Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2020-01-29 10:45
Seniems dyz ir benzininiams vdv, tas vožtuvas tikrai keiksmažodis. Bet neviskas gyvenime yra balta ir juoda, dyzeliniams variklaims egr leidžia greičiau pasiekti darbinę temperatūrą, tas aktualu tik žiemą. Kai užkimšau egr kuro sąnaudos truputį padidėjo ir trauka prie mažų apsukų sumažėjo, prie didelių apsukų ir apkrovų viskas veikia geriau nei su egr. Pabandžiau nepatiko, tada atblokavau egr ir važinėju nematydamas vargo.
Manau geriausia išvis nepirkti dyzelinės mašinos po 2005 metų, o jei jau tokią turit tada geriau susiremontuoti tvarkingai taip kaip numatyta gamintojo. Nemanau kad labai brangu būtu pravalyti tą egr, juk nevisada jį reikia keisti.
iPienius 2020-01-29 12:59
tikriausiai detales gaminamos is brangiausiu medziagu, kad gali kainuoti 800e, bet tada turetu visiskai negesti...
HardAxe 2020-01-29 14:36
bėda, kad seni varikliai pradeda daugiau duminti, ir EGR labiau kemšasi.
ISG 2020-01-29 16:03
Tiesiog lietuviu mentalitetas yra toks, kad geriau padaryti pigiau, ir nesvarbu ar tai tersia ar ne. Cia lygiai tas pats, kad ismesti siuksles, padangas miske ir panasiai. Daznu atveju, net jeigu ir zmogus turi pinigu, vistiek renkasi tiesiog isprogramuoti. Panasiai veikia ir naudotu masinu pardavimas, kai net servisuose klausia: "ar darot sau, ar pardavimui"
HardAxe 2020-01-29 17:21
Čia kai auto aibėj sako "pigiausių stabdžių diskų turiu tik vieną, nes šiandien kažkoks idiotas vieną vienetą nupirko, brangesnių yra. skirtumas 5€"
sangvinic 2020-01-29 20:36
Man 400€ neatrodo brangiai.
Kai esamą mašiną nusipirkau - iškarto įdėjau 1450 € - pasikeičiau KDF, žiedus, grandinę, antifryzą ir jo pompą, tarpines variklio, pagalves.
Servise sakė, kad galiu 50000 km nusukti po tokio remonto.
Praėjo jau 3 metai - jokių gedimų nesiranda. Opel Astra benzinas 2011 m.
AAA000 2020-01-29 22:58
jei tu nerauki automobilyje, tai pirk tiesiog du. vienas sugenda - imi kita. o ta pirma varai pas ta - kuris supranta. ir tegu remontuoja.
jei suges vandens tiekimas irgi gal negersi pora menesiu, ir remontuosi vandentiekio vamzdynus ir visiems aiskinsi kokias ten bronzines alkunes ir poronitines tarpines sudejai uz 400€, ir kad super santechnikas is butu aptarnavimo paziurejes sake, kad dabar tavo vamzdynas atlaikys 50000 kubu tiekimo apimtis? va toki komentara tu parasei... o kad geri normalu vandeni, ar kad tau tiek niekada nereikes - nulis info...
as dabar isvis naudoju pagrinde tarnybine masina kur tik galiu savo reikmem ir ja man dykai remontuoja, draudzia ir TA varo net kuro nepizdinu, nes kam man tas vargas del keliu papildomu centu, kai per ta sugaista laika kuro pizdinimui ir apskaitu klastojimui galiu uzdirbt daugiau paciu darbu.
egr sistema yra nesamone. cia labai teisingai Lietuvoje daro - kad perdirbineja. taip kelia eksplotavimo-remonto kvalifikacija ir antrineje rinkoje atsisijoja automobiliu gamintojai - kur dirbtinai daro auto per daug sudetingus vartotojams. per tokius dalykus ateina abai dideli pokyciai visuomeneje. tame tarpe ir ekologija ir elektromobilizmas ateina butent del to - kad tokias sistemas kaip EGR masiskai isimineja.
aiskint kad cia gerina ekologija - gal neuzsiminekit savo vaikiska propaganda,,, ziurekit kokias milijardines baudas moka del tokiu sistemu "patobulinto" priprogramavimo gamykliniu budu
biggie 2020-01-29 23:14
Ir teisingai daro blokuodami tuos egr. Grįžtančiame ore yra daug suodžių, ilgainiui užsikoksuoja įsiurbimo kolikai, tada važiuojant ant lieso, garantuotai pribaigiamas dpf, kurio užsikimšimas neužilgo pribaigia turbiną, o jei dar ilgiau važiuojama būna pradega koks vožtuvas ar net stūmuoklis. O tada jau tikrai nebeverta nieko remontuot. Ir linksmiausia kad vairutojui nuo tų dpf ir egr buvimo išvis nieko gero. Išmetus dpf kuro sanaudos sumažėja ir trauka pagerėja. O jei dar pačipavus... Mano pasatas jau senai be šito chlamo, eina kaip vėjas ir technikinę laisvai praeina. Nereikia pirkti visokių d-catų ir neturėsit problemų.
sigun 2020-01-30 11:23
Netgi keičiant į naują, bėda ir keiksmažodžiai buvo tol, kol nebuvo į Lietuvą siunčiančių internetinių, nes kokiam eolte ar tanagroje 500 Lt prie tuometinių atlyginimų atrodė tikrai daugoka. Dabar autodoc seno dyzelio EGR 50-70 eur, t.y. tiek pat kiek išprogramavimas. Mano realus atvejis prieš 2 metus: 56 eur su siuntimu už 2L Astros EGR. Pasikeičiau pats.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kas tai yra EGR vožtuvai ir kodėl lietuvių lūpose jie jau virto keiksmažodžiu?