Tai iš esmės pakeis automobilių rinką: „Tesla“ ruošia pristatyti „milijoną mylių“ atlaikysiančią bateriją – „mes turime išplėsti baterijų gamybą iki beprotiško lygio. Tokio, kokio žmonės šiandien net negali suvokti“ (34)
„Tesla“ jau visai netrukus visiems pristatys „milijoną mylių“ atlaikysiančią bateriją ir kompanija tvirtina, kad dėl to elektromobilių kainos sumažės iki tiek, kad jau nebeliks prasmės kalbėti, jog elektromobiliai yra brangesni už įprastais degalais varomus automobilius. Taip pat naujosios baterijos ženkliai pagerins ilgaamžiškumo rodiklius ir savo gerąsias savybes išlaikys net ir nuvažiavus 1,6 mln. km.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kaip praneša „Reuters“, tokią bateriją pavyko sukurti bendromis „Tesla“ ir Elono Musko nusamdytų akademinės bendruomenės ekspertų pastangomis.
Naujomis baterijomis bus aprūpinti „Tesla“ gaminami „Model 3“ elektromobiliai. Tvirtinama, kad pirmiausiai elektromobiliai su naujomis baterijomis bus gaminami Kinijoje ir pardavinėjame šioje rinkoje. Tai turėtų nutikti dar šių metų antroje pusėje arba kitų metų pačioje pradžioje.
Daug informacijos apie naująsias baterijas kol kas nėra ir visi laukia „Tesla“ organizuojamos „Baterijų dienos“. Per ją ir atskleidžiami naujausi pasiekimai.
„Battery Day“ įprastai vykdavo gegužės mėn., bet Elonas patvirtino, jog šiemet ji nukeliama į birželio mėn.
„Reuters“ tvirtina, jog naujos „Tesla“ baterijos grindžiamos mažai reikalaujančiomis ir visai kobalto nereikalaujančiomis technologijomis. Dėl to sumažėja šių retų ir labai brangių išteklių poreikis ir leidžia elektromobilių baterijas gaminti greičiau ir už mažesnę kainą.
Dėl automatizuoto baterijų gamybos proceso, jų kaina sumažės dar labiau. Puikiai žinoma, kad 100 dolerių už 1 kWh baterijų paketą yra didžiausia gamintojų siekiamybė.
Peržengus šią ribą, elektromobilių kainos susilygins su vidaus degimo variklį turinčiais automobiliais ir tikėtina, jog „Tesla“ pagaliau sugebėjo priartėti prie šios ribos.
Juolab, kad jau ir anksčiau rašėme apie slaptojo „Roadrunner“ projekto detales, tad naujieji pareiškimai yra logiška įvykių tąsa.
Per pastarąjį mėnesį pasklido ir dar viena žinia, kad „Tesla“ planuoja statyti nebe „Gigafactory“, bet „Terafactory“ gamyklas.
Jau vien iš pavadinimo galima spręsti, jog kalbama apie kur kas didesnius metinius baterijų gamybos pajėgumus.
Tikėtina, kad tai nėra vien tik tuščios kalbos, nes Elonas dar sausio mėn. investuotojams teigė, kad „mes turime išplėsti baterijų gamybą iki beprotiško lygio. Tokio, kokio žmonės šiandien net negali suvokti“.
Elonas mėgsta skambius pareiškimus, tačiau jie visada turi pagrindą. Tad per artimiausias savaites galime tapti istorijos liudininkais ir viskas priklausys nuo to, kokias baterijas sugebėjo sukurti „Tesla“.