Tai yra smūgis „Porsche“ reputacijai: JAV energetikos departamentas atliko elektromobilio „Porsche Taycan Turbo S“ bandymus - visiškai ne tie skaičiai, apie kuriuos skelbė gamintojas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evil Goku 2020-01-16 17:20
Tikrai labai keista, kad Tesla su nežymiai didesne baterija nuvažiuoja daug toliau. Net nebūčiau pagalvojęs, kad taip gali skirtis elektromobilių efektyvumas. Spėju čia bus susiję su regeneracija.
bahuriux 2020-01-17 10:40
Rašo straipsnyje kad pas tuos poršus yra transmisija, ta prasme pavarų dėžė, reduktoriai su riboto praslydimo diferiancialiais ir pusašiai. Kombinacijoj su nelabai efektyviais varikliais ir gaunasi tokia nesamonė. Na aš nežinau tiksliai iš ko ten susideda Taicanų transmisija, bet čia toks mano spėjimas, kad jie tiesiog vietoj benzininio variklio įmontavo elektrinį ir viskas. Radau kaip daugmaž atrodo Taican viduriai https://www.caradvice.com.au/789680/por ... c-chassis/
SILORAKAS 2020-01-17 12:33
Tavo spėjimas klaidingas. Taycan dviejų laipsnių dėžė, Tesla vieno. Techninis palyginimas šių + Audi + E-tron : https://avidtp.com/tesla-model-s-vs-por ... fficiency/
iPienius 2020-01-17 12:50
dar prisideda pacio automobilio aerodinamines savybes. skaiciu nezinau, bet jei Porshe turi didesni oro pasipriesinima, tai ir cia prisideda papildomos elektros sanaudos.
bahuriux 2020-01-17 16:38
Na tai reiškia tesla neturi pavarų dėžės, o tik reduktorių (viena dantračių pora ir jokių perjungimo mechnizmų), kas automatiškai reiškia mažiau nuostuolių dėl transmisijos.
SILORAKAS 2020-01-17 18:42
https://www.youtube.com/watch?v=3SAxXUIre28?t=385 Kiek dantračių poru ? Žiurėk net ir diferencialas yra.
MixTheShow 2020-01-17 18:55
http://napconline.org/talktoregal-www-talktoregal-com/
bahuriux 2020-01-17 20:12
OK dvi poros, (nesigilinau kolkas kol dar nežadu pirkti model S). Paprastas diferencialas nieko nereiškia tiesiai važiuojant jis net neveikia, o riboto praslydimo mechaninis diferencialas gali valgyi energiją kurkas labiau, bet tik ant posūkių aišku. Ir išvis kam reikėjo diferencialo jei yra du elektros varikliai, tai jau automatiškai diferencialas. O pas poršą yra pavarų dėžė dviejų pavarų + riboto praslydimo diferencialas, tas turbūt neatperka net efektyvesnio variklio. Negi Poršo sinchroninis variklis mažiau efektyvus už Tesla asinchroninį wtf? O gal ESC (electronic speed control) pas teslą efektyvesnis?
Vytax 2020-01-17 22:51
Sunkus tas Taycan'as. Už benzininę Porsche Panamera sunkesnis visais 300kg. Spėju, kad dėl gamybos paprastumo šitam elektromobiliui pagaminti buvo sunaudoti kalnai vario. Todėl jis ir tapo labai sunkus ir neefektyvus.
AAA000 2020-01-18 01:08
o ten ne plienos skardinis tas porschas? tesla "s" aliumine kiek zinau. plienine tik model 3. man siaip plienas labiau patinka jei ka. asincroniniai varikliai efektyvus pagal svori, bet neefektyvus pagal valdymo paprastuma. isskyrus kai kuriuos modelius kuriu tesla tikrai zinau kad nenaudoja as uz asinchroninius. nesidomejau kas ten elektriniam porsche sukista kolkas - tai nelabai galiu lygint. mazai ju dar yra. kiek maciau - daug investuota i dazyma ir surinkima, kas man visiskai pofig... o ispusta kaina dazymais man minusas... sitoj vietoj tesla taupo - kas respektas is manes. aplamai kol nera bent 30% elektromobiliu rinkoje - tai visi elektromobiliai bus sudu sudas - nes vis dar nisinis sektorius... nera jokios vidines konkurencijos. cia paxazuxa - sitie lyginimai. kad ten pora parametru isspaudzia - cia nerodo kad geras elektromobilis. man geras tik kai visuma sprendimu geriausia imanoma ar bent netoli to. pirma tegu bent kiekiais nors kazkiek realiau pasiveja vdv...
agentxio 2020-01-18 19:09
teslos pagreitis ir greitis gerokai prastesni ten labiau seimyninis auto kaip koks priusas ,o cia jau link supercaruarciau
immortallt 2020-01-18 22:35
Tesla S šeimyninis? Na taip, šeima didelė telpa, su dideliu bagažu, bet šeimyniniu nedrįsčiau vadinti kai 100km/h per 3s nėra iššūkis.
M134 2020-01-19 00:05
Protekcionizmas?