Artinantis stipriems šalčiams – amžini klausimai dėl automobilio: ar reikia šildyti variklį ir neštis akumuliatorių namo

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evil Goku 2021-01-15 13:25
Spausk mygtuka nenumynes sankabos (ijunk degima). Bet greičiausiai pas tavęs nešyla žvakės arba kuri nors neveikia. Tai tikrink "rėlę", žvakes (turi diagnostika rodyti) dar su laidais problema gali būti.
Evil 2021-01-15 18:41
Su tiršta alyva slėgio pakankamai būna, srauto nėra. Jei netiki tai į matavimo tašką pajunk manometrą ir stėbėk kaip keičiasi slėgis aliejui šylant. O tiems birbintojams po pusę valandos noris klausimą užduot, kodėl jie pamiršta transmisiją? Ten tepalas irgi būna sustingęs ir vietoj stovėdamas jo neprišildysi.
HardAxe 2021-01-16 01:12
automato alyva nėra varinėjama pastoviai, kai variklis užkurtas?
bahuriux 2021-01-16 12:32
Šitą etapą automobilizmo vystyme reikia būtinai praleisti, turiu galvoj visus tuos 24-48V ir mild hybrid ir vandenilį (nes jis gaminamas taršiai kolkas iš gamtinių dujų), tai tasptas kaip windows vista, kaip windows 8. Pateisinu tik plug-in hibridus nes jie yra elektromobiliai su VDV generatoriumi ir teoriškai gali naudoti netaršų kurą, gali būti pakrautos baterijos kaip EV. Reikia važinėti su senais vdv (windows XP) nes naujo net ir netaršaus auto gamyba labai teršia, su naujais ir mažai taršiais VDV (windows 7), o kai bus elektromobiliu daug (windows 10) tai su jais. Su tais tepalais 0w-20, 0w-15 BS ir marketingas pagrinde jie tik tam, kad mažalitris variklis dirbtu ekonomiškiau dar 0,1-1% nes juos gamina su labai maža tolerancija ta prasme, labai mažas tarpelis tarp stūmoklio ir cilindro. Dėl to kad kūbatūra maža variklis visiškai sudils per 150-200kkm, o nuo tų skystų tepalų neužilgo po garantijos. Mažos kūbatūros pe cilindrą variklis dėl to ir praranda kompresiją greit (ir tada teršia labiau nei didelės kūbatūros) nes net ir mažesnis padilimo kiekis yra žalingas, nes proporcingas pagal linijinę priklausomybe nuo diametro ir apskritimo ir dar palei tūrinę priklausomybė. Man sunku paaiškinti tarkim sudilo žiedas 1 mikroną ir tai bus 1%, tai dvigubai didesnio diametro stūmokliui tai bus tik 0,5%, bet kadangi cilindro tūris didesnis tai kompresijos jis praras daug mažiau matuojant barais, reiškia didesnės kūbatūros variklis dirbs ekonomiškai net ir sudiles. Didesnio diametro žiedai ir cilindrai netgi ir dyla lėčiau nes didesnis plotas liečiasi per storesnę tepalo plėvelę ir mažesniais sūkiais dirba. Grubiai tariant tepalų antras skaičius yra tepalo plėvelės storis mikronais kai darbinė temperatūra pasiekta. Na tai toks ir skirtumas ar tarp žiedo ir cilindro sienelės bus 15, ar 40 mikronų tepalo plėvelė išvadas pasidarykit patys.
Evil 2021-01-16 13:02
priklauso koks tas automatas, jei robotizuota mechaninė ar dviguba sankaba tai ne. labiau tradicinėse yra siurbliai, bet kol velenai nesisuka, tai nelabai ką ten prišildysi, reikia važiuot. "Pateisinu tik plug-in hibridus nes jie yra elektromobiliai su VDV generatoriumi ir teoriškai gali naudoti netaršų kurą, " - ne visai taip. PHEV - skirtumas, kad batareiką gali pakraut dar ir iš išorės, ne tik važiuojant. va visai smagus PHEV https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... o_Show.jpg
bahuriux 2021-01-16 13:38
O tai ką aš rašiau?
iPienius 2021-01-16 17:51
dyzelinis automobilis stovedamas is viso beveik nesyla. tik gaves apkrovos pradeda silti iki darbines temperaturos. tokiu oru ir su tvarkingu termostatu reikia daug nuvaziuot, kad uzkiltu pilnai. buna, kad net stovint prie sankryzos pradeda temperatura mazeti. vis gi nemanau, kad izinieriai projektuodami varikli neatsizvelgia i tai, kad saltas variklis nebus tinkamai tepamas. teko susidurt su naujesniais dyzeliais, tai kol labai saltas variklis, tai variklio apsukos buna didesnes (apie 1,2-1,4k). tik pradejus varikliui silti, apsukos iskart krenta maziau 1k. o esant pilnai darbines temperaturos, variklio apsukos nukrenta net iki 650 aps/min, kas atrodo ypatingai mazai.
bahuriux 2021-01-16 18:13
Tas teisybė. Bet turbūt pas visus WV 1,9 tdi ir įtariu pas dauguma kitų gamintojų dyz ir netgi benzininius variklius instaliuotos pašildymo žvakės, kad šildytu aušinimo skystį. Jos įmontuotos iškarto už galvos kur eina į salono pečiuką šlanga. Turėtu pašilti salonas ir atitirpti langai greitai per kelias minutes. Tik maža smulkmena riekia jas susitaisyti kad veiktu, pas mane dabar jos neveikia, kad jas kur ir tik vakar sužinojau, kad yra toks stebuklas imontuotas ir įtariu, kad susiremontuosiu iškart kai, tik baigsis šalčiai. Vertėtu pasitikrinti ar gamintojas instaliavo tokį dalyką ir jūsų variklyje, jei taip įsitikinti ar tai veikia.
AAA000 2021-01-16 20:44
ne idiotiskas, o labai skystas tepalas net ziema. masina matyt is naujesniu - ten skystesni tepalai pilasi. apdirbimas detaliu tikslesnis. senesnio tipo tirsti tepalai tiesiog nebetelpa i tarpeli tarp detaliu. pereit reiketu prie 36V sistemos - nes tik sitas voltazas gerai suderinamas ir su liciu ir su svinu. tesla dare 7 licio celiu blokus tipo " alia 24V" - realiai net minimali itampa buvo virs 25V ir tipines sunkvezimiu detales vistiek netiko tai liko prie 12V vistiek... as sakyciau isvis reikia