„BMW Motorrad“ atskleidė būsimojo 2021 m. motociklų sezono naujienas: į gatves išriedės net penki nauji modeliai (Video)  ()

Rudeniui artėjant pabaigos link, Vokietijos gamintoja „BMW Motorrad“ atskleidė būsimojo 2021 m. motociklų sezono naujienas. Kitąmet į gatves išriedės net penki nauji modeliai: šį pavasarį atnaujinto „R 18“ klasikinė versija „BMW R 18 Classic“ ir atnaujinta „BMW R nineT“ modelių šeima: „R nineT“, „R nineT Pure“, „R nineT Scrambler“ bei „R nineT Urban G/S“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kelionių klasika

Nevaržomų kelionių mėgėjams bavarai pristatė naująjį „BMW R 18 Classic“. Jeigu balandžio mėnesį debiutavęs naujasis „R 18“ yra itin išgryninto stiliaus atstovas, tai nostalgija gamintojo kruizinių motociklų istorijos pradžiai alsuojantis „R 18 Classic“ į akis krenta dideliu priekiniu stiklu, talpiais balnakrepšiais, papildomais priekiniais LED žibintais ir 16 colių skersmens priekiniu ratu.

Tiek naujasis „BMW R 18 Classic“, tiek ir „BMW R 18“ dalimi detalių primena garsius modelius, tokius kaip „BMW R 5“, o tiek technologiniu, tiek ir vizualiniu požiūriu koncentruoja dėmesį į pagrindinius dalykus: išgrynintą koncepciją, techninį modernumą ir dviejų cilindrų „boxer“ tipo variklį, tęsiantį gilią „BMW Motorrad“ istoriją, kuriant tokias jėgaines nuo 1923 metų.

Visiškai naujai sukurto motoro darbinis tūris siekia net 1 802 cm3. Jo maksimali galia – 67 kW/91 AG esant 4 750 aps./min., o didžiausias išvystomas sukimo momentas – 158 Nm pasiekus 3 000 aps./min. Diapazone nuo 2 000 iki 4 000 aps./min. sukimo momentas visuomet viršija 150 Nm, o galinga trauka palydima atitinkamu, skambiu garsu.

Pagrindinis naujojo „R 18 Classic“ pakabos akcentas – plieninių dvigubos kilpos vamzdžių rėmas, kurio dizainas taip pat įamžina ilgametę kompanijos tradiciją. Kuriant naujų „BMW R 18 Classic“ ir „R 18“ pakabos elementus sąmoningai atsisakyta elektroninio reguliavimo galimybių. Vietoje to, teleskopinė šakė ir tiesiogiai pritvirtintas centrinės pakabos dalies statramstis su adaptyviu amortizatoriumi ir reguliuojamo standumo spyruokle užtikrina aukštas valdymo ir komforto savybes.

 

Šakės vamzdžio skersmuo yra 49 mm, o pakabos eiga siekia 120 mm priekyje ir 90 mm gale. Abiejuose modeliuose montuojama dvigubų diskinių stabdžių priekyje ir viengubų gale sistema kartu su keturių fiksuotos padėties stūmoklių apkabomis.

„BMW R 18 Classic“ ir „R 18“ kojų atramos numatytos klasikinėje padėtyje už cilindrų, kuri ne tik leidžia atsipalaiduoti bei aktyviai važiuoti, bet ir optimaliai valdyti motociklą.

Didelės galimybės modifikavimui

Naujieji „R 18 Classic“ ir „R 18“ siūlo rinktis iš trijų neįprastų šiame segmente važiavimo režimų „Rain“, „Roll“ ir „Rock“, atliepiančių individualius vairuotojo pageidavimus. Standartinėje įrangoje taip pat įdiegta išjungiama automatinė stabilumo kontrolė, elektronikos valdoma nuolatinio greičio palaikymo bei variklio pasipriešinimo momento valdymo sistemos, o pasirenkamos pakilimo į kalną ir atbulinės eigos pagalbininko funkcijos palengvina manevravimą.

 

Abu modeliai visame pasaulyje bus siūlomi ir išskirtinių „R 18 Classic First Edition“ bei „R 18 First Edition“ versijų, kurios pasižymės klasikinės juodos ir baltos spalvos dažymu. Tarp kitų matomų akcentų, pasirinkus šių versijų motociklus, jie išsiskirs daugybe chromuotų paviršių, sėdynės ženkleliu ir „First Edition“ chromo segtuku ant šonų.

