Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Paramotoras 2020-04-27 15:59
Kas cia per neteisybe. Gal reikejo parasyti kad hyundai gali iveikti 1200km su tuo pCiu kiekiu energijos kaip tesla nes jis dvigubai efektyvesnis.
SILORAKAS 2020-04-28 11:55
Nueini ev-database.org ir palygi.
https://ev-database.org/car/1165/Hyundai-IONIQ-Electric
https://ev-database.org/car/1194/Tesla- ... Long-Range
Kurioje vietoje hyunday dvigubai efektyvesnis?
immortallt 2020-04-28 15:28
Tesla haterio akyse dvigubai
evaldosia 2020-04-30 07:23
elekromobilis skirtas važinėti kai lauko temperatūra +10.kitaip reikės reikės daug elektros salono ir baterijų šildymui.nišinis auto segmentas.o žiemą šiluma salone niekam nemaišo.kur čia energijos švaistymas,nelabai suprantu.turiu dyzelinį golfa,tai prie +5 laipsnių šilumos per 25 km kelio,aušinimo skysčio temperatūra kelio pabaigoje būna tik 60 laipsnių ir čia mieste.
immortallt 2020-04-30 10:47
Ar esi važiavęs elektromobiliu? Ryškiai ne, jei tau atrodo, kad salono šildymas kosmosą elektros kainuoja.
Prie -25 dyzelį esu šildęs valandą, nes priekinis stiklas iš vidaus užšalo taip, kad nieko matyti negalėjau, o nugramdyti iš vidaus nėra kaip. Tai čia valandą dyzelį šildyti yra pranašiau nei elektromobilis, pvz. e-up, kur vieno mygtuko paspaudimu priekinį stiklą atšildys per kokią minutę ir sunaudos max 0.1kWh?
Xdmin 2020-04-30 10:50
Tai gal jau butu laikas pakeisti termostata? Arba nusipirkti tvarkinga automobili.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip „Tesla Model S 100D“ su 11 litrų benzino gali nuvažiuoti net 610 km.: kaip skaičiuojamas automobilių efektyvumas ir kodėl nuvažiuojamą atstumą lemia ne tik baterijos dydis