Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Berserkas 2020-01-27 17:47
Nu Teslos žudikai? Dabar Teslai liko tik Toyota įveikti. Šiaip net sunku patikėti, kad Tesla tiek verta, ypač per tokį trumpą laiką.
AAA000 2020-01-27 18:25
cia kolkas ispustas finansinis akciju burbulas ir tiek. reikia palaukt kol rinka persisotins ir kiti gamintojai sulis su savo elektromobiliais. dar net atidirbusiu akumuliatoriu utilizavimo ciklas neprasidejo... dar cia pries akis viskas - bet arteja teisybes momentas kuo jis toliau - tuo visiems geriau
ispudinga tik viena - pacios gamyklos, ir kad paklausa dar vis i pliusa eina. ir dar vis gali Tesla plestis. as galvojau ant tiek populiarus nebus elektromobiliai - sustos ant kokiu 5% isotinimo. bet panasu, kad ir 10% isplitimas ne riba. jauciu kiti gamintojai juodai sika i bata - kad praziopsojo toki potenciala prigamint normalesniu elektromobiliu pirmi
as siaip uz gryna elektromobilizma, bet realiai nemanau, kad siuo metu jis laimes. labiau manau bus hybridai. sprendziu ta pagal labiau uzdara japonu autmobiliu rinka - ten jau isotinta daugiau ir vidine konkurencija labai didele. o visur kitur turtingesnese pirkeju rinkose tiesiog elektromobiliu poreikis dar milziniskas. ju tiesiog nera fiziskai siuloma.
dar bus momentas - neiperkanciu dabartiniu elektromobiliu rinkos del per dideles kainos. irgi gali sustabdyt elektromobilizmo pletra... nes kad visiskai isstumt vdv - ipirkt elektromobilius turetu ir mazesniu pajamu salys - visokia Brazilija su Afrika, bangadesai su indusais ir pan. bet pokycio pradzia labai gera miestuose manau garantuotai isitvirtins kaip rimta alternatyva.
iPienius 2020-01-27 20:29
skirtingai nei VW ar Toyota, Tesla yra ne tik automobiliu gamintojas ir gamina ne tik juos. tesla yra ir energetikos bendrove. nes siulo tokius produktus kaip saules elektrines, kurias statosi vis daugiau zmoniu ant savo namu stogu. vien sis sektorius gali buti vertingesnis, nei automobiliu gamyba, nes elektros poreikis psaulyje tik dides, o ne mazes.
kukulis4 2020-01-27 21:02
Aha, daugmaz taip pat arteja kaip ir rublio paskelbimas pagrindine valiuta tarptautineje prekyboje.
dariusss 2020-01-27 22:50
Toyota be automobiliu dar užsiminėja su robotais bei biotechnologija.
O dėl antraštes manau Elonas jau ir taip pasakiškai turtingas:)
immortallt 2020-01-27 22:53
Na, kad akcijos pervertintos, tai tikrai taip. Galbūt kažkada ir sugebės pateisinti šią akcijų kainą, bet sunku patikėti.
Ir ne, nemanau, kad Tesla bankrutuos ar pan., tiesiog pateisinti tokią akcijų kainą dar turi daug metų dirbti ir augti progresiškai. Kitaip sakant, įmonė gali būti labai gera, bet jos akcijos bus prasta investicija
vanduo4 2020-01-27 23:57
Tesla produkcija atitinka laikmetį, todėl visi ja tiki ir investuoja, BET....
1. Tesla dar neatidirbo savo investicijų, t.y. akcijų vertė tėra tik rinkos burbulas;
2. Pernai metais tik paskutinis ketvirtis buvo pagaliau pelningas, visi kiti - nuostoliai, jau nekalbant apie skolų gražinimus;
3. Tesla vysto lazerinį palydovinį internetą - pelno dar negauna;
4. Tesla vysto Marso programą su tikslu per ateinančius 10 metų pagaminti 1000 raketų ir į Marsą nugabenti 1 000 000 žmonių. Tai kainuos nuo 100 mlrd. iki 10 trln.$. - pelno dar negauna.
- Žodžiu Teslos burbulo augimas dar tik prasidėjo - jie investuoja daugiau nei uždirba.
Tikėkimės, kažkuriuo metu Tesla insvesticijas padengs realiais produktais. Bet tai dar bus ne greitai.
P.s. Kiek tai įmanoma jog Marso programa yra JAV slapta programa naujų teritorijų kolonizavimui, o Muskas tėra tik priedanga tikrų ketinimų? Juk čia masiški pinigai. Jei tai būtų viešas JAV projektasv - jį finansuotų tik JAV, na o dabar visi laisvi PAsaulio pinigai ieško fantastikos pojūčių be baimės jausmo.
Trumpai: į Marsą keliauti reikia raketų; ten ryšio užtikrinimas optimaliausias tik palydovais, tad kuriamas lazerinis tinklas; energijos aprūpinimui saulės baterijos; elektromobiliai vietos transportui. Jei visi šie sektoriai taps žemėje pelningi, Marso projektas bus įgyvendintas viso Pasaulio lėšomis, o rezultatai priklausys išskirtinai JAV.
