Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2020-10-19 12:26
Anksčiau 0-20metų atgal tokių priedų sudėtyje būdavo molibdeno disulfidas. Gamintojai teigdavo, kad jis sureaguoja su metalo paviršiumi tarsi užglaisto nelygumus ir padengia besitrinančias dalis ypatingai kieta danga. Teorijoj skamba neblogai, tas tikrai padeda padidinti seno variklio kompresiją ir tipo atnaujina variklį, bet visada nutylimas vienas faktas, kad alkūninio veleno minkšti indėklų darbiniai paviršiai padengiami kieta metalo plėvele ir kai jie ta plėvelė pradeda atplyšinėti tai baisiau nei aštraliausias švitrinis popierius išraižo indėklus. Žodžiu po tų daktarų variklis tik tam ir betinka išleisti alyvą ir pasiekti rekordą, paskui mašina net jei ji ir važiuoja geriau iškarto priduoti utilizavimui. Tie priedai nėra kasdieniniam naudojimui skirti. Yra kita priedų rūšis su teflono nano dalelėm, tai šitie varkliui padeda atgauti kompresiją ir realiai sumažina trintį dėl ko pagerėja ekonomija ir užvedimas kai labai šalta, bet šita rūšis kemša tepimo sistemą ir šiek tiek mažina slėgį tepimo sistemoj.
gytis13 2020-10-19 13:11
O aplamai kuriam galui viso to reikia? Dabartiniai varikliai laiko kuo puikiausiai ir mašina greičiau surūdyja negu variklis nusibaigia. Gal žigulių epochoj kai varikliai laikė 100 000 km tai ir buvo aktualu, o dabar pili tepalus normalius, keiti laiku, laiko tie varikliai ir be priedų. Man buvo situacija kai girtas automobilistas įsirėžė į mano namo sieną ir pabėgo. Sudaužė karterį per šaligatvį šokdamas, išbėgo tepalai ir užgeso už 200m. O būtų su priedais važinėjęs būtų pasprukęs gyvatė
HardAxe 2020-10-19 14:21
kaži kiek nuvažiuotų su benzinu. Dyzelis pats iš savęs teplus daiktas, važiavo labai ramiai ir t.t.
Net turbina neužsilenkė.
FtBall 2020-10-19 15:01
https://www.youtube.com/watch?v=zyejT4V ... nel=carwow
mindaugas.vaitiekūnas 2020-10-19 17:03
Čia XADO analogas: metalo kondicionierius.
Buvau supylęs į ankstesnę mašiną, supylęs ir į dabartinę.
Kažkokių super pagerėjimų tikrai nepajutau, bet pablogėjimų irgi.
Nepamenu kiek su ankstesniu auto nuvažiavau po xado supylimo, bet su dabartiniu jau apie 50k.
Kolega į savo volvo (nepamenu koks motoras) buvo susipylęs, tai labai džiaugėsi - pagerėjo trauka, sumažėjo dūmingumas ir t.t...
Apie šiuos kondicionierius reikia suprasti vieną dalyką: jie skirti "apsaugai ir remontui", o ne "turbinimui". T.y. jei yra kur lopyti skyles, tai metalo kondicionierius užlopys. Na o jei jų nėra, tai nereikia tikėtis, kad bus jaučiamas kažkoks superinis efektas (nekalbu apie ilgalaikes perspektyvas).
Aš savo antram auto jį supyliau tik todėl, kad pirmąjį pakankamai negailestingai kankindavau (žiemą tik užsikūręs max apsukas keldavau) ir nieko blogo tam varikliui nenutiko. Tai su tokiu požiūriu, kad gal būt xado prisidėjo prie variklio apsaugos, tai "sugirdžiau" ir kitam auto.
Ne dabartiniai, o tie, kurie buvo pagaminti prieš 15 metų
Esu girdėjęs, kad BMW investavo į gamybinę liniją, kurioje variklių vidus padengiamas kažkokiomis "dulkėmis", kurioms prasitrynus atsisveikinama ir su varikliu. Tai ar nebus čia tuo pačiu metalo kondicionieriumi sienelės padengiamos, o po kokių 100-200k užsakinėji naują variklį.
Beje tokią istoriją girdėjau su naujesniu 7 serijos BMW, kai pasiekus 100k užkalė motoras. Pakeitus į naują pagal garantiją, su nauju atsisveikino ties berods 208k, kai garantija tik iki 200k - tad sekantiems 100k motorą teks nusipirkti iš savo lėšų
HardAxe 2020-10-19 22:41
na čia ekstremalu išpilti abu aušinančius skysčius ir paleist gazas dugnas.
Bet dyzelis be tepalo ir be priedų, kodėl jam nevažiuoti?
Evil 2020-10-20 13:36
anksčiau nikasilas dabar alusilas. alio, jau daug metų tai naudojama.
almanciuks 2020-10-21 23:45
Po sito daikto mano masina vaziavo apsipylus dumais gera pusmeti. Pries naudojima buvo 2l ant 10000 tepalo, o po sito 1l-500km. Kas ten nutiko, taip ir neaisku. Gerai kad praejo.
Evil 2020-10-22 08:32
Išgert nebandei? Į klausimą kaip šitie marmalai atskiria cilindro honą nuo "problemų" atsakymų dar nebuvo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pasiekė naują rekordą: automobiliu be alyvos nuvažiavo 307 kilometrus