„Volkswagen“ elektromobilių šeimą papildė naujas gražuolis – kompanija atskleidė daugiau detalių apie savo naujausią elektromobilį „ID.4“  ()

Nors Ženevoje turėjusi įvykti automobilių paroda buvo atšaukta, „Volkswagen“ nusprendė nieko nelaukti ir paviešinti daugiau detalių apie elektrinį SUV „ID.4“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tvirtinama, kad šis elektromobilis remiasi „ID. CROZZ“ koncepcija ir priešingai nei „ID.3“ modelis – pirmasis „VW“ elektromobilis sukurtas ant MEB platformos – bus pardavinėjamas bei gaminamas visame pasaulyje.

„Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Ralfas Brandstätteris tvirtina, kad „kaip ir ID.3, taip ir ID.4 bus angliai neutrali transporto priemonė. Mes gaminsime ir pardavinėsime ID.4 Europoje, Kinijoje ir JAV“.

Praėjusiais metais Vokietijos gamintojas pertvarkė Cvikau (Vokietija) gamyklą, kurioje jau gamina „ID.3“ elektromobilius, o metų pabaigoje buvo skelbiama, kad pradedama pertvarkyti ir Tenesyje (JAV) esanti milžiniška gamykla. Joje ir bus gaminami amerikiečiams skirti „ID.4“ elektromobiliai, o europiečiams - Cvikau gamykloje.

Ralfas Brandstätteris taip pat patvirtino, kad „dėka puikios aerodinamikos, sumažinančios pasipriešinimo koeficientą, ID.4 vienu įkrovimu – priklausomai nuo pasirinktos versijos – galės nuvažiuoti iki 500 km“.

Visgi, Ralfas nepatvirtino kuo yra remiamasi skelbiant tokius skaičius. Tikėtina, kad jis turėjo galvoje naująjį WLTP ciklo vertinimą.

Kalbant apie elektrinio SUV versijas, „VW“ patvirtino, kad bus keletas skirtingų „ID.4“ konfigūracijų:

„Iš pradžių ID.4 bus su galiniais varančiais ratais, o vėliau bus galima rinktis versiją ir su keturiais varančiais ratais.

Aukštos įtampos akumuliatorius įrengtas netoli važiuoklės centro, kad būtų užtikrintas žemas svorio centras ir optimali važiavimo dinamika, drauge su ypač gerai subalansuotu ašies apkrovos paskirstymu.

Kaip ir kiti MEB platformos modeliai, ID.4 užtikrina daug erdvės. Taip pat automobilis pirmiausiai valdomas naudojant jutiklinius paviršius ir remiantis intelektualia, intuityvia valdymo balsu sistema.“

„VW“ teigia, kad naujasis „ID.4“ modelis rinkoje pasirodys dar šiais metais ir manoma, jog šio elektromobilio kaina turėtų prasidėti nuo 35 000 eurų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(23)
(3)
(20)

Komentarai ()