Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2020-02-02 13:13
Nežinoajau, galvojau vyksta atvirkščiai.
daynewss 2020-02-02 20:02
Sunkiojo transporto sektorius labai vilioja įvairias IT paslaugas teikiančias įmones. Pervežimai - didelė sfera, jei kalba eina apie žmonių skaičių. Dauguma tai supranta kaip storą debilą alkoholiką fūristą, tačiau dar yra ekspeditoriai. Tiek vienų, tiek kitų nemažai ir jie kainuoja daug. "Išėmus" juos būtų galima sutaupyti milijardus. IT įmonės tą supranta, automobilių (lengvųjų ir sunkiųjų) bei spec. automobilių (žemės ūkio ir kiti) tai supranta, traukinių, laivų ir lėktuvų gamintojai tą supranta. Visi bando išguoti žmones, nes jie daug kainuoja. Tiek per technologijas, tiek per lobistus. Ateinantis 5G ir Musko palydovinis internetas žmonių šlavimo lauk tempus padidins kartais. Technologijos jau egzistuoja, belieka prastumti reikiamus įstatymus. 5-10 metų sandeliuose nebeliks 98% žmonių, o ištobulėjus autonominiam keliavimui lėks lauk laivų, traukinių, sunkvežimių ir lengvųjų vairai.
Benediktas 2020-02-02 23:03
Tures zmones dirbti labiau kurybinius darbus. Kito kelio nera.
HardAxe 2020-02-03 10:25
Liks, kol žmonės bus pigesni už robotus. Panašiau, kad mažės žmonių ir jie naudotis geresne įranga, bet nebus viskas pilnai robotizuota.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mažai kas atspėtų, kur pirmiausia diegiamos geriausios ir naujausios automobilių technologijos - keliuose jau naudojama tai, apie ką net nesate girdėję