„Volvo“ sumušė visus buvusius savo rekordus - tiek parduotų automobilių dar niekada nebuvo: skelbia perkamiausius modelius  (2)

2019 m. „Volvo Cars“ pasiekė šeštus metus iš eilės augančius rekordinius pardavimus ir pernai pirmą kartą per 93-ejus kompanijos istorijos metus pardavė daugiau kaip 700 000 automobilių. Palyginti su 2018 m. pardavimai išaugo 9,8 proc. ir iš viso pernai buvo parduoti 705 452 nauji automobiliai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Ypatingai paklausūs buvo trys gamintojo SUV modeliai – „XC40“, „XC60“ ir „XC90“ – pasižymėję dideliu populiarumu Europoje, JAV ir Kinijoje. Taip pat pirkėjus domino versijos su elektros varikliais, kurių pernai buvo parduota 45 933 vienetai – 22,9 proc. daugiau nei 2018 m.

„Labai džiaugiuosi, kad pirmą kartą kompanijos istorijoje pardavėme daugiau kaip 700 000 automobilių ir užsitikrinome augimą visose svarbiausiose rinkose, – sako kompanijos vykdomasis direktorius Håkanas Samuelssonas. – Sieksime ir toliau išlaikyti augimą 2020 metais, kadangi šiemet pristatome „Recharge“ – įkraunamų „Volvo“ modelių – gamą.

Vien tik Kinijoje pernai „Volvo Cars“ pardavė 154 961 automobilį –18,7 proc. daugiau nei 2018 m. ir pasiekė didžiausius pardavimus istorijoje vienoje rinkoje. Jungtinėse Valstijose buvo parduoti 108 234 automobiliai – nuo 2007 metų buvo pirmą kartą peržengta 100 000 vienetų riba. Palyginti su 2018 m. buvo parduota 10,1 proc. daugiau automobilių.

Europoje itin dideliais pardavimais išsiskyrė Vokietija, kurioje įmonė pirmą kartą savo istorijoje pardavė daugiau kaip 50 000 automobilių. Taip pat daugiausiai automobilių per visą kompanijos istoriją buvo parduota ir tokiose šalyse kaip Austrija, Belgija, Čekija, Vengrija, Lenkija ir Portugalija.

Pasaulyje populiariausiu „Volvo Cars“ automobiliu išlieka „XC60“ SUV, kurių pernai buvo parduota 204 965 automobiliai (2018 m. – 187 339), po jo seka „XC40“ (parduoti 139 847 vnt.) ir „XC90“ (100 729 vnt.) SUV modeliai. 60-os ir 90-os serijos sedanai ir universalai taip pat užtikrino pardavimų augimą Kinijoje ir Europoje.

Lietuvoje 60 ir 90-os serijos „Volvo“ sedanai ir universalai yra prestižinių vidutinės ir didelės klasės geriausiai parduodamų modelių trejetuke, „XC60“ ir „XC90“ yra populiariausi prestižinės vidutinės ir didelės klasės SUV automobiliai.

Šiemet gamintojas pristatys „Recharge“ modelių – turinčių vien tik elektrinę arba iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą – gamą, kuri bus parduodama visame pasaulyje. „Volvo Cars“ yra vienintelis pasaulyje automobilių gamintojas, kurio kiekvienas modelis turi ir iš tinklo įkraunamą versiją. Planuojama, kad 2020 m. iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai sudarys iki 20 proc. visų pardavimų, taip pat šiemet pirkėjai galės užsisakyti ir „XC40 Recharge P8“ modelį – pirmąjį „Volvo Cars“ elektromobilį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(54)
(5)
(49)

Komentarai (2)

Susijusios žymos: