Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kukulis4 2020-08-12 15:45
Na idomu, taciau klausimai islieka tie patys:
1. Kaip pasiekiamas toks range - ar didesnes batareikes deka, ar nauju technologiju, katros leidzia didesni energijos tanki batareikese?
2. Kiek tai kainuos?
Atk 2020-08-12 16:57
Aerodinamika geresne ir gal baterija talpesne. gal dar variklis labai efektyvus.
Paramotoras 2020-08-12 17:05
O tu sulygink elektros sanaudas 100km kokios teslos s ir kokio hyundai ioniq.
Gregas 2020-08-12 17:11
1. Neatrado jie kažkokių naujoviškų stebuklingų batareikų, esminė talpos priežastis - baterijų masė. Šita mašina tuščia svers apie 2,3 tonos.
2. Tikslios pardavimo kainos dar nėra, bet planuojant šį modeliuką įsigyti, reikėtų sąskaitoje prilaikyti sumą, panašią į 100 tūkst. eurų. Su šiuo modeliu yra taikomasi į labiau pasiturinčius pirkėjus, nei pocencialius Volkswagen ID serijos savininkus. Mašina liuksusinės klasės, visokios įrangos pikišta, salonas atitinkamos kokybės, gamintojo tikslinę rinką gerai pailiustruoja faktas, kad pirmosios rezervacijos buvo prieinamos atlikti Saudo Arabijoje ir Jungtiniuose arabų emyratuose.
HardAxe 2020-08-14 10:29
užknisa tokie žurnalistai. Vietoj diskusijos tam kartui dėkim į lentyną "ateities elektromobilai". Kai pradės pardavinėti, tada bus aišku ir range ir dėl naujo standarto.
Bet rinkos standartu reikia laikyti kažką iš plačiai naudojamų modelių, (Tesla, ZE, ID.x?) ne kažkokį prototipą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tai naujas elektromobilių standartas – „Lucid Air“ aplenkė geriausiu laikytą „Model S“ ir vienu įkrovimu gali nuvažiuoti tiek, kiek nei vienas kitas elektromobilis