Elektra varomas „Nikola Tre“ vilkikas atkeliauja: ir jis bus gaminamas – Europoje (Foto, Video) ()
Jei apie lengvuosius ir elektra varomus automobilius kone kasdien išgirstame kokią nors naujieną, tai sunkvežimių sektoriuje elektrifikacijos procesas vyksta kur kas lėčiau. Visgi, ir čia yra pažangos. Elonas Muskas prisižadėjo, kad šiais metais jau bus pradėti gaminti „Tesla Semi“ elektriniai sunkvežimiai, o dabar ir kurį laiką tylėjusi „Nikola Motor“ skelbia džiugią žinią.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Nikola Corporation“ ir CNH Industrial“ (sunkvežimių gamintojo „IVECO“ ir jėgos pavaros prekės ženklo „FPT Industrial“ savininkė) drauge į „Nikola“ kompaniją jau investavo ketvirtį milijardo dolerių.
Ir dabar skelbia, kad šių investicijų rezultatą – elektra varomą „Nikola Tre“ sunkvežimį – pradės gaminti dar šiais metais.
Naujasis sunkvežimis, paremtas nauja „IVECO S-WAY“ platforma, bus gaminamas „IVECO“ gamykloje Ulme, Vokietijoje.
„Ulmas yra ideali vieta. Čia yra IVECO važiuoklės inžinerijos centras, kvalifikuoti darbuotojai ir tyrimų laboratorijos.
Taip pat čia padarytos didelės investicijos, skirtos finansuoti mokslinius tyrimus ir projektus, stiprinančius automobilių pramonę.“
Numatoma, kad vien elektra varomi „Nikola Tre“ sunkvežimiai oficialiai bus pristatyti šių metų rugsėjo mėnesį Hanoveryje, Vokietijoje, vyksiančioje komercinių transporto priemonių parodoje „IAA 2020“.
O pirmųjų pagamintų „Nikola Tre“ sunkvežimių bandymai prasidės dar šių metų viduryje.
Jei viskas vyks pagal planą, pilnai elektrinių sunkvežimių (4 x 2 ir 6 x 2 ratų versijų) masinė gamyba prasidės pirmaisiais 2021-ųjų metų mėnesiais.
Kalbant apie „Nikola Tre“ (4 x 2 ratų) specifikacijas, tai bus galima rinktis iš dviejų ir trijų standžių ašių versijų, galės gabenti 18-26 tonų krovinį, turės iki 720 kWh baterijų sistemą, pasieks iki 480 kW nuolatinę galią bei 1800 Nm sukimo momentą ir vienu įkrovimu šis elektrinis sunkvežimis turėtų nuvažiuoti iki 400 km.
Tuo tarpu vandeniliu varomų sunkvežimių gamyba atidedama iki 2023-iųjų.
„Pirmajame projekto etape kompanijos drauge investuos 40 mln. eurų į gamybos įrenginių modernizavimą, daugiausiai dėmesio skiriant transporto priemonių galutiniam surinkimui.
Numatoma, kad [Nikola Tre] gamybos pradžia bus 2021-ųjų metų pirmasis ketvirtis ir elektra varomų sunkvežimių pristatymas pirkėjams prasidės tais pačiais metais.
Ulmo gamyklai reikalingus modulius tieks Ispanijoje esančios IVECO gamyklos. Tai leis pagreitinti sunkvežimių gamybą bei klientų poreikių patenkinimą.
Ant tos pačios platformos kuriamas vandenilio kuro celėmis varomas sunkvežimis bus pradėtas testuoti 2021-aisiais, o rinką pasieks 2023-aisiais.“