Svarbu ir tai, kad naujieji „R 18 Classic“ ir „R 18“ modeliai pasižymi didelėmis galimybėmis modifikavimui – tam dėmesys skirtas net ankstyvose motociklų projektavimo fazėse. Dėl to jie turi lengvai nuimamą galinį rėmą ir nesudėtingai ardomas dažytas dalis, taip pat nesunkiai galima keisti vairo aukštį. Be to, matomi cilindrų galvučių ir variklio korpuso dangteliai yra suprojektuoti taip, kad būtų už alyvos kameros, todėl juos labai lengva pakeisti.

Papildomos „BMW Motorrad“ įrangos asortimentas suteiks daugybę variantų maksimaliam motociklų individualizavimui pagal savininkų skonį ir pageidavimus.

Patobulino visą šeimą

2013 m. „BMW Motorrad“ pristatė klasikinio dizaino, šiuolaikinių technologijų rodsterį „R nineT“, turintį plačias adaptacijos galimybes. Būtent jos ir tapo kitų šio motociklo versijų pagrindu: „R nineT Urban G/S“ demonstruoja „enduro“ genus, „R nineT Scrambler“ atsirado kaip pagarba šiam išskirtiniam motociklų žanrui, o „R nineT Pure“ – kaip iki pagrindinių dalykų išgrynintas rodsteris.

 

Artėjančiam 2021 metų sezonui „BMW Motorrad“ patobulino visą „R nineT“ šeimą: atliko įvairių techninių pakeitimų, taip pat gerokai išplėtė standartinės ir pasirenkamos įrangos sąrašą. „R nineT“ modeliuose montuojamas „boxer“ tipo variklis buvo modernizuotas, kad atitiktų „Euro 5“ taršos normos reikalavimus. Jo didžiausia galia dabar siekia 80 kW/109 AG esant 7250 aps./min., maksimalus sukimo momentas – 116 Nm esant 6000 aps./min.

Inžinieriai patobulino degaus mišinio judėjimą cilindrų galvutėse taip, kad būtų užtikrintas optimalus sudegimas bei skirtinguose sūkiuose padidintas sukimo momentas – ypač nuo 4000 iki 6000 aps./min. Dėl to trauka skirtinguose lygiuose dabar yra juntamai geresnė nei modelio pirmtako.

Jau standartinėje įrangoje naujuose „R nineT“ modeliuose dabar yra įdiegta „ABS Pro“ sistema kartu su dinamine stabdymo kontrole, kad būtų užtikrintas didesnis saugumas stabdant – tiek pasvirus posūkyje, tiek kitose sudėtingesnėse situacijose. Standartinėje įrangoje taip pat montuojamas naujos konstrukcijos važiavimo sąlygas atliepiančios eigos amortizatorius, lemiantis didesnį pakabos komfortą ir optimalų valdymą, bei vairuotojo pasirenkami „Lietaus“ ir „Kelio“ važiavimo režimai.

 

Visuose „R nineT“ modeliuose dabar montuojamas apskritas prietaisų skydelis su naujo dizaino ciferblatu, USB įkrovimo lizdas, taip pat – priekiniai žibintai su LED technologija.

Kalbant apie pasirenkamą įrangą, „R nineT“ vairuotojams bus siūloma daugiau važiavimo režimų paketo „Riding Modes Pro“ parinkčių, taip pat – dinaminė traukos kontrolė ir variklio pasipriešinimo momento valdymo sistema. Taip pat bus galima užsakyti atskirą „Comfort Package“ paketą, kurį sudarys „Riding Modes Pro“ ir pastovaus greičio palaikymo sistemos bei šildomos vairo rankenėlės. Norintiesiems palikta galimybė užsakyti pageidaujamo dizaino posūkio kampo apšvietimo žibintus ir išmetimo sistemos duslintuvo konstrukcijos variantą.

Tarp gausybės „R nineT“ motociklų individualizavimo galimybių ypač reikšmingas „R nineT Urban G/S“ leidimas „Edition 40 Years GS“. Šis unikalus, riboto tiražo modelis primena legendinį „R 100 GS“ motociklą, pažymintį „BMW Motorrad GS“ šeimos 40-metį.

„BMW Motorrad“ atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ planuoja, kad salonuose Lietuvoje naujieji motociklai pasirodys 2021 m. pirmąjį ketvirtį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(1)
(5)
(-4)

Komentarai ()

Susijusios žymos: