Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2020-12-09 15:34
Puiku išskyrus tą faktą, kad tai ne pilno dydžio elektromobilis ir kas labiausiai užknisa trūksta vieno rato. Koncepcija puiki visi nauji automobiliai nepriklausomai nuo variklio ir degalų/energijos saugojimo tipo turėtu būti lengvi ir aerodinamiški. Truputi neatsakinga yra padaryti elektromobilį su tokiu performacu ir nesuteikti jam max stabilumo.
punktyras 2020-12-09 18:57
Stabilumo užtenka, o jei būtų keturi ratai, smarkiai išaugtų masė - reikėtų ašies, rato, diferencialo. būtų didesnis ir sunkesnis rėmas.
AAA000 2020-12-09 19:24
pilnai sutinku, jis nepaveza daug papildomo krovinio ir pagrindinis jo privalumas - labai geras kiekvieno kwh isnaudojimas.
va tokie turetu but kibiriniai auto. pati koncepcija puiki ir cia tikrai inovatorisku keliu eina.
as manau jei ziuret i ateiti - seimoje turetu but bent po du tokius auto 3 zmonem, ir po 1 elektrini "tipini" mikrofurgona (buitiniams poreikiams). ir visa infrastruktura ir socialines-mokestines normos orientuota i tai. i toki geroves modeli. 1 privalomas auto vienam pilieciui.
dabar ir gamintojai suda mala, ir valdzia suda mala ir net Muskas labai dideli suda mala net ir su elektromobilizacija...
o va cia nebloga krypti paime...
bahuriux 2020-12-09 20:11
Nesutinku. Sabilumo niekada nebūna perdaug. Masė išaugtu tik kokia 5-10% nedaugiau, dėl didesnio medžiagų kiekio ir rato. Diferencialo elektromobiliams nereikia kaip ir kitų transmisijos dalių, pakabos gali būti F1 tipo. Kai TP yra lengva jai nereikia masyvių dalių nes nereikia laikyti didelių svorių ir perkrovų.
Dėl to kad dabar keliuose važinėja bjaurūs, ne aerodinamiški ir ne efektyvūs kibirai tiesiogiai atsakingi yra pirkėjai, o ne gamintojai.
HardAxe 2020-12-09 23:15
kazkaip nepamenu pasitvirtinusio triratuko, nors prikurta ju buvo ne vienas.
Monochamus 2020-12-10 00:18
. Jaučiu iki tiek, kad galėtų nuvažiuoti tokį atstumą pasikraus tik idealiom sąlygom, pavyzdžiui jei akumuliatorius yra visiškai naujas, o Elonas Muskas išmes šį automobilį iš už Žemės atmosferos O realybėje savininkas džiaugsis jei visą dieną paliktas lauke pasikraus bent procentą.
Evil 2020-12-10 08:33
Dėl diferencialo tai ne visai taip. Jo prireikia.
bahuriux 2020-12-10 08:47
Ne, diferencialas yra vdv automobilių transmisijos atgyvena, tiesiog galima įdeti po variklį (jei reikia su reduktoriumi) kiekvienam ratui, arba tik du variklius (su reduktoriais) ant ašies. Galima žinoma viską padaryti senobiškai į 4X4 automobilį įdėti vieną el. variklį kuris suktu per sudėtingą, brangia, neekonomišką ir griozdišką tarsmisiją visus keturis ar tik du ratus. Elektromobilyje labiau apsimoka dėti daugiau elektronikos ir daugiau variklių, taip lieka mažiau transmisijos dalių. Tada galima padaryti geresnę stabilumo kontrolę lėtėjant/greitėjant/kruizinant ir kartu darniai veikiančią rekuperaciją, kartu su ABS.
Savaime aišku, kad ir koks pažangus ir kompiuterizuotas būtu elektromobilis turi išlikti mechaniniai linkai vairo ir stabdžių, taip pat ir rankinis stabdis mechaninis, taip saugiau kai sistema dubliuojama.
Evil 2020-12-10 08:52
jei vienas variklis ašiai tai be difo tu niekaip neprasisuksi, su dviem jau kita opera. o dauguma elektrinių kibirų ir yra su vienu varikliu ašiai. net Teslai yra drop-in LSD komplektai vietoj standartinio atviro .
1. Citroen jau seniai parodė, kad tai nėra būtina
2. gamintojam jau paprasčiau sudėt EPB.
bahuriux 2020-12-10 09:14
Tesla model S turi du variklius sujungtus per atvirą diferiancialą galinėj ašį ir tas labai padeda įsibėgėti nes stabdis užspaudžia ta praslystantį ratą, tada to rato variklio galia nueina per diferencialą į kitą ratą ant tos ašies. Bet elektromobiliai po truputi juda link to, kad bus 4 varikliai keturiuse ratuose, be jokios mechaninės jungties tarp ratų išskyrus stabdžius žinoma.
