Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2020-12-28 14:10
Nesupratau problemos visiškai. Juk tie super/hiper automobiliai gali tieisog būti visiškai neutralūs kas liečia CO2 jiem tereikia naudoti sintetinį kurą pagamintą iš oro CO2 ir vandens, arba metanolį deginti kaip kurą kuris pagamintas iš biomasės. Jiems nėra jokio skirtumo ar kuras kainuos 1, ar 10€ litras VDV jei vidutinis atstumas per metus tik 1000km, kai vien grafito kompozito stabdžių komplektas (priklausomai nuo modelio) privalomas keisti kas 500km ir kainuoja 5000+€.
Beto naudojant metanolį kaip kurą, galima papildomai saugiai užboostinti variklį iki +30%. Vienas pažystamas "maniakas" parsisiuntė savo corvetei spec padidintos kubatūros variklį iš JAV ir idėjo porą labai didelių turbokompresorių, tai rezultate su 98 benzu 850AG, o su metanoliu, ar tai E85 jau nepamenu 1100AG.
Manau super/hiperautomobilių gamintojai tą žino ir gamins su VDV iki tada kol elektrinės TP netaps greitesnės ilgoj trasoj kur reikia pastoviai vos ne max galios. Tiesiog pirksi tokį auto ir turėsi pas dilerį įsigyti ekologišką nulinių emisijų spec kurą jam.
Benediktas 2020-12-28 15:22
Nu dar kokia 15-20 metų gali būt ramūs, paskui galės savo degalinių tinklą vystyt.
Evil 2020-12-29 10:56
500km??? po vieno savaitgalio pasivažinėjimo? Brembo rašė 160k km.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobiliai – ne mums: kodėl „Bugatti“ ir „Lamborghini“ nesiruošia persiorientuoti į elektrą?