„Mazda“ drėbtelėjo kaip reikiant – pareiškė, kad vienu įkrovimu ilgą atstumą nuvažiuojantys elektromobiliai yra blogiau nei dyzeliniai automobiliai (Apklausa)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evil Goku 2020-01-02 23:20
Galit jas sita grafika paaiškinti
DaveDeivax 2020-01-03 08:19
Parodytas CO2 poveikis aplinkai, priklausomai kur tą mašiną krauni, t.y. kaip švariai išgaunama elektra tam tikrose šalyse, Netgi Lenkijoj, kur daugiausia paremta anglim, elektrinės mašinos teršia 25% mažiau. Prancūzija Švedija, kur daug atominių ir hidro, mažiausiai taršios. Įdomu kurioje vietoje grafike atsidurtu Kinija, Indija
Berserkas 2020-01-03 10:17
Indijos piliečiai neturės pakankamai naujiems elektriniams automobiliams. O va Kinijoje labai investuojama į saulės energija.
gytis13 2020-01-03 10:25
Kai krautuvėj nuperki ličio jonų akumuliatorių, o jo instrukcijoj parašyta kad po 300 krovimo ciklų jis praras 20 ar 30 procentų talpos imi kreivokai žiūrėti į visokias prognozes kas būtų jei būtų.
immortallt 2020-01-03 11:11
Pirma, akumuliatoriaus kokybė. Antra, skiriasi dydis, akumuliatoriaus apkrovos, įtampų valdymas, temperatūrų valdymas ir dar n faktorių, kurie leidžia ne tik teoriškai, bet ir praktiškai šiuos rodiklius labai stipriai pagerinti.
AAA000 2020-01-03 15:31
toks teiginys skamba labai itartinai. akumuliatoriu talpa labai skiriasi. ir kaip sunaudojamas akumas eektromobilio savininko - irgi labai skiriasi. jei vaziuojama bus mazai, o akumas maksimalios talpos - jis tiesiog suges savaime greiciau - nei savininkas sueksplotuos jo visus ikrovos-iskrovos ciklus. arba paliks labai iskrauta ir sugadins isvis nauja akuma. cia as pasisakyciau uz saules baterijos sumontavima ant stogo - kad net iskrautas akumas galetu bent jau atsigaut - jei paliekamas iskrautas elektromobilis likimo valiai. ta fotovolto baterija siaip pigi, o akumas brangus. ir gana lengvai sugadinamas. o jei sugadinsi anksciau nei 1,5 metai - tu faktiskai busi eko tersejas. greiciau gamintu tuos ilgaamzius akumus - dabar tikrai situacija dvejopa. dar galetu ir akumu standarta koki nors ivest. neisileist i ES rinka nestandartu. pvz blokai 20-40-60-80kwh. kad negamintu visokiausiu gabaritu ir isvaizdu visokio "firminio dizaino" sudo. nes viskas gi i siukslynus iskart eis po keliu metu - cia bus akumu tarsos eko katastrofa.
immortallt 2020-01-03 16:02
O kas jeigu nusipirkęs dyzelinį automobilį jį įvarys į mišką ir padegs?
AJ 2020-01-03 17:26
Mazda pezdalus raso, jei tai butu tiesa, tai mes savuose butuose uzdustumeme... Pasedekite elektromobilyje garaze su uzdarytom durim ar su benzino/dyzelino masina uzdarytom durim... Nuo elektromobilio niekada neuzdusite... O jei su benzino ar dyzelino masina po 5 minuciu ar greiciau - uzdusite, ir jumis palaidos kaip savizudi... Rimtai nedarykite tokio eksperimento, tikrai mirsite...
AAA000 2020-01-03 19:46
elektrolita visa islaistyk is akumo kambary ir pasedek pvz dujas gali degint kambary kur ir i automobilius pilasi. ir sedet kiek nori. valgyt gali darytis ant automobiliniu duju. man pvz toks klausimas - kodel uzdejo eko mokesti dujiniams auto irgi? kuo butent jie tersus - jei gali sedet kambary, degint dujas ir jokio pojucio ner? kur cia logika? juk moket reiks kaip uz benza. nors netarsus kuras. (tik nereikia ten globalaus atsilimo pritempinet i eko tarsa). mazda ten aisku pezalus raso - bet akumai irgi kolkas neatsiperka. ir kai elektros isgavimas pinga - akumu RACIONALUS atsipirkimas tik ilgeja. cia FAKTAS. ----------- jei moket logiska eko mokesti automobiliams pagal energijos rusies tarsuma - tai dujiniai, spiritiniai, smagratiniai, vandeniliniai, pniaumatiniai, beginiai-elektriniai(priristi) turetu but nuliniu tarifu, malkiniai 5%, nebeginiai elektromobiliai (su akumu) kokiu 10-70% tarifu (priklausomai nuo akumo tipo ir talpos), zibaliniai 50%, benzo kokiu 90%, dyzeliai 100%, deginantys visokias orimulsijas, mazutus, tepalus ar kiti sotesnieji angliavandeniliai 150% ir daugiau. nu cia reiktu tikslint aisku pasitelkiant mokslininkus - bet tendencija manau parodziau. ka ivede net nieko panasaus nera jei jus TIKRAI uz ekologija - jum turetu but pikta. P.S. ziuresim ka liepa ciulbes pusmeti galvos dar, kaip cia runkelius "svelniau" isrurint. :D
Tommis 2020-01-03 22:56
Eko mokesčiai "skirti" CO2 mažinimui, kurį išskiria ir deginamos dujos; visiems dzin kažkokios kietosios dalelės ir visokie nox'ai, anglies dioksidas ant bangos dabar
immortallt 2020-01-04 11:52
Šiaip ne, gal kai nesidomi tik taip atrodo. Bet dyzelių ribojimas, biokuro katilų keitimas į naujesnius ir kitos programos būtent į tai labiausiai ir orientuojasi.
technologas 2020-01-04 15:12
Dalinai tiesa, bet ne visai. Dideliems, "tradiciniams" automobiliams ne visi tikrai turės. Bet mažiems "motocikliniams" elektromobiliams, aka elektrorikšoms - suranda https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_rickshaw#India jau 2012 vien Delyje buvo >100000 ir vis daugėja. Mažesni ir pigesni, bet baterijų, elektros vis tiek reikia.
Vytax 2020-01-04 16:27
Mazda tikriausiai labai daug suinvestavo į naujos kartos benzininius variklius SkyActiv-X. Bet prieš akis vyksta elektromobilizacija, hibridizacija ir dyzelizacija (ne visiems juk rūpi ekologija). Tad tie nauji benziniai varikliai neatpirks įdėtų investicijų ir dėlto Mazda vadovams matyt darosi pikta.
AAA000 2020-01-04 17:03
cia butu klasikine prastos verslo vadybos klaida. produktus reikia gamint kokiu nori vartotojai. uz ka jie pasiryze sumoket. o ne kazkokias savo vizijas bandyt iskist. verslas yra ne sportines rungtynes. kur pasiimi priza nes tu kazkur lyg ir geriausias. siaip neprapuls tie varikliai - jei jie tikrai geri - gales generatorius stampuot ar hybriduose naudot. dabar hybridai populiariausi siaip. pvz husqvarna irgi dvitakcius variklius tobulina. nu atsilike gi jie nuo gyvenimo siaip. bet jie pardavineja unikalius sprendimus. pvz nesiojama kuprinej generatoriu su vidaus degimo varikliu. i kuri gali prijungt visokius irankius. ne tik pjuklus gamina jie tobulina pacia paslauga vartotojui. plius sprendzia remonto palaikymo problema. uztat ir gerai moka uz ju vidutinio lygio gaminius - nes jie duoda sprendimo visuma kiti taip nedaro, na gal dar isskyrus still - nu tai ir neuzdirba. volkswagenai tai tiesiog dideli - nusipirks jie ko jiem truks. net ir akumu gamykla. tesla daug ka daro irgi labai teisingai. bet jie per mazai i ateiti ziuri. pastate kolkas viska ant abejotinu akumu unikalumo, bet cia kaip tik viena parametra tobulint - neziurint i visuma. to vartotojai manau neatleis ateity
Berserkas 2020-01-05 12:31
Visokie elektriniai rickshaw tai jo, bet anų automobiliais nevadinu, ten motociklas su trejais ratais ir stogeliu. Net labiau motoroleris/mopedas. Ten ir daug mažesnes ir paprastesnės baterijos.