GNU 2020-01-28 00:44
Marso programa ne Teslos, o SpaceX. O kas dėl kainos, ją žinoma nustato rinka, o ir niekas dar nepraturtėjo pinigus kojinėj laikydamas.
unytas 2020-01-28 07:54
Elonas man toks eferistas atrodo. Šneka šneka viską žada o rezultatu nera. Wow pirmi metai buvo pelningi. Ne apie Marsą ir ten pns galvot. Nėra Automobiliams detalių atsargarginu. Jei dabar nusiperkat tesla nu ir įvažiuoja jums į šoną kas.
Iš kur stiklą durelių gauti ar dar kaska. Iš JAV reikės sustis. O čia tik burbulas primenantis bitcoina. Snkejejo apie elektra varomas furas ir dar ten beleka kad investuotojų pritraukti ir bam dingo muskas su visais pinigais xd
Talkatif 2020-01-28 08:04
Tiesiog žmonės neturi, kur dėti savo pinigų ir nori lengvabūdiškai uždirbti. Tesla šiuo atveju mažai įtakoja šį burbulą. Po metų ar poros viskas grįš į savo vėžes. Papildomos lėšos kūrėjams pravers. Tik investuotojai bus labai pikti, nors patys kvaili.
tadas.vladas 2020-01-28 09:01
Piarininkas ir fantazuotojas,nei jis koks genijus ,nei isskirtinis,tiesiog atsirades laiku ir vietoj,bet dabar bandoma is jo dieva daryti. Atkreipkite demesi i jo pazadus ir kiek is ju jis istesejo.
HardAxe 2020-01-28 09:19
Pažadėjo elektromobilį - turim. Suknisti grand gamintojai nesugeba pasivyti.
Pažadėjo raketą - turim. Realiai geriau suvarė rusų raketinę industriją už visas sankcijas.
Dar žadėjo smegenų interfeisą ir hypertunelį - kolkas laukiam
Priminimui spacex 2002m:
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-c ... 6592a3da20
slawcka 2020-01-28 12:50
Kiek žinau tai saulės elektrinėm užsiėma kito Musko ar tai jo giminaičio įmonė. Tesla daro automobilius ir visokius energijos kaupimo parkus, stoteles. su savo batarkėm.
slawcka 2020-01-28 12:53
internetą ir skrydžius vysto spacex o ne tesla.
vanduo4 2020-01-28 17:27
O spasex ne Musko kurinys?
kukulis4 2020-01-28 18:57
+sattelite enternetas - garantuotai bus
+powerwall - yra
+paypal - yra
Dar reiktu paminet, kad ta pati tesla tai ne tik elektromobilis, bet ir siuo metu pazangiausias self driving AI (sitas berods po Open AI brandu, bet koks skirtumas). Ne, tikrai nieko nepadare.
Creatium 2020-01-28 22:39
Na taip. Lengviau yra nieko nežadėt, nieko nedaryt, o tik sėdėt komentaruose ir vertinti kitus
immortallt 2020-01-28 23:08
Ir kai kalbame apie pelną, visi kažkodėl ima metinį galutinį rezultatą, iš kurio atimtos investicijos. Investicijas įdėk atgal, ir staiga pasirodys, kad įmonė labai pelninga. Didžiosios įmonės investuoja iki 5% pajamų, Tesla investuoja ir po 50% pajamų, nes didina gamybą bent dvigubai vos ne kasmet.
NekenciuReklamos 2020-01-28 23:43
todel kad Tesla stengiasi padaryt paty geriausia ymanoma elektromobily, bet mano galva jie savo taktikas laikui begant keis. Kada tai bus ir kokia linkme eis, galima tik spelioti. Jie dabar is principo naudoja Apple ankstesnyjy verslo modely. Beje, Tesla, bandant sudet visus pliusus ir minusus, smulkus investuotojai mano kad ji eina y minusa. Google pilnas diskusiju apie tai.
immortallt 2020-01-29 20:58
Apple modelį? Paimti kokio Samsun ekraną, kitų gamintojų kitas dalis, viską sumesti į vieną ir įdėti tik savo softą, o tada pardavinėti už brangiai daiktą, kurį su tokiomis pačiomis galimybėmis gali nusipirkti kitur? Ne, Tesla šio modelio neima.
Tesla ima standartinį naujų technologijų modelį - grietinėlės nugriebimo, kur kol gamybos mastai riboti išleido brangų modelį, kai įsivažiuoja gamyba, išleidžia pigesnius modelius. Ir ne, šį modelį ne Apple sugalvojo ir nelabai naudoja. Jie naudoja "netikros prabangos" verslo modelį.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Tesla“ peržengė 100 mlrd. ribą ir taip aplenkė „Volkswagen“: jei taip ir toliau – Elonas taps pasakiškai turtingas