Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HDi 2020-12-15 09:49
Trūksta kraunamo hibrido dar į palyginimą.
immortallt 2020-12-15 10:04
1. Bazinė komplektacija benzininio mažalitražio ir elektromobilio skirsis kaip diena ir naktis. Benzininis geriausiu atveju turės kondicionierių, elektrinis klimato kontrolę. Benzininis gal net turės galinio parkingo jutiklius, elektrinis turbūt ir dinaminį autopilotą, jutiklius priekyje, ženklų nuskaitymą ir t.t., nekalbant apie spartesnį greitėjimą.
2. Vidutinė elektros kaina 0,3€/kWh? Tai jei ima realiai tik brangų krovimą, tai kodėl kuro kainą pigiausią pasiima ir dar daro prielaidą, kad artimiausius 5 metus nebrangs kuras, nors nafta jau dabar yra pabrangusi, ir po mėnesio benzinas kainuos geriausiu atveju 1,1€/l, o realiai 1,15€?
3. Likutinė kaina... Nu kas per prielaida, kad likutinė kaina visų vienoda? Tas pats benzininis modelis, su vienoda rida, priklausomai nuo markės likutinė vertė skiriasi iki dvigubai (procentaliai). Elektromobiliai vertę praranda žymiai lėčiau.
Taip kad nieko nevertas šitas palyginimas, nes lygina iš esmės visiškai skirtingus automobilius. Ne tik pagal kurą (kas ir turėtų būt siekiamybė), bet ir visiškai skirtinga komplektacija. Jei lyginti maksimaliai vienodas komplektacijas, tada būtų galima kalbėti. Dar vat jei ir atliktų tyrimą, kiek vidutiniškai krenta EV vertė per 5 metus bei skirtų bent 10 min. pasižiūrėti kuro kainas, tada būtų kitas reikalas.
HDi 2020-12-15 15:26
Tai kad čia lygina visiškai tą patį modelį kuris gaminamas ir tik su VDV ir hibrido ir EV formate, ar tiek neužteko jėgų paskaityti? Apie kokias mažalitražes mes kalbam už 22k?
Bus čia koks KIA Niro ar Hyndai Kona nes jie siūlo tokį variantą su visais variantai (tik VDV, hybrid, EV) ir kainos stebėtinai atitinka. Ir jei imt kainoraštį Kona pvz, tai už 22k (kas nurodyta palyginime) su VDV čia jau max komplektacijos zona su galingiausiu motoru ir automatu, kai plika basa Kona startuoja nuo 17.5k. Čia net turbūt paimtas EV modelis su mažesne baterija, nes už didesnę teks 40k atiduot (nagliausia EV komplektacija 44k), o čia rašo 36k už elektromobilį. Gaila nenurodė konkretaus modelio, bet užteks vienos rankos pirštų suskaičiuot gamintojus kurie leidžia vieną modelį visose konfiguracijose.
Čia paėmus pigiausią Kona versiją už 17.5k ir nagliausią EV versiją už 44k neliktų net intrigos šitam palyginime.
Nieko vertas Tavo komentaras.
immortallt 2020-12-15 16:41
HDi, tai sakai, kad tas pats automobilis, su skirtingais varikliais, jei bazinė komplektacija, tai jinai tokia pati? Klysti. Elektrinės versijos bazinė komplektacija beveik visada būna gerokai gausesnė nei VDV. Jau nekalbant, kad VDV su bazine komplektacija visada ir varikliai būna silpnesni.
Konkrečiai, Hyundai Kona už 17590€ yra mechaninė, 1 litro benzininis variklis, komplektacija Fresh. EV versija tuo tarpu jau bazinė yra Comfort, kas jau yra mažiausiai 2,5k eurų ekstra. Kiek žiūrėjau, tai ir comfort komplektacijos tarp benzininio ir EV skiriasi. Tada dar reikėtų įsibėgėjimą pasižiūrėti. VDV - 12s, EV pigiausia 10s. Taigi, kainų skirtumai jei viskas imta kaip surašyta, gali būti apie du kartus pervertinti.
Vat kad nenurodė konkretaus modelio ir konkrečios komplektacijos, tai daugiausia ir klausimų kelia. Nes būtent žiūrinėjau aš tą pačią Kona galbūt imti, kol bankas pinigus užspaudė namui, tai būtent kad jei imi panašią komplektaciją, skirtumas kainos susitraukia berods iki 6-8k€, ne vos ne 16k €, kaip čia.
HDi 2020-12-15 16:49
Tai bet šitam konkrečiam straipsnyje ir jo palyginime nebuvo imtas bazinis fresh benzininis variantas, buvo paimtas tas pats comfort kaip kad yra EV, tai komplektacijos ten analogiškos. Tai aš nesuprantu ką Tu čia bandai išvartyti su tais komplektacijų skirtumais. Ar tu nori pasakyt kad benzinino Comfort komplektacija nebus tokia pat kaip EV Comfort? Ar nori pasakyt, kad jei elektromobilio šiuo atveju Kona EV neina nusipirkti Fresh komplektacijoj, tik Comfort tai teisinga lygint su VDV Fresh ir pizdavot, nes abu "tipo" baziniai skaitosi?
Nesupratau net tos minties apie pajudėjimo/aplenkimo sunkumus, nes straipnyje imamas benzinis variantas yra net galingesnis už elektrinį. Benzinis 130kW, Elektrinis 100kW (nes 150kW elektrinis nesigauna pagal straipsnyje paimtą kainą)
Galim paimt tą 1.0 benziną kuris turis 88kW ir COMFORT komplektacijoj kainuoja 17.5k (19k be nuolaidos). Tada rėksi kad 12kW mažiau ten, ar kad neautomatas?
Aš noriu pasakyti kad straipsnyje minimas VDV yra maksimaliai analogiškas hybridui ir EV ir čia turbūt vienas geresnių palyginimų, nes tas pats gamintojas, tas pats kėbulas, ta pati komplektacija ir navarotai, maksimaliai panašūs galingumai, tai prie ko čia tie Tavo baziniai svaičiojimai, aš nesuprantu.
Kad vieno ar kito variklio ar galingumo modifikacijos neparduoda su žemesne komplektacija (kas dažnas variantas yra ir su galingesniais VDV varikliais ir net to pačio Kona 1.6T benzino negausi Fresh komplektacijoj), tai čia visų pirma yra marketingas ir įmonės marketingo sprendimai, arba istoriniai duomenys kurie sako, kad jei gali išleist ant naujo auto 30+k ir net nežiūri į silpniausius variklius, turbūt prisimesi dar kelis k ant geresnės komplektacijos, arba tiesiog sutiksi prisimesti priverstinai. O jei ieškai pigiausio naujo varianto tai tiks ir neelektriniai langai gale, nes vistiek pirksi pigiausią, kas važiuoja ir pigiausią ką gamintojas gali pasiūlyt.
Čia kaip ir koks bimbalas 330d ir 316d nebus tokie pat žemiausiose komplektacijose, bet tiesiogiai juos lyginti tai kvaila ir čia nesvarbu ar EV ar galingas VDV. Aš ir mielai norėčiau kokio BMW 330e plikiausioj komplektacijoj, kad tik kuo pigiau būtų, bet...
Kai elektromobilis taps "mainstreamu" tai atsiras ir ant EV fresh komplektacijos..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Palygino elektromobilį su vidaus degimo variklį turinčiu automobiliu: kurį išlaikyti pigiau?