Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-05-24 15:39
fura-trulik valdo
pas svedus berods buvo soninio prisijungimo variantas, o ne is virsaus. speju gavos nesamone...
BrendasGazuotas 2019-05-25 00:17
Kiek pamenu Scania prieš 10-15metų šį variantą Švedijoje reklamavo. Viršutinis prisijungimas. Dabar, matyt reklamos tikslais, Vokietijoje įrengė. Trasa per trumpa demonstruoti ekonominę naudą. Pantografo montavimas ant kabinos stogo mažina kabinos erdve,vadinasi tiks tik vietiniams pervežimams... Įdomu ar projekto sumanytojai pagalvojo apie negabaritinių krovinių pervežimus tokio tipo greitkeliais. Nelabai žaviuosi Maskio semi bet panašu kad batareikinė fūra trumpoje distancijoje turi panašumų...
AAA000 2019-05-25 07:49
taigi nebutina visa greitkelio virsutine zona laidais pratampyt. uztenka tik viena juosta. greitkely juk 2 juostos ir taip. as manau cia neblogas sprendimas, tik dar neisdirbtas. atsikabint gali bet kada ir pravaziuot sankryzas, pasukt i salikeles, apvaziuot sugedusi ar kamsti ir panasiai. tik ten tuos susilietimo kontaktus tai nespes keist greiciausiai... neatrodo patikimai ir kad didelius greicius laikys. nors traukiniuose kaip ir atlaiko.
ir manau toki sprendima reiktu taikyt butent labiau mieste. vietoj tu autobusu juostu geriau tiest butent tokias spec elektros linijas. padaryt standarta normalu. ir furos kartu su autobusais galetu vaziuot jomis miestuose. o tarpus ir sunkias vietas pervaziuot ant akumu. va cia butu realus tarsos mazinimas butent mieste. ant vdv pereinama butu tik uzmiestyje, kur tarsa netaip aktualu. o visokius tramvajus ir dabartinius truliku ir autobusu "tik ant vdv" parkus - naikint. tiesiog keist standarta i viena bendra. bet aisku tik jei pasiteisins tokio tipo jungtys - gerai istestavus. as matau privaluma - kad galima plest ruozus ar remontuot atskira gabala neskubant. ir sakykim nenutruks judejimas.
lengviesiems auto cia per daug gremezdiskas sprendimas. as manau lenviesiems auto turetu but specialus elektrifikuotas begis. ant kurio gali uzvaziuot ir paskui nuvaziuot. kol esi ant begio - vyksta krovimas. taip pat butu galima automatizuot ikrovos stovejimo vietas panasiu butu - tiesiog uzvaziuoji ant trumpo begio ir nereikia ten junginet kazkokiu laidu ir pan. butu isvengta pvz parkavimosi problemu ir pan - jei standartas tas pac. daugiaaukstes stovejimo vietas galima nesunkiai butu daryt. ta prasme reiktu isskirt furu ar sunkiasvores technikos klases ir lengvuju auto. sunkiasvore per braukiklius. lengvoji - spec begiu. ir bendri tik iprasti keliai pritaikyti ratams. va sita kryptim manau reiketu vystyt elektrotransporta - kol akumu lengvesniu bent 3-5 kartus nesukure. litis manau jau issiseme... furu normaliai jis nepatems...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ką čia tokio sugalvojo vokiečiai? Atidarytas pirmasis elektrinis greitkelis sunkvežimiams (Video)