Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shinigami 2020-02-14 16:51
Butu galima išskirti dar viena problema, nors ne visose šalyse. PAPROčIAI.
Dabar jei vairuotojas važiuoja pagal KET. Pav: maksimalių leistinu greičių, tai yra daug kitų kurie rėkia, kad jis stabdo eismą. Nors kaip gali stabdyti eismą, jei pagal KET niekas negali važiuoti greičiau už tave, jei tu važiuoji maksimaliu leistinu greičių?
Autopilotai visokių nerašytu papročių tikrai nežinos ir jų nesilaikys. Jie laikysis KET. Todėl bus daug pykčio ant autonominių mašinų, kol bus ne autonominių mašinų.
Laurynas19 2020-02-14 17:12
Tai čia tik tau problema, jei nesugebi pagal KET važinėti, tai galėsi piktintis.
Aš taip pat nemėgstu KET laikytis, bet apvažinėsiu bepiločius be jokių pykčių haha.
Nebent šitie bepiločiai pradės fotkinti jas lenkenčias auto ir siūst policijai nuotraukas - mintis šovė man, tai gal taip ir bus... haha
AAA000 2020-02-14 20:14
panasu neskaitei straisnio, ar nesupratai kas ten parasyta.
isversiu i normalia lietuviu kalba. "bosch" kazkoks svarbus agurkas paskelbe, kad "JIE TURI" kazka tokio - kas imituotu autonomini transporta - ir kuris principe kaip ir daugmaz veiktu. bet tam reikes ikist kruvas mokesciu moketoju pinigu ir labai apribot visokias zmogiskasias keliavimo teises ir privilegijas kurias dabar MES turim. taip pat visuomenei keliavimo sanaudos zenkliai isaugs - nes paskaiciavom. su tendencija kad kazkieks pigs pleciant. ir tam mes labai aktyviai ieskom paperkamu politiku - kurie uzsiimtu viso sito reikalo lobistika ir pazadam gerai atsilygint ar sumoket reikiamus atkatus proto ribose. ir tada paleistume gamyba - nes salygas turime.
prie ko cia tas KET isvis?... skirk autopilotus. kurie turetu kaip ir laikytis KET - bet stringa ir nesugeba orientuotis normaliai. tiesiog issijungia ir automobilis toliau nevaziuoja. cia atskira technologija.
ir straipsnio tema - autonimini transporta su isskirtinem privilegijom... tave isvis ismes is vairavimo. pvz negalesi ivaziuot i miestus ar net iskist snapo gatves. nes visa keliu infrastruktura reikia atimt ir perduot autonominiams transportui. va apie toki lygi cia sneka. kad sukist ta autoniomini transposta i garves dabartinej stadijoj... faktiskai cia bus gelezinkeliu sistema - tik vietoj begiu - gatves. tu pvz gali dabar su savo nuosavu garveziu vazinet gelezinkelio begiais - ar ne? va tokiu sprendimu cia is politiku siekia sitas veikejas su savo pezalais. dabar begines ir ten truliku transporto sistemos visiskai atimtos is vartotoju. skraidymas yra beveik atimtas. su labai ribotom teisem galima. ir vieninteke sritis kur vartotojai dar turi kazkokiu teisiu yra ratinis transportas. o dabar ir ji ruosiasi atimt. va ir viskas.
kad tu ten aplenksi kazkoki autonomini auto - gali net nesvajot toks atvejis tebus imanomas tik jei plis asmeninio naudojimo autopilotavimo technologija. panasi i ta autoparkinga ir teslos davikliu sistemele. o ne kazkokios sistemines technologijos - kurios skirtos aptarnavimui ir verslui. skraidinimas lektuvais labai apribotas ir brangus, o autopilotuojamas panasiam lygyje... cia siulo va ta. kazkoki nugaidinta - neisvystyta normaliai varianta. kazkiek pratestuota.
klausimas visiems forumo dundukams, kur nesupranta technologiju... JUS TO NORIT ar NE?
as tai pvz noriu individualiu automobiliu uz PIGIAU ar bent jau dabartinem islaidom - su autonominiu autopilotu, o but gerai ir skraidyme tokias galimybes turet. o ne kazkokios nugaidintos paslaugos - kai tau reikes uzsisakinet bilietus pries menesi. rinktis is kazkokiu "tipiniu" marsrutu, ribot bagaza, kazko kazkur laukt ir dar ten kruvas popieriu pasirasinet su uzstatais ir atsakomybem ir dar kitokiu visokiu sudu... nu kaip siulo "bosch" ta jie JAU TURI!!! supratot? bet ne JUMS, o tik jei jus busit ASILU, kuris uz tai mokes
------------
PS tavo tik paskutine mintis teisinga. jokiu "NEBENT TURES". garantuotai tures visokias fotkinancias ir apsisaugojimo priemones. ir garantuotai bus baudu sistemos visokios gadintojiems ir labai didele atsakomybe uzkrauta. net pestiesiems ir pasaliniams. jau ir dabar gatve negali laisvai pereit mieste kur nori... tokiu "pareigu" padides simteriopai... o tie versliniai autoinominiai tai isvis bus platforma sekt viska ir visur aplink is judanciu objektu... nu isivaizduok kad kaip google stret projektas buvo - tai cia ONLINE rezimu bus viskas.
HardAxe 2020-02-15 01:27
Per dieną...
Per dieną jie dviračio ant savo konvejerių nepaleistų.
immortallt 2020-02-15 10:34
Kad niekas dar neturi 5 kartos autonominio autopiloto.
robertasdd 2020-02-15 22:45
immortal, manau kad turi, ir ne vieni, bet nepaleidzia, kol nera ystatymu jiems
(gamintojams) reikalingu (principus batareika visai neblogai aprase)
daynewss 2020-02-17 12:08
Man juokinga tokius pezalus skaityt. Iš kur vadybininkas gali žinoti ką gali ar negali mašinos? Tiek hardware, tiek software? Arba iš ataskaitos, o geriausiu atveju iš kokio padalinio vadovo.
Skiedžia ir tiek. Propaganda, pasakant dalį tiesos, o visa kita melas ir reklama.
immortallt 2020-02-17 16:19
Turėtų - jau būtų prastūmę bent jau Kalifornijoje ar kai kuriose kitose valstybėse.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Bosch“ viceprezidentas paskelbė, kad technologinių kliūčių jau nėra - „autonominius automobilius galėtume gaminti nors rytoj“ ir paaiškina, kas iš tikro stabdo progresą