Stebėtina: pirmasis „VW MEB“ platforma grįstas „Audi Q4 e-tron“ elektromobilis bus dar pigesnis nei pats pigiausias „Tesla Model Y“ (Video) (1)
Praėjusiais metais Ženevoje vykusioje parodoje „Audi“ pristatė „Q4 e-tron“ koncepciją ir patvirtino, kad rinkai parengtas modelis pasirodys 2020-ųjų metų pabaigoje. Tai bus penktasis kompanijos elektromobilis ir dabar aiškėja, kad jo kaina bus labai patraukli.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Yra žinoma, jog „Audi Q4 e-tron“ SUV bus pirmasis kompanijos elektromobilis, grįstas „VW MEB“ platforma. Dėl to naujasis modelis turėtų pasižymėti dar geresnėmis savybėmis.
Iš išvaizdos „Audi Q4 e-tron“ yra labai panašus į jau pardavinėjamą pirmąjį „Audi“ elektrinį SUV „e-tron“.
Visgi, naujasis „Audi Q4 e-tron“ bus kiek mažesnis ir turėtų būti rimtas varžovas konkurentams sparčiai augančiame mažesnių SUV elektromobilių segmente.
„Audi Q4 e-tron“ bus 4,59 metro ilgio, 1,9 metro pločio ir 1,61 aukščio. Tad jis bus šiek tiek mažesnis už „Tesla Model Y“, kuris yra šio segmento lyderis.
Kalbant apie jėgos pavarą, tai „Audi Q4 e-tron“ konceptas aprūpintas dviem elektros motorais, automobilį varo visi keturi ratai ir bendra galia siekia 225 kW.
Tai leidžia „Audi Q4 e-tron“ elektromobiliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 6,3 sekundės, o maksimalus greitis siekia 180 km/h.
Remiantis WLTP standartu, 82 kWh baterijų sistema „Audi Q4 e-tron“ elektromobiliui vienu įkrovimu leis nuvažiuoti iki 450 km.
Tad „Audi Q4 e-tron“ specifikacijos išties geros ir iki šiol daugiausiai klausimų kėlė kiek gi naujasis SUV kainuos.
„Car and Drive“ tvirtina, kad „Audi Q4 e-tron“ kaina turėtų siekti 45 000 JAV dolerius (apie 41,5 tūkst. eurų).
Kaina labai gera, tačiau panašu, jog koronavirusas jaukia kompanijos planus ir „Audi Q4 e-tron“ elektromobilio programa kiek vėluos. Tikimasi, kad jis į rinką atkeliaus nebe 2020-ųjų pabaigoje, o 2021-aisiais.
Kodėl sakome, kad „Audi Q4 e-tron“ 41,5 tūkst. eurų kaina yra labai gera? Atsiminkime, kad čia turime 82 kWh baterijų sistemą, kas tokioje kainų kategorijoje yra labai geras rezultatas.
Tikėtina, kad prie šios kainos prisideda ir „VW MEB“ platforma bei vis masiškesnis jos naudojimas. Tai natūraliai atpigina kaštus.
Prisiminkime ir tai, kad pigiausias „Tesla Model Y“ šiuo metu kainuoja nuo 53 000 JAV dolerių (48,8 tūkst. eurų). Tad „Audi Q4 e-tron“ atrodo labai konkurencingas SUV elektromobilis.
Bus įdomu stebėti, kaip „Audi“ seksis įgyvendinti šį projektą ir koks „Audi Q4 e-tron“ atkeliaus į rinką.
Bendrai, kuo daugiau tokių elektromobilių – tuo pirkėjams geriau. Didėjanti konkurencija iškart mažina elektromobilių kainas.