Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2020-10-15 13:41
Tegul leidžia masėms, uždirbs daugiau pinigų. Per tą laiką sugalvos, ką dar patobulinti.
Berserkas 2020-10-15 15:48
Jo geriau būti Audi ir priklausyti Volkswagenui nei būti Volkswagenas. Norės, Tesla galės sukurti prabangių automobilių subbrandą, dabar tegul plečiasi visomis išgalėmis. Ir kas per idiotas sako neinvestuoti į baterijų piginimą? Taigi tarikim jiems patiems 40% būtų, žmonėms padarytų 25%, todėl būtų pelnas papildomas ir investicija į ateitį, plius už tą pačią sumą galėtų sudėti daugiau baterijų ir taip sunkiau būtų prisivyti konkurentas. Bent jau man visas tos jo kalbos skamba, nes nenori, kad dar toliau atitrūktų nuo senųjų gamintojų, o va tokia mąstysena kaip jo ir verčia visus dabartinius vdv gamintojus stagnuoti, todėl ir visi kiti gamintojai stipriai atsilike, jie nesikeis kol gaus pelną, po to po truputį bandysis keistis, tačiau todėl Tesla dabar vertingiausią automobilių gamintoja per tokį trumpą laiką, pagamina didelius kiekius elektromobilius ir dar dideli planai plėstis toliau. Tesla jau viskas, ateitį savo turi kaip automobilių gamintojų ir niekas to nesustabdys. Dabar visiems tik į ją ligiuotis. Net Volkswagen su visomis investicijomis neprisivys, nes kai jau pradės pakankamai masiškai pardavinėti, Tesla bus dar labiau išsiplėtusi nei bet kada. Ir gerai, kad tiems seniems pirdžiams parodo kur jiems vieta. Reikia keistis, o ne būti toje pačioje vietoje.
Berserkas 2020-10-15 15:49
Ir kai masėms gamins, dar populiaresnė bus, dar daugiau investicijų pritrauks.
kestutisz 2020-10-15 16:03
Iš principo gali išmesti viską kas skiria nuo kitų, jei tik tai pamažintų kainą - autopilotą, online servisus, etc. Palikti tik daugiau kW variklius/baterijas nei kokiam Leaf'e ir jei kaina būtų mažesnė būtų be konkurencijos.
quartz 2020-10-15 16:21
Ar cia as ar Munro nesuprato Musko idejos?
Jis nori pasauliui duoti naujoves, o ne sukurti solidzia imone.
Tesla pradejo nuo brangiu automobiliu todel, nes to reikejo norint pasiekti galutini tiksla - uzdirbti pinigus, kad galetu sukurti pigesnius - prieinamus masems - automobilius.
Taigi manau jo tikslas duoti pasauliui nauja elektrine transporto priemone. Ir jis tai beveik pasieke.
Analogiskai SpaceX ir kitos kompanijos.
kukulis4 2020-10-15 17:02
Butent. Butu tesla orientuota i max profit, tai ir toliau keptu model s ir model x, pardavinetu po 100k+ baxu ir nematytu vargo.
iPienius 2020-10-15 19:39
nera prasmes teslai gaminti pigaus automobilio, kol baterijos yra brangios. kitas dalykas tai ar jie turi pajegumus pagaminti didelius kiekius bateriju? greiciausiai ne, todel finansiskai yra naudingiau det turimas baterijas i brangu automobili nuo kurio liks didesnis pelnas.
jei lyginant su VW, tai jie neturi salyginai brangiu automobiliu, o orientuojasi i daug ir pigiu modeliu. cia tiesiog kitas gamybis budas gaminti daug ir pigiau, o tesla gamina maziau, bet brangiau. jeigu baterijos butu pigios ir jas butu labai lengva masiskai gaminti, tai tada taip apsimoka butu gaminti pigius automobilius
AJ 2020-10-15 20:08
matete kokias cilindrines naujas batareikas gamins? as tokiu nesu mates, padare cilindrini tarpa, jos vedinasi oru, yra pigesnes, saugesnes, tankesnes ir ilgiau laiko...
Berserkas 2020-10-15 21:29
Būtent, jam reikia įmonių ne tam, kad užsidirbtų, o tam, kad įgyvendintu savo geeko svajones. Kiti tik svajoja, o jis įgyvendina. Tik viskas etapais vyksta. Iš pradžių mažesni tikslai, o kai pasiekia ir turi daugiau galimybių, tuomet turi ambicingesnius tikslus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Automobilių pramonės ekspertas perspėja „Tesla“ - elektromobilis už 25 tūkstančius dolerių yra prasta mintis