Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
House_of_gold 2020-12-30 21:26
Mane visai domina elektromobilis, aš pasiskaičiavau, jog man pilnai užtektų dabartinio nuvažiuojamo atstumo, kadangi toli nekeliauju, dažniausiai važinėju mieste, užmiestyje (iki 50 km. nuo miesto realiai).
Dėl krovimo laiko jokia čia problema. Bet vis dar maža įkrovimo stotelių, ypač mažesniuose miestuose. Šiauliuose, pavyzdžiui, vos keletas įkrovos stotelių ir tai jos Lidl'inės. O stotelių galėtų tikrai būti daugiau — bent 1-a įkrovos stotelė prie parduotuvės ar pan.
Aišku, elektromobilių kainos šiek tiek dar kandžiojasi, bet su Lietuva aplamai bus sunku, nes tiesiog daugelis neturi pinigų paprastam naujam automobiliui, ką jau kalbėt apie elektrinį. Nors pagal nuvažiuojamus atstumus mums tikrai tiktų elektromobiliai, mes gi ne JAV, kur iki darbo žmonės važiuoja tikrai toli.
Arvudas 2020-12-30 22:47
Kaip Lietuvoje elektromobilis pilnai tenkina poreikius. Nu kas ta Lietuva, skersai gali vienu ikrovimu pervaziuoti.
Problema, kaina. Kad ir kaip beziuretum kad ir kaip beskaiciuotum dyzeliukas pigiau. Ir zinoma tai, kad elektromobiliai brangesni, tai ne kekvienas gali sau leisti tokia suma elektromobiliui.
Mielai pikrciau elektromobili, pakrovimas daugiabutyje (bent jau man) ne problema, isiringius atskira skaitikli ir kraunu. Nu bet auto kaina... 55k model3 brangoka...
Marius.brn 2020-12-31 11:22
Imti sportini sedana kaip elektromobiliu kainos atskaitos taska, kas atitinka galios/segmento prasme audi rs4, bmw m3 yra nesazininga. Nesvarbu kad pastarieji nemeto kebulo daliu aplinkui, tesla vistiek islieka high performance TP.
immortallt 2020-12-31 14:22
Naudotą automobilį lyginkite su naudotu.
Perkant naują automobilį, žiūri į lizingo įmoką ir lyginį su VDV įmoka. Tada dar pridedi prie abiejų eksploatacinius kaštus ir kaina jau dabar gaunasi panaši. TIk nedarykite palyginimo, kaip kai kurie, VDV bazinį variantą (su silpniausiu variantu) ir elektromobilį bazinį variantą, kai ta bazinė komplektacija EV ne tik galingesnė, bet ir vidutinė lyginant su VDV.
O elektromobiliai ateis ir į Lietuvą, tik negali tikėtis, kur dauguma automobilių perkami naudoti, kad staiga pradės pirkti naujus.
Krovimo stotelių Lietuvoje yra pakankamai daug. Taip, jų dar nėra visur, bet turi augti ir elektromobilių skaičius. Jei augs elektromobilių skaičius, augs ir krovimo stotelių skaičius.
Banginis 2021-01-01 14:28
Pats laikas būtų pasirūpinti infrastruktūra elektromobiliams valstybiniu mastu, kad ir daugiabučių gyventojai galėtų jais naudotis.
Evil 2021-01-03 20:11
Kodėl tesla fanboyjai vis kiša tą neįdomu dragą? gal, kad moka tik tiesiai, o kokiam Stelvio ar Trasfagarasanę važiuotų prisišikę kelnes.
Berserkas 2021-01-03 21:11
O gal todėl, kad didžioji dalis tik išbandys automobilį tiesiai, o ne posūkiuose? Kuriai daliai pirkėjų svarbu kaip posūkiuose važiuos?
AAA000 2021-01-03 23:38
nu tu optimistas...
ikrovos letuju stoteliu reikia KIEKVIENOJE PARKAVIMOSI VIETOJE po viena. nes dabartiniai elektromobiliai yra sudini. del leto isikrovimo laiko - visa nakti krausi - kad tuos savo "iki 50km" diena nuvaziuotum su kibiriniu elektromobiliu. kuri is esmes tik ir ipirksim. brangus butent tie, kur nuvaziuoja bent 400km+. o pigus vaziuos nedaug. iki 150km kol nauji. o po 3 metu liks ten kokiui 50km atstumo tik resursas. ir tu faktiskai vaziuosi 10km ir dar +15 km ieskosi kuri rozete neuzimta... su dabartine "pletra"
kokiuose LR sudmiesciuose iki 10k gyventoju aplamai tik po koki 1-2 taskus tera. TU LETUJU - kur prafinansavo koks nors ES pletros fondas. arba isvis net nera. ar yra tik popieriuje - bet realiai nebeveikia kazkas. tu supranti, kad jei ivaziuos ten 3 elektromobiliai, tai maziausiai vienas jau lauks eileje prie net tokios sudinos leto ikrovimo rozetes!!! tu dabar ziuri - nes nieks elektromobiliu neturi, gal tik tik tu ir dar pora ufonautu... kur garaze laiko gal. ir net nevaziuoja ... nes su vdv toliau vazineja
as pvz turiu draugeli - hybrida turi kur "40km" kazkur nuvaziuoja (12 ar 14kwh berods akumas). realiai sake ir 25km nebetempia net vasara. tai jis iki darbo vaziuoja 15km, ir jam atgal nebeuztenka! tai metus laiko gal ten knisosi su valdzia, kur siaip ne taip darbe issimuse rozete ir vieta tik sau prie jos tai daba namie pasikrauna garaze. ir darbe i "savo vieta" prie rozets. iki kitu viesu rozeciu jis net negali nuvaziuot ant elektros - per toli!!!! va kokia realybe...
koks tau pontas is tu viesu ikrovos vietu ir elektromobilio - jei atvaziuoji iki tos vietos kur rozete , o tada turi dar 5km iki darbo peskom eit ir palikt krautis... daznu atveju su kokiu dviraciu dar greiciau gautusi - negu tokias nesamones isdarinet. pasijungia irgi ne per 10 sekundziu... kabeli reikia issitraukt, ypac kai apsnigta ir salta, tamsu ir slidu - tai ten afigenas komfortas... o jei apsimiegojes - numuist ta ikrovoias deze gali... arba atvarai - ir opa - neveikia!!! arba uzstatyta. o tau darban jau reikia. ar ten grizti, ten kokie vaikai ejo ir istrauke del juoko nu ir nepasikrove... ir pz - parvaziuot negali...
vnz viskas ka gali elektromobiliai - tai nuo nuosavos rezetes (kur garantuotai pasikrausi) toks ratas mazdaug trecdalio nuvaziuojamo atstumo... jei sakykim naujas vaziuoja kokius 250km - tai realiai tu gali apie "savo" patikimaja rozete vazinetis iki 70km gana patogiai. toliau jau neadekvati rizika kad pastrigsi kazkur... o miestieciai garazu net neturi - nes gi laiko prie namo lauke - taupe - nes sikinykiniai butai vos iperka uz puse liamo paskolu jei kas pirks elektromobilius LT - tai nebent priemiesciu gyventojai, kur turi bent jau nama ir kaimuose ukininkeliai kokie. miestieciams jis nereikalingas - nes ner infrastrukturos naudotis, o rajoniniai ir kaimu biedniokai - neipirks...
o uzdejo ta lempini vdv registracijos mokesti - tai cia LT elektromobilizma manau nutolino maziausiai kokiems 5 metams papildomai...
immortallt 2021-01-04 13:36
Stotelių vartytojams
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Išbandę elektromobilius žmonės atgal nesižvalgo - štai kas iš tikrųjų užbaigs benzino ir dyzelino erą