Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kukulis4 2020-12-02 22:24
vw galetu tiesiog nupirkti tesla. Oh wait...
O jeigu rimtai tai, kaip bepaziuresi, vw gamina tikrai daug geru automibiliu, o konkurencija visad i nauda galutiniam vartotojui. Audi E-tron yra gerai upper middle class'ui, vw ID3 yra gerai is miesto nebent kurnors lektuvu isskrendanciam hipsteriui, bet masems reikia elektrinio vw passat. Uz dyzelinio passat kaina.
Benediktas 2020-12-02 22:48
Man tai tiesiog džiugu del konkurencijos. Kol kas tik vw atrodo rimciausiai ruosiasi pereit ant elektros. Arba cia pas mis tiesiog daugiau straipsniu su vw, nes uzsienio spaudoje neieskojau.
AAA000 2020-12-03 00:35
be vw dar bmw ir nisan rimciau ziuri i elektromobilius. kiti suda mala. ypac gm su hyundai
na ir aisku visada lieka kinieciai su savo kinietiskais standartais
ir dar is rimtesniu manau yra ford, kur tokie - patys nezino - lygtai vysto elektrines pavaras rimtai - bet bijo susimaut - masiskai nepaleidzia.
as manau kazkokie pokyciai jau vyksta. bet labai dar silpnai jei vw susimaus finansiskai - visas elektromobilizmas gali uzsilenkt. kiti manau tiesiog laukia ir nieko rimtesnio nedaro. vw sekme cia labai svarbu. jei parodys kad yra pakankamai pajamu - tada bus manau luzis.
aisku reikia turet minty, kad lieka juk furos ir specializuota technika - pvz traktoriai. jos yra liuto dalis elektrobilizmo klausime. vw stambus , bet jie labiau nisinis gamintojas. net vw dar nelemia visko autotransporte. ten eina i visokiu katalizatoriu-filtru "kompromisa". bet vw sekme elektromobilizme jau kazka keistu. Tesla per skysti cia. jie net uzsilenkt dar gali labai greit
as manau svabu cia tik bendras pasaulinis elektromobiliu kiekis pateikiamas i rinka per metus. ne kazkokiu imitaciniu kibiru - pripliusuotu del kiekio. o realiai vaziuojanciu 500+km per uzkrovima ir pavezanciu bent po tona naudingo svorio.
nezinau kaip ten daro tuos elektromobiliu testus - bet kazkaip nepastebejau, kad prikrautu normaliau svorio kol to nedarys - net populiariausios laidos automobilistams yra sudo vertos ar ten buhalteriniai rodikliai kazkokie paremti lievomis pardavimu statistikomis...
normalios metodikos turi but paremtos normaliu pagrindu. vienas is ju - pavelkamo svorio/atstumoi parametras. kitas pvz energijos suvartojimo kiekiai. galima butu lyginr kiek suvartojama kuro ir kiek elektros. isvarcius viska i kwh. jei elektromobiliai stovi garaze - jokios realios pletros nera... nesvarbu ka ju daugiau nuperka...
kur tokie duomenys? ar straipsniai apie tai? skaiciuoja glusai kazkokius lempinius atsipirkimus su "ekonomijom". ir pranasauja elektromobilizmo roju
Ar_as? 2020-12-03 09:20
Nes rimtas kentas visada perka rimtą mašiną, kad į bagažinę trys paršiukai ir bulvių maišas iš turgaus tilptų, nu ir dar į palangą be sustojimo du kart metuose nuvažiuotų. Visa kita, tai čia tik žydriem hipsteriam.
Xdmin 2020-12-03 09:30
Lietuvoje iprasta kad ir pirma ir antra seimos masina butu kaip minimum Passat ar didesne
Pasaulyje Golf ir Lupo gerokai populiaresni uz Passata.
https://www.statista.com/statistics/461 ... 00%20units.
immortallt 2020-12-03 09:30
Taip, elektromobilių trendas vyksta silpnai... Jų gamyba kasmet išauga 2-3 kartus lyginant su praėjusiais metais, 2019 m. pagaminta buvo 1,5 mln. lyginant su 2018 m. o viso pagaminta buvo 92 mln. automobilių, t.y. jau beveik 2% per metus sudaro elektromobiliai. Augant tokiais tempais per kiek metų visi VDV bus pakeisti į EV? Neprireiks nė dešimtmečio. Aišku, tempai lėtės, realiai persiritimas įvyks per kokius 20 metų. Nors kas ten žino, technologinis proveržis ir jei bus politikų valios, galima ir per 15 metų visus naujus automobilius perversti į EV, jei pvz. už VDV visur mokėsi antrątiek įsigyjant, ar kurą dar pabranginsi bei išplėtosi krovimo tinklą.
HardAxe 2020-12-03 09:53
Nemanau, kad politikai turėtų perdaug skubėti tai padaryti. 10-15 metų su moderniu VDV didelės įtakos neturės, o kepant belekaip elektromobilius paskui vėl kokias problemas srėbsim.
immortallt 2020-12-03 10:39
Em... Dyzelgeistas? Realiai ignoruojama tai, kad neatitiko, jokių reikalavimų.
Na 20 metų vystymosi skubėjimu nepavadinsi. Tiesiog jei jau galės pagaminti 100% naujų automobilių poreikio elektrinius, o dalis pirks vis tiek VDV iš principo, nes jiems patinka dyzelio dūmais paskui važiuojančius apipilti (taip, tokių tikrai yra), tai atitinkamai jiems ir uždės finansinį apynastrį, kad jei jau labai nori, tai susimokėk ir labai.
kukulis4 2020-12-03 11:30
Tas pats tavo nurodytas saltinis rodo, kad pakankamai populiarus yra ir tiguan, kuris is esmes, yra tas pats passatas, tik su patogesne sedesena. Esme ne modelis, esme - dydis. Masems reikia mid-size automobilio, kur patogiai tilptu pora vaiku, pora ciamodanu, pora suaugusiu zmoniu ir suva. Ar tai bus tiguan, ar passat, ar octavia, ar insigna, ar corola ar koks peugeot 3007 ar dar kazkas - cia jau skonio reikalas, ir siek tiek pinigines storio. Jei VW nori gerai perkamo elektrinio modelio, kuris konkuruotu sut Tesla, turi sugalvot kaip pateikt rinkai mid-size sedana arba SUV su ~500km range ir kaina end useriui <30k eur uz plika. Ar imanoma toki pagaminti as nezinau. As negaminu automobiliu.
kukulis4 2020-12-03 11:33
Visiskai nesigaudai. Rimtas kentas perka arba bmw5 arba bmwX5. Jei silpnai su eurais, galima imt arba praito tukstantmecio modeli, arba su vairu desinej.
AAA000 2020-12-04 00:09
cia automobiliai storoms boboms su aukstakulniais bmw isvis neturi normaliu auto. tik kibirinius, pizoninius ir boboms.
rimtas lengvasis auto kentams yra kazkas tipo: VW transporter ar MB vito. ar EQV - jei tipo elektrinis. o kibirai - ten vaikuciams, kur neturi pinigu. pasatu isvis nevirskinu - isest/islipt net sunku i toki normaliai... jei ivaziuosi i rimtesne bala kokia su pasatu - tai sikyne suslapsi...
kukulis4 2020-12-05 00:50
I mano komentarus prasau daugiau neraguot, nes nei tu, nei tavo nuomone mano neidomi Aciu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volkswagen“ imasi „Misijos T“ - kompanijos vadovas suformavo grupę svarbiausiam konkurentui įveikti