuo pačiu labai išvaizdus. Tai 4 durų sedanas ir jo išvaizda paremta originalia „Fisker Karma“ koncepcija.
Kalbant apie šio elektromobilio specifikacijas, „Drako“ teigia, kad jos yra įspūdingos ir „Drako GTE“ turi 4 elektros variklius, kurių kiekvieno galia svyruoja nuo +225 kW iki -225 kW:
„Turėdamas visiškai elektrinę keturių variklių architektūrą, Drako GTE buvo sukurtas taip, kad pakeltų šiuolaikinio vairuotojo patirtį į visiškai naują lygį.
Keturi sichroniniai varikliai sukuria kolosalią 1 200 AG galią ir 8 800 Nm sukimo momentą, užtikrinantį stulbinamą pagreitį ir maksimalų 206 mylių per valandą (332 km/h) greitį.
Kiekvienas GTE ratas yra sujungtas su elektros varikliu per atskiras, tiesiogines pavarų dėžes, leidžiančias individualiai valdyti ratus, kad būtų užtikrintas ypač tikslus sukimo momentas.“
Gerai, pripažinkime – skamba, kaip iš fantastikos srities. Juk mes kalbame apie beveik megavato galios generavimą tik iš 90 kWh turimos baterijos sistemos.
Visas technines „Drako GTE“ specifikacijas rasite oficialioje kompanijos svetainėje.
Ir šis gražuolis, kaip kas nors gali pagalvoti, nėra fantazija – tai realus elektromobilis. Kadangi „Drako“ jau turi darbinę elektromobilio versiją, jie nusprendė ją palyginti su „Tesla Model S P100D“.
Teigiama, jog „Tesla“ automobilis buvo „Launch“ režime. Kitaip tariant, išnaudojamos visos jo galimybės. Ir štai kokie lenktynių rezultatai:
„Drako“ teigia, kad planuoja pagaminti tik 25 vienetus „Drako GTE“ elektromobilių, kurių bazinė kaina bus 1,25 mln. JAV dolerių (apie 1,12 mln. eurų).
Kompanija jau priima išankstinius užsakymus ir tikisi, kad pirmieji „Drako GTE“ superautomobiliai savo pirkėjus pasieks dar šiais metais.
Žinoma, čia kalbame apie labai riboto leidimo ir itin brangią transporto priemonę. Akivaizdu, jog tai nėra tiesioginis „Model S“ konkurentas.
Iš kitos pusės, pati „Performance“ versija įveikė jau ne vieną šiandieninį sportinį automobilį, tad toks „Drako“ būdas parodyti, kad jie turi tikrai galingą sportinį elektromobilį yra visai logiškas.
Bus įdomu stebėti, kaip toliau klostysis „Drako GTE“ reikalai ir jau su nekantrumu galime laukti adekvatesnių tarpusavio palyginimų, kai Elonas pristatys naująjį „Roadster“ sportinį elektromobilį.
Tiesa, jis ne kartą minėjo, kad „Roadster“ jam šiuo metu nėra prioritetinis elektromobilis ir dabar visas dėmesys yra nukreiptas į šiais metais pasirodysiančius „Model Y“ elektromobilį bei „Tesla Semi“ sunkvežimį.
Gal tada „Porsche“ su savuoju „Taycan“ elektromobiliu pabandys pasivaržyti su „Drako GTE“ monstru. Lenktyniauti su „Tesla“ elektromobiliais jie praėjusiais metais tikrai mėgo. Tik ar „Porsche“ išdrįs? Automobilių mėgėjams pamatyti tokį vaizdą būtų labai smagu.