Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
slawcka 2020-05-14 10:15
na tu ir senas krienas bambantis pastoviai komentaruose apie šiuolaikinį jaunimą.. O žinojai kad jau turbūt nuo viduramžių, vyresni žmonės aukština savo kartą ir žemina jaunesniąją? Užteks bliauti, tavo karta ar tavo aplinkybės nebuvo kažkuo geresnės, skirtumas gal nebent tas kad tau bibys dar stovėjo, todel turi iliuziją kad ir visa kita geriau buvo
immortallt 2020-05-14 11:18
Metro ar tramvajus Lietuvoje, net Vilniuje, niekada neatsipirktų jokia prasme. Nei energetine, nei tuo labiau finanse, nei yra poreikis. Jei dešimtadalį tų pinigų skirti plečiant autobusų parką, kelių infrastruktūrą pritaikant autobusams ir pan., tai turėtume dar geriau - daugiau kur privežtų arti, kelionės trukmė būtų keliomis minutėmis ilgesnė, bet tą būtų galima turėti dabar. O metro ar tramvajus jei būtų, tai tik iš Santariškių į stotį (oi kol praeitų senamiestį dar 20 metų pridėkite) ir iš Pilaitės. Tai kainuotų tiek, kad dabartinės taksi kainos taptų konkurencingos viešajam transportui.
kukulis4 2020-05-14 15:17
Del poreikio as pasigincyciau. Sakykim eliminavus kainos klausima, turet metro butu visapusiskai geriau negu neturet. O del finansines nastos - sutinku, labai gali buti, kad niekada taip ir neatsipirktu.
Dar vienas dalykas - kaip COVID pakeis zmoniu poziuri i darba is namu. Ir kiek tai isliks aktualu ilgalaikej perspektyvoj. Labai gali buti, kad viesojo tp poreikis mazes.
kukulis4 2020-05-14 15:32
Aj dar truputi papostringausiu... As nors ir labai noreciau metro Vilniuj, zvelgiant blaiviai - Vilnius nera parankus miestas butent metro. Kaip ir didzioji dauguma miestu post sovietineje erdveje - Vilniuje zmones realiai gyvena mieste, o pats miestas salyginai nedidelis. Ir tiesa sakant, man siek tiek liudna, kad vietoj to, jog kraustytusi i uzmiesti, zmones perka butus naujai pastatytame name tarp dvieju chrusciovkiu. Tuo tarpu vakaruose yra iprasta, kad mieste koncentruojasi verslas, pramone, paslaugos gamyba, o zmones gyvena priemiesciuose ir i miestus suvaziuoja dirbti. Tai jeigu paimt taip ir visus gyvenancius miegamuosiuose rajonuose, centre, senamiestyje iskelt i uzmiescius, o mieta palikt verslui ir pramonei, metro tampa ne toks jau kvailas varijantas. Atsiranda realus poreikis vezt daug zmoniu pakankamai tolima atstuma.
immortallt 2020-05-14 16:02
Eliminavus kainos klausimą sraigtasparniais vis tiek greičiau
Iš namų dirbti senai turiu galimybę, geriau ofise. Tiek kad dabar priverstas dirbti būsiu iš namų, nes pakeičiau darbą.
Šiaip jei dauguma išsikelia į priemiesčius, metro dar mažiau makes sense. Traukinys tada. Metro tik miesto centre, kur dideli dangoraižiai.
Ir jei gerai pasižiūrėtum, tai priemiesčiai irgi auga sparčiai. Gyvenamųjų namų statoma šiaip daugiau nei butų. Tiek kad ne visiems įkandamas namas, o ne visiems dar ir reikia jo. Dauguma butų iki 2 kambarių.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Netikėtina žinia iš Baltarusijos: MAZ pristatė pirmąjį elektrinį autobusą – šįkart vaizdas kur kas geresnis nei Lukašenkos giriamo „Tesla žudiko“ atveju (Video, Foto)