Ar citroenas dar nepanaikino mechaninių stabdžių? Žinoma kad gamintolui paprasčiau ir pigiau panaikinti mechaninę dalį tarp vairuotojo ir ratų, bet ar saugiau?
Evil 2020-12-10 09:43
Tesla S su dviem motorais galinej ašy tik Plaid versija, o šiaip po vieną.
nebūčiau toks naivus. nuo kažkurio kainų segmento bus. į kokį Yaris tipo kibirą tikrai nesiplėšys taip daryt, nes nafig to reikia.
mechaniniai stabdžiai? pala, pala... gal dar ir būgniniai? kaip sovkocikluose. kada paskutinį kart keitei priekinių stadžių troselius?
bahuriux 2020-12-10 10:15
Nesikabinėk prie raidžių, juk supratai, kad turiu galvoj hidrauliniai, bet ne elektriniai stabdžiai, pas mane net dviratis su hidrauliniais stabdžiais mėtosi garaže. Juk nesiūlau su batais, ar su pagaliu per skylę dugne stabdyti, kaip kokį gravitacinį improvizuotą go kartą (muilinę).
FrrFrr 2020-12-10 13:16
Chebra - cia yra nesamone! Ne del 3 ratu ar vezimuko dydzio, o del saules elementu! Turiu as saules elektrine ant stogo ir k aji pagamino lapkriti - 20 kwh per visa menesi (7 kw galia) Kai vasara debesuota tai dar kazka gamina. Kai ziema debesuota gamina lygiai baronka! Nieko LT salygomis jis nepasikraus. Veiks max 4 menesius per metus. O kai ryskiai birzeli svies saule - greit uzsikraus ir nebeisnaudos saules. O pvz ir vasara buvo, kad lyja ir apniuke beveik savaite - tai ten per diena pagamindavo gal 5 kwh - tai sitas pagamintu 500 watu. Nu briedas kazkoks. Aisku kaip mixas kraunant is tinklo ir dar pridedant is juokingos galios saules elementu ant stogo dzin dar, bet tikrai tikrai niekaip neveiks tik nuo saules ir tikrai nei per kuria vieta nenuvaziuos net trecdalio deklaruojamo atstumo. PATIKRINTA!!!
AAA000 2020-12-10 15:18
kai tik variklis ratui yra pigiau. nebereikia gamint ir projektuot viso auto kaip susieta sistema. uztenka isprojektuot nedideli nesunkiai keiciama tipini mazga. aplamai automobilia gales bus ir pvz sesiaraciai - astuonraciai. tik "kibiriniai" - keturaciai. saugumo lygmeni galimes pakelt - vaziuot su sprogusia padanga ir t.t. ir pan. galimes padary parkavima ivaziuojant sonu. galimes posukio dinamika kitokia isgaut. pvz vairuot visus keturis ratus iskart. dafiga galimybiu ir taupymu. net remontas atpigs, ne tik gamyba ir surinkimas.
vienas variklis cia labai nugaidino visa automobilizma. isplito nisinis variantas su kruvomis apribojimu. dabar tiesiog projektavimo inercija dar viska stabdo ir elektromobiliu masinis neisplitimas. net elektrini varikli kolkas renkasi ne AC, o DC nors jis sudinesnis savybemis...
who 2020-12-10 15:47
Nereikia daug išmonės užkabinti el. variklį prie rato, bet su VDV nebuvo galimybių. Sunkiau sinchronizuoti visus ratus. Nusprogus vienam davikliui, toks auto greičiausiai nebepajudės iš vietos. Kritikuojat trijų ratų auto, bet čia optimaliausias variantas taupant energiją. Jei reikia greitai išimti posūkius, tada gal netinka, bet yra sugalvota sistemų su priekinių ratų ir kėbulo pasvirimu. Kaip ir keturių ratų vairavimas ne naujovė, tik kad padaryta mechaniškai. Kol kas didžiausia inovacija - autonominis vairavimas, bet be vairuotojo priežiūros ir tai dar neveikia. O mūsų kelių pritaikymui dar pridėti bent 10 metų ar daugiau.
Evil 2020-12-10 15:54
Keturių ratų vairavimas jokia naujiena, seniausiai tai yra naudojama. įmest vieną variklį su paprastu atviru difu yra pigiau ir paprasčiau nei dėt du ir sukt galvą apie traukos vektorinimą, variklis stebulej duos daug neamortizuojamos masės, tada vėl problemos su pakabos konstrukcija. neapsimoka prie kibirėlių tiek vargt. į kažką rimčiau tik taip kaip padarytą Rimac D-PM-OC https://image.slidesharecdn.com/0ndj35b ... 19-638.jpg
who 2020-12-10 16:27
Idėja autonomijai: galėtų būti vieno bėgio magistralės (dviejų krypčių) tarp pagrindinių miestų, kur manual būdu reikia užvažiuoti, el. mobilis prisitvirtina ir tada pilna autonomija. Dar tuo pačiu galėtų krauti baterijas. Kai reikia į nuošalesnę vietą, atsiskiri nuo bėgio ir perimi rankinį valdymą. Tik niekas neapsiims realizuoti bėgių, dėl atsipirkimo ir teisinių daykų, kad nutiesti.
conjurer 2020-12-10 17:55
Nepasitvirtino pagrinde dėl to kad atrodo juokingai. Realiai jei priekyje yra vienas ratas, tada turi problemą. Bet turint priekyje 2, automobilis būna ganėtinai stabilus. Prancūzijoje yra populiarūs tokio tipo motoroleriai ir jiems nereikia kojelės, norint priparkuoti.
Tiesiog čia jau išblukusi riba tarp automobilio ir motociklo. Ne visi žmonės išgali turėt 2 ar daugiau automobilių, o triratis niekada nebus pirmas automobilis. Net Originalus WV beatle buvo reklamuojamas, kaip geriausias antras šeimos automobilis.
O dėl saulės baterijų irgi esu labai skeptiškas. Jos nėra idealiu kampu, ir turėsi visada ieškoti vietos, kur automobilis galės stovėti, taip kad gautų kuo daugiau saulės. Daug ofisų turi požeminius garažus, nes gatvėse nebūna vietos. Ir šiap mieste daug šešėlių. Jo turbūt niekada nereikės įkrauti jei gyveni dykumoje, kur arčiau pusiaujo, ir per dieną važiuoji iki 48 Km, idealiai apie 20km per dieną (17700/365=~48.5km/dieną).
Beje net techninėse specifikacijose nėra nurodytas svoris, taigi jei jis sveria 350-550Kg intervale, daug įtakos nuvažiuojamam atstumui turės žmogaus svoris.
Evil 2020-12-10 19:46
" el. mobilis prisitvirtina ir tada pilna autonomija." - oro tinklas ir pantografai
MB realiai jau gali paleisti su 4 lygio autonomija į viešus kelius, bet nera jokios įstatyminės bazės. užtat kol kas veikia tik uždarose teritorijose.
Du prieky, vienas gale gerai važiuoja
Capagna T-rex
https://www.youtube.com/watch?v=gnkGB4kaEIA
AAA000 2020-12-10 21:46
taigi bando tokias sistemas su furom. tik ten ne begis, o adaptyvus sliauziklis - panasiai kaip traukiniu - tik soninis. ir specialiai paruostas kelias, kad naviguotu fura. greitis irgi apribotas, iki 80kmh berods.
as irgi manau standartizuotas mechaninis begis butu geriau. patikimiau ir paprasciau. greiciai nesunkiai pasiekiami virs 200-300km/h. bet tada iskyla problema atsijungt-nuvaziuot nuo begio. arba jei avarija - apvaziuot. kai slauziklis - tada fura priletina, arsijungia ir apvaziuoja kliuti. traukiniuose tam operatorius yra ir grafikai. bet individualiam transporte taip nepaleisi eismo ten bus pilna ziopliu visokiu... keliai turi but lankstesni. nezinau kaip sekasi projektams - mazai investuoja
visgi islengvinti akumai ir stovejimo rozetes gali but geresnis variantas. ir ilgainiui nugalet. o va sitas islengvintas auto butent sita krypti labai sustiprina. tu gali turet nebutinai viena toki auto. gali turet kelis, arba duobliuot stogus. pvz pasistatai kelis tokius savo auto (uzsiimi stovejimo plota asmeniniu stogu) - ir ikraudineji tik viena. o kiti kaupia energija sekanciam tavo vaziavimui. cia kaip privati-mobili alternatyva - jei valdzia/darbdaviai sudinai rozetes ir elektros kabeliavimus vystys tai tu gali net savo asmenini saules stoga atsivezt ir pasistatyt mobilu "eko"ikrovimo taska
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobilis, kurio niekada nereikės įkrauti: varomas Saulės energija, vienu įkrovimu įveikiantis 1609 km (Foto, Video)