Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2020-03-24 17:10
Puiku. Dar vienas būdas buvo prisimintas ir įgyvendintas, kaip taupyti energiją.
Įdomu ar kiti gamintojai irgi taip pasielgs?
mindaugas.vaitiekūnas 2020-03-24 17:32
Taip norėjau pažiūrėti kas ta PCB technika, bet panašu, kad nuoroda visai ne ten kur reikia O jeigu ji tikslinga, tai tada visiškai neaišku kaip jie tą siurblį gamino
Gal kas žinot apie ką čia konkrečiau Elonas kalbėjo?
bahuriux 2020-03-24 19:04
Staripsnis verstas su google transleiteriu iš anglų k. bet blogiausia, kad tiek angliškoj versijoj, tiek lietuviškoj žurnalistai išvis net nesupranta apie ką rašo.
GM EV1 preiš 24 metus turėjo tokį sprendimą kai ŠS šildė/vesino saloną ir kitas sistemas, kaip baterijas, inverterį, variklį todėl galima sakyti, kad ir aš senokai nemačiau tokių sprendimų
Žinoma genealu panaudoti mažo galingumo (beveik buitinę) kondyškę šildymui/šaldymui salono ir kitų sistemų, bet kad tik dabar naudoja nežinau, kaip tai vertinti. Kažkokia technologinė amnezija kamuoja elektromobilių pramonę.
immortallt 2020-03-24 19:15
Na manau didžiausia problema yra savikaina. Nenori kainos išpūsti, bet linkęs pritarti, kad šs panaudojimas iš esmės neturėtų būti inovacija jau...
Tiesa, ant e-up labai patinka, kad priekinis stiklas šildomas elektra (kaip galinis būna). Gramdyti nieko nereikia, kol nugramdai vieno šono langus, priekis jau nutirpęs.
Paramotoras 2020-03-24 21:20
O jus turesit gerai paieskoti elektriniu masinu kurios to neturi. Na kai kurios pigiausios komplektacijos neturejo. Bet sitaip klykauti tai jau zemiau plintuso. Cia jis visus debilais laiko ar jis pats atsiliko sumtmeciu.
AAA000 2020-03-24 22:16
taigi tavo buhateriniais ivertinimais elektra saugot akumuose yra pigiau nei degint kura. bet vdv auto silumos siurblio papastai nenaudoja, nes iranga brangesne negu sudegintas kuras. naudoja tiesiog paprastus sildytuvus ar kondicionieriu sistemas. ir degina tiesiog branguji kura... o akumai pagal tave yra dar pigiau negu kuras . o cia Muskas eme ir ikiso brangu silumos siurbli. kad galetu nugaidint savo elektromobili idedamas maziau pigiu akumu, bet daugiau brangiu silumos siurbliu taigi tave asmeniskai apkniso - nepastebejai? paneige tave, pats Muskas
kas liecia sildoma spiralemis priekini stikla -tikrai puikus dalykelis. bet kai suskyla ar isduzta - labai brangu keist... nes tokio nepagamina kooperatiniai stampuotojai... tada jei pasalinta ar nugaidinta iprasta oro cirkuliavimo sistema - pasidaro zenkliai sudinesnis auto... sita funkcija ant tiek gera - kad daznai net iskiles priekinis stiklas nekelia diskomforto. kad tik veiktu nutirpinimas. o TA daznai prisiknisa prie priekiniu stiklu ir turi praradinet komforta del debilu daugumos, kurie galvoja kad TA butinumas naikint TA reik - pilnai pakanka atsakomybes draudimo.
Paramotoras 2020-03-24 22:23
Net susiktas mitsubishi miev turi silumos siurbli. Ioniq ir lefas bei kruva kitu turi nes ss cop prie -5 koki 5. Kai tenas geriausiu atveju bus 1.
Marius.brn 2020-03-25 22:46
Linkas norvegiskas, tiesiog saltinis. Anot norvegu testo (atlikto pries 5men) tai elektromobiliai be SS vidutiniskai praranda apie 25% nuvaziuojamo atstumo ziema, o su SS tik apie 10%. Prie geru salciu, skaiciai tik auga. Tai kad SS prie saltesnio klimato yra net labai neblogas sprendimas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elonas Muskas: „Tesla Model Y šilumos siurblys yra geriausias inžinerinis sprendimas, kokio jau senokai nemačiau“ (Video)