Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2020-10-16 13:27
Volksvagenai kaip suprantu išvis visi praeina 100% dėl dūmingumo, kad nepaminėti? Mano senas wv passat 1,9 tdi dūmingumas 0,42, kažkurią ten tech apžiūra buvo net ir 0,26.
mindaugas.vaitiekūnas 2020-10-16 16:14
Aš kadaise su SAAB 2.2TiD 0.19 buvau pasiekęs.
O sąrašo viršuje SAAB todėl, kad važinėja su kiaurais intercooler'iais. Kadangi pats turėjau tą problemą, tai situacija gana aiški: apatiniam radiatoriaus kontūre nėra jokio kronšteino, ko pasekoje "aušinimo vamzdis" deformuojasi (plečiasi) ir galiausiai ten prakiursta. Kas įdomiausia, kad ir pakeitus intercooler'į į naują, lieki su ta pačia problema. Tai čia iškart rekomenduočiau sutvirtinti tą dalį su kokiu kronšteinu, kad raidatorius neturėtų kur plėstis. Kita vertus, dar pabandyčiau net nepirkti naujo intercooler'io - tiesiog užlenkti-užpresuoti prakiurusį apatinį kontūrą ir sutvirtinti kronšteinu. Ten dar tų aušinimo kontūrų lieka tiek, kad eliminavus vieną turbūt didelio skirtumo suspausto oro aušinime ir nesijaus
FtBall 2020-10-16 18:06
Įdomu, kaip benzinas pasiekia per didelį dūmingumą?
Nemanau, kad 10% atvažiuoja išpjautais katalizatoriais.
Aišku, jei duslintuvas kiauras irgi nepraleidžia, bet napavadinčiau, kad didelis dūmingumas.
Aš su 1999 metų Subaru nuvažiavau su 3 cilindrais (iš 4) veikiančiais ir viskas normoj buvo.
lizunas 2020-10-16 21:29
Lemba zondai nuėję velniop arba degina alyvą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kai kurių markių dyzeliniai automobiliai techninės apžiūros gali neįveikti dėl dūmingumo: įvardijo dažniausias