Sėkmės istorija tęsis: visų laikų populiariausias „Jaguar SV“ padalinio modelis sulaukė atnaujinimo - išskirtinių savybių „F-Pace SVR“ (Video) ()
„Jaguar“ pristato „F-Pace SVR“ – dar greitesnį ir dinamiškesnį SUV. „Jaguar SV“ padalinys dar labiau pagerino sportiško SUV gamos viršūnėje esančio modelio savybes. Pakeitimai apima tiek naujausias technologijas, tiek ir gamybai naudotą pažangią „Jaguar“ „Electronic Vehicle Architecture“ platformą, tiek iš automobilių sporto atėjusius dizaino elementus, prabangų ir sportišką saloną, taip pat patogesnes technologijas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Pirmasis „F-Pace SVR“ buvo be galo charizmatiškas ir pirkėjams itin patikęs automobilis, todėl tapęs populiariausiu visų laikų „Jaguar SV“ padalinio modeliu. O naujausia jo versija, tęsianti šią sėkmės istoriją, turi labai daug pakeitimų, kurie galingiausių SUV segmento kartelę kilstelėjo dar aukščiau,“ – sako „Jaguar“ Baltijos šalių rinkodaros vadovė Justė Šataitė.
Išskirtinės dinaminės savybės
Naujas „F-Pace SVR“ siūlomas išskirtinai tik su „Jaguar“ 5 litrų V8 „Supercharged“ benzininiu varikliu, pasiekiančiu 550 AG ir 770 Nm (20 Nm daugiau nei anksčiau). Didesnis sukimo momentas užtikrina dar geresnę dinamiką ir nuo 0 iki 100 km/val. „F-Pace SVR“ leidžia įsibėgėti vos per 4 sekundes (trimis dešimtosiomis sekundės greičiau nei anksčiau). Maksimalus greitis siekia 286 km/val. (3 km/val. daugiau nei anksčiau).
Nuo šiol transmisija turi tokį pat, kaip sportinio „Jaguar XE SV Project 8“ sedano, sukimo momento keitiklį, kuris pritaikytas didesnėms apkrovoms. Kartu su didesniu sukimo momentu ir geresne dinamika nuo 281 g/km iki 275 g/km buvo sumažintos CO2 emisijos, mažesnės degalų sąnaudos siekia nuo 12,2 l/100 km.
Taip pat buvo dar labiau patobulintas transmisijos ir dinaminių sistemų veikimas. Nuo šiol atnaujintas „Dynamic“ režimas pasižymi ypač sportiška važiavimo patirtimi. Nauja „Dynamic Launch“ funkcija išnaudoja variklio inerciją: kai perjungiamos pavaros, ji nepertraukiamai į ratus perduoda galią – taip dar geriau įsibėgėjama. Kartu „F-Pace SVR“ tapo dar komfortiškesnis važiuojant įprastu tempu, taip dar labiau pabrėžiant visapusiškas naujo modelio galimybes.
Vairo sistema turi naują elektrinį stiprintuvą, pasižymintį itin greitu veikimu ir užtikrinantį dar tikslesnį automobilio valdymą. Pakeisti adaptyvios pakabos nustatymai leidžia patogiau važiuoti nedideliu greičiu, komfortą padidino ir naujos pakabos įvorės.
Vairuotojai įvertins ir „F-Pace SVR“ stabdžių sistemą, kurios integruotas galios stiprintuvas ir pakeisti nustatymai užtikrino sportiškesnį stabdymą mažiau spaudžiant stabdžio pedalą. Patobulintas aušinimas ir automobilio aerodinamika taip pat pagerino stabdymo savybes.
Benzininis 5 litrų V8 „Supercharged“ variklis komplektuojamas su itin greitai veikiančia ir tolygiai pavaras perjungiančia „Jaguar“ aštuonių greičių automatine transmisija.
Didelės konfigūravimo galimybės
„Jaguar“ visų ratų pavara su „Intelligent Driveline Dynamics“ sistema yra standartinė automobilio įranga. „Adaptive Dynamics“ pakabos technologija užtikrina tikslų ir dinamišką, bet komfortišką važiavimą, o „Configurable Dynamics“ sistema leidžia vairuotojui pačiam nustatyti automobilio parametrus pagal asmeninius pageidavimus. Chronometras, pagreičio ir naudojamos galios matuoklis „Dynamic“ režimu leidžia vairuotojui matyti dinaminius parametrus.
Naujo „F-Pace SVR“ dizainą įkvėpė „SV“ padalinio automobilių sporto patirtis, o geresnis oro nukreipimas su naujais ortakiais ir grotelėmis užtikrino geresnį variklio ir stabdžių aušinimą. Šie pakeitimai taip pat lėmė įspūdingas aerodinamines savybes – pasipriešinimas sumažintas nuo 0,37 Cd iki 0,36 Cd.
Kartu su geresnėmis dinaminėmis savybėmis šie elementai taip pat dar labiau paryškino automobilio išvaizdą.
Dar kokybiškesnis interjeras
Buvo atnaujintas ir „F-Pace SVR“ salonas. Sėdynės ir durelių intarpai aptraukti „Alcantara“ audiniu, o tokie elementai kaip centrinė dėtuvė – prabangia „Windsor“ oda. Prietaisų skydelis su 12,3 colio aukštos raiškos interaktyviu vairuotojo ekranu taip pat aptrauktas „Alcantara“ audiniu, o bazinės komplektacijos aliuminio apdailos elementus galima pakeisti papildomai užsakoma reljefine anglies pluošto apdaila.
Pasirenkamos plono profilio oda aptrauktos sportinės sėdynės su viršutinėje dalyje išsiuvinėta istorine deimanto forma išsiskiria unikalaus rašto perforacija, tas pats raštas panaudotas ir odinėms sėdynių nugarėlėms. Ant galvų atramų įspaustas SVR logotipas dar labiau pabrėžia salono išskirtinumą.
„Jaguar“ pavarų svirtis, aptraukta oda su įspaudais, istorinio logotipo elementais ir SVR logotipu, atitinka veržlesnį „F-Pace SVR“ įvaizdį. Naujas SVR sportinis vairas turi cinko lydinio rankinio pavarų perjungimo svirteles.
„F-Pace SVR“ ir „F-Pace“ turi tokias pačias technologijas, užtikrinančias nuolatinį junglumą ir naujausius duomenis. Tai apima ir intuityvią „Pivi Pro“ multimedijos sistemą, nuotoliniu būdu atnaujinamą programinę įrangą, aktyvią garso slopinimo funkciją ir naujausias pažangias vairuotojo pagalbines sistemas.