Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
   	bahuriux  2020-03-18 14:55
   
	Jei gerai pamenu audi jau virš 20+ metų naudoja šitą metodą.
   
   	ihouser  2020-03-18 19:13
   
	
Spėju, kad Toyota patobulino metodą. O žurnaliūgos „patobulino“ aprašymą.
   
   	AAA000  2020-03-18 22:46
   
	sitas budas zinomas jau gal virs 40 metu. jei mazais kiekiais dazoma - galima isgaut vos ne 100% ekonomija ir labai lygu padengima. nes pasiskirsto migla tolygiai elektrostatiniam lauke. bet ten problemos, kad reikia pacius dazus modifikuot kazkiek. kokybe krenta matyt pacios dangos. kai sudetingas detales pavirsius - irgi ten problemiska.
 geriausia visgi yra mirkyt vonioje  panasiai kaip cinkuoja. arba galvaniskai uznest.
aplamai technologiskiems zmonems manau graziausiai atrodo nerudijantis metalas be jokio dazymo. nes tu suranti - kad tas daiktas nepuna. as pirkciau net nedazyta auto, bet pvz tik cinkuota, nes man nesvarbu isvaizda. svarbu tik kokybe. nematau jokio tikslo uz tai moket pinigus. dazymas yra skirta pizonams... nu bet nesiulo... net Tesla   
   
   	AndriusA.  2020-03-20 12:26
   
	
Tai kad rūdyja tas tavo nerūdijantis metalas. Įbrėžk su juodu metalu, ir prasidės... Dar, NPL labai mažai kur panaudotinas automobiliuose, norint išgauti tą patį standumą kaip plieno, reikės jo kur kas daugiau, avarijos metu irgi nekaip glamžosi...
   
    Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
    Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
    paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
  
„Toyota“ sukūrė naują automobilių dažymo technologiją - dažai purškiami ne suspaustu oru