Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
iPienius 2020-02-16 17:48
tik pamirso pasakyt, jog lygina su 4 kartus brangesniu automobiliu... tiek kainuojantis porsche tikrai neturetu nusileisti M3
AAA000 2020-02-16 19:41
man tai juokinga parasymas "siltesniu metu" turejo parodyt geresnius rezutatus. tipo tesla "neatsiskleide". taigi teslos akumai papildomai ausinami dirbtinai. saltis kaip tik turejo gerint ikrovimo rezultatus.
plius teslos akumu struktura kitokia - isskaidytos celes, o ne monolitines. cia dar duoda ir savaiminio balansavimo efekta. kas gerai matosi pirminiam ikrovimo etape. del sito ten aplenke. man net keista, kad tesla aplamai pralose ikrovime cia gi stiprioji sito akumu tipo puse. jie sudini tik ilgaamziskumo prasme.
nu visiska slamsta savo akumu sektoriaus matyt jau kisa, kad net inovatyvus sprendimai smulkesniuose patobulimuose negelbeja situacijos... panasu nisine technologija issemta.
vkv 2020-02-17 19:59
Žmonės patenkinti spaudžia laikus, nors straipsnyje lyginamas polo su audi a6
kukulis4 2020-02-18 11:50
Gerai. Zvelgiant tiesiog is vartotojo perspektyvos, elektros uzsipylimas 300km+ per 30 minuciu atrodo jau labai neblogai. Ar tai butu Porsche ar Tesla. Net ir vaziuojant dideli atstuma, visa diena, tai yra pakenciami skaiciai, nes sustojus degalinej, uzsipilt benzino, suvalgyt koki kebaba ir nueit pamyzt 30 minuciu uztenka ne visada. Kaip vartotojas, tokiais skaiciais as jau buciau patenkintas.
Del porsche - jis pozicionuojamas kaip luxury sedanas, ir realiai jis turetu siulyt geriausius parametrus be jokiu kompromisu. Taciau net ir uz 3-4 kartus didesne kaina taip nera. Taip, batarkes kraunasi siek tiek greiciau, taciau pats automobilis turi mazesni range, ir sunaudoja daugiau kwh lyginant su Tesla. Is esmes, tas nera tragedija, jeigu i Porsche ziureti, kaip i lenktynini automobili, kuris butu perkamas 'zabovai', ir daugiau laiko leistu kazkur lenktyniu, trasoj negu autobane. Tokiu atveju salyginai nedidelis range, bet greitas ikrovimas net labai logiska, tik kodel Porsche to neakcentuoja?
Nes pripazinkit, jeigu jau rinktis luxury elektrycka, tai porsche turi per mazai privalumu net lyginant su model s, kad uz ji moket dvigubai daugiau (grubiai) nei kad uz model s, jau nekalbant apie model 3.
Evil Goku 2020-02-18 17:15
Įdomus testas, nes pagal EPA vieno automobilio nuvažiuojamas atstumas 326km, o kito 518km.
AAA000 2020-02-18 20:07
siaip dar galetu vystyt dvieju (ar daugiau) asmeniniu akumuliatoriu keitinejimo varianta. vazineji su vienu - krauni kita(kitus). o jei tau reikia staigiai - visada turi ikrauta. ir labai staigiai pasikeiti. ar net pvz gali priekaboje nusivezt kur tau reikia. sakykim ilgesniam darbui ar stovyklavimui kur nera elektros ikrovimo tasko. versle sitas modelis yra. ir gana gyvybingas galiu pasakyt.
dabar kur vysto akumu keitinejimo "strategija" - ji neteisinga. siulo tik arba keitinetis akumus su kitu vartotoju akumais. sitaip niekas nenores - nes gausi nudrozta akuma ir to nera kaip sukontroliuot.
arba siulo isvisi visus akumus tik nuomotis is firmos - cia vel bus nesamone. nes permokesi uz "firmini priverstini produkta" ir busi priristas prie gamintojo, reiks kazkur papildomai vaziuot ir t.t.. bet cia jau siektiek geresnis variantas - bent jau atsakomybe bus siokia tokia.
bet abu prasti. o to gero - kur versle naudoja - buitiniams vartotojams deja kazkodel nesiulo...tipo nusipirkot elektromobili ir daba kniskites patys su ikrovimais...
Xdmin 2020-02-18 21:08
AAA000, keitimo paslaugu nera, nes nera poreikio. Per mazai tokiu asmenu, kuriems to reiketu. Paziurek, kiek zmoniu ant duju vazineja, o jos vistiek nera kaip pagrindinis pasirinkimas kai VDV gamina. O cia dar mazesnis ratas zmoniu bus. Kad ir paciam, pasiulytu tokia paslauga, pamatytum kaina ir persigalvotum turbut.
Kita vertus, yra gi alternatyvu. Nusiperki generatoriu poros kilowatu, kuro keleta litru ir viskas, kraukis sodyboje ta masina.
AAA000 2020-02-20 00:34
generai labai rajus kurui. kad darbo diena isdirbt reikia arti 15-20 litru kuro su mazdaug 2-3kw pajegumo generu. o puse laiko gal tik kokiu 100-200w tenaudoji - pvz koki nors apsvietima, ventiliatoriu ar sildytuva ar isvis tusciai sukasi ir tiesiog tu tingi isjunginet - nes nepatogu...
ta prasme - ikraut tai ikraus be problemu ta elektromobili - bet sanaudos bus neadekvacios. nes akumu specifika - suvartojama galia mazeja, kai baigiasi isikraudinet. vdv generai taip dirbt nesugeba. jie vartoja kura daugmaz pastoviai. juos irgi reikia tobulint... kazkoki balansavima integruot... as manau pigiau tiesiog veziuotis dar viena akuma priekaboje, nei genera sitam ikrovimo reikalui kurt.
ir dar manau tu smarkiai suklydai. elektromobiliui su kazkur 50+kwh talpos akumu ikraut sakykim per nakti reikes genero bent 10kw eiles - o cia kuro sanaudos bus arti 80-100 litru... su 2-3kw generu ikrausi nebent koki iki 25kwh akuma ir dar greiciausiai nepilnai... o tos prabangios teslos arti 100kwh akumai nu tai ivertink kiek gali kainuos realiom salygom... vienakart pilnai ikraut su ten kokiu nors statybininku atidroztu generu... tu vien jo plerpimo garsa pasiruoses klausyt per visa nakti?
--------
vat pvz oro kompresorius yra labai adaptyvus energijos vartojime. viska ten subalansuoja suslegto oro talpa. ir kuo ji didesne - tuo ekonomiskesnis oro kompresorius. vdv generatoriai deja to beveik nesugeba...
taip kad nera rimtu alternatyvu... jos tik teorines, bet praktikoje juodas minusas. ikrovinejant suvartosi kuro daugiau gal net trigubai, nei tiesiog vaziuodamas su vdv ant to pacio kuro kiekio. ir automobili isjungdamas kai nevaziuoji
o vat kraut is tinklo (pvz darbe ar nemokamose stotelese) ar is nuosavos saules jegaines - va cia jau kazka taupai (pagrinde mokestine dali ). bet didele dali taip isgautos finansines naudos "suvalgo" akumu greitas nusidevejimas... taigi belieka tik ekologinis aspektas...
--------
P.S.dar galiu pasakyt - jei pvz diena ne vejuota - vdv generatoriai ar belenkokia nesiojama vdv technika ziauria smarve skleidzia...sito tik vairuojantys automobili ar stumdantys tik 3-4 kartus metuose zoliapjove niekada neatkreipia demesio.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Model 3“ pralaimėjo? Įkrovimo greitis puikus, bet tik pirmosiomis minutėmis. Štai ką rodo realūs „Tesla Model 3“ ir „Porsche Taycan“ elektromobilių baterijų įkrovimo rezultatai (Video)