„Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti visi  (2)

Per pastaruosius metus automobilių gamintojai daugiausiai dėmesio skyrė elektriniams ir ilgą nuotolį nuvažiuojantiems sedanams, SUV ir pikapams. Tačiau pirkėjai taip pat trokšta mažesnių ir pigesnių elektromobilių. Tai ypač pasakytina apie Europos ir Kinijos rinkas. „Volkswagen“ ruošiasi užpildyti šią nišą naujais ir pigiais elektromobiliais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Automotive News“ praneša, kad naujieji elektromobiliai bus gamina ant „VW MEB“ platformos, tačiau ji bus ganėtinai stipriai modifikuota.

Ji bus apie 4 metrų ilgio ir „VW“ siekia, kad naujojo elektromobilio gamybos išlaidos būtų kuo mažesnės. Norima, kad elektromobilio kaina būtų mažesnė nei 20 000 eurų.

„Pritaikyti [MEB] platformą mažiems miesto elektromobiliams ir tą padaryti su kuo mažesnėmis išlaidomis yra gana sudėtingas procesas. Norint pasiekti šį tikslą, išlaidas reikia sumažinti trečdaliu, palyginus su ID.3 gamyba.

Inžinieriai ieško įvairių būdų – nuo mažesnių elektros variklių iki skirtingų baterijų modulių konfigūracijų – kaip užtikrinti mažų elektromobilių aukštus apsaugos nuo avarijų standartus. Tai, ko tikisi mūsų pirkėjai.“

Dar 2019-iųjų kovo mėn. „VW“ vadovas Herbertas Diessas teigė, kad mažiems miesto elektromobiliams greičiausiai naudos ispaniškąjį „Seat“ prekės ženklą, tačiau automobilių gamintojas neseniai peržiūrėjo „prekės ženklų, gamybos sistemų ir tinkų strategiją“.

Tad tikėčiausia, kad „Volkswagen“ savo pigiesiems elektromobiliams naudos pagrindinę „VW“ markę. Nors oficialiai tai dar ir nėra patvirtinta.

„VW“ rinkai jau pasiūlė kompaktiškąjį „e-up“ elektromobilį ir šių metų kovo mėn. kompanija patvirtino, kad jų Vokietijoje pirkėjai jau užsisakė 20 000 vnt.

„VW“ vyriausiasis operacijų vadovas Ralfas Brandstätteras taip pat patvirtino, kad šiuo metu yra kuriamas „ID.1“ elektromobilis ir jis turėtų būti pats mažiausias iš visos „VW ID“ elektromobilių serijos, kurioje yra 7 modeliai.

Tikimasi, kad „ID.1“ bus dviejų versijų: 24 ir 36 kWh baterijų sistemų. O pritaikius subsidijas, „ID.1“ kaina galėtų nukristi ir žemiau 18 000 eurų.

Kompaktiškasis „ID.1“ gali tapti puikiu variantu ieškantiems pigaus elektromobilio.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(50)
(16)
(34)

Komentarai (2)