Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Darius995 2020-01-30 12:10
Manau, kad neteisinga matuoti tik atšaldžius daviklį, tuo tarpu orą paduodant šiltą.
BrendasGazuotas 2020-01-30 15:29
Panašu kad "tyrėjai" patys išderino automobilį ir laukė "neišderinto" rezultato. Kai nesulaukė - pareiškė kad "akivaizdžiai" veikia išderinimo įranga... Akivaizdu kai variklio valdymo kompe yra komponentės arba programinis kodas kuris pritempia rezultatus prie reikiamų. Jeigu yra atšaldomas tik temperatūrinis daviklis kompas apskaičiuoja patenkantį į variklį šalto oro kiekį (kuris neatitinka realybės dėl išderinto temperatūrinio daviklio) ir apskaičiuoja kiek degalų reikia paduoti kad atitiktų reikalavimus. Pirma lai tie žalieji "tyrėjai" automobilį pastato į aplinka +4 laipsniai ir tada matavimus atlieka....
HardAxe 2020-01-30 17:45
šiaip ECU turėtų naudoti MAF (oro srauto) + slėgio + temperatūros daviklį už intercoolerio, ne išorės temperatūros daviklį. Prie tų pačių -4 važiuojant 10km/h ir 100km/h oro temperatūra gali labai skirtis dėl intercooler apipūtimo.
Normalus testavimas, kaip kolega rašo, turėtų vykti šaldant viską, o ne vieną daviklį. Įdomu kaip pačio VAG`o dyzeliai veikia prie Švediškų -20C? Ar tik nesijuokia puodas iš katilo?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volvo“ visureigiai išmeta daug didesnius kiekius kenksmingų teršalų, nei yra leidžiama? Europoje bręsta naujas skandalas