Kaip lėtai viskas vyksta automobilių pasaulyje - „Volkswagen“ tik dabar gavo ID.5 universalo patentą  (5)

„Volkswagen“ dar 2019-ųjų lapkritį užpildė prašymą gauti patentą elektriniam universalui. Ir ką tik jį gavo.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Patento prašymą „Volkswagen“ užpildė lapkričio 19 dieną, viena diena prieš Los Andželo automobilių parodą.

Žinoma, jis buvo paruoštas žymiai anksčiau, tačiau automobilių debiutai yra kruopščiai planuojami, o dizainas yra slepiamas. Patento prašyme, žinoma, yra dizaino, kurį kompanija nori apsaugoti, piešiniai.

Ir dabar 2020-ųjų gruodžio 15 dieną patento prašymas buvo patenkintas. Kitaip tariant, tam prireikė daugiau nei metų. Ir tai yra visiškai įprastas procesas, nes patentų agentūros turi patikrinti, ar dizainas iš tikrųjų yra originalus. Jau nekalbant apie tai, kad jos yra užimtos.

Žinoma, universalas, apie kurį kalbame - „Volkswagen ID. Space Vizzion“, kuris 2022 metais oficialiai taps ID.5. Šis automobilis bus gaminamas JAV ir Kinijoje. JAV ID.5 greičiausiai visiškai pakeis „Passat“. Kitaip tariant, tie, kurie norės didelio „Volkswagen“ universalo, turės rinktis elektrinį ID.5.

 

Ir tai bus praktiškas pasirinkimas. 4,96 metrų ilgio ir 1,9 metrų pločio automobilis turės 586 litrų talpos bagažinę. Salone patogiai tilps 4 arba 5 keleiviai - prabangesnė versija gale turės dvi atskiras sėdynes.

ID.5 bus gaminamas ant MEB platformos ir turės 0,24 aerodinaminį koeficientą. Koncepcinis automobilis turėjo 22 colių ratus, bet tikriausiai ir taip aišku, kad masinės gamybos automobilis turės žymiai mažesnius ratus su aukštesnio profilio padangomis.

 

ID.5 turės 82 kWh bateriją, kuri bent jau teoriškai suteiks 590 km įveikiamą atstumą. Aišku, dabar apie tai kalbėti nėra labai prasminga, turint omenyje, kad gamyklinio automobilio apskritai dar nėra. Kita vertus, jau aišku, kad bus ir galu, ir visais ratais varomų ID.5 versijų.

Jei ID.5 pakeis „Passat“ JAV, tai greičiausiai anksčiau ar vėliau tai įvyks ir Europoje. Varžytis su savimi nėra labai didelės prasmės. Kam „Volkswagen“ gaminti ir „Passat“, ir ID.5? Arba ID.3 ir „Golf“? Šis klausimas su laiku turės vis akivaizdesnį atsakymą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(25)
(5)
(20)

Komentarai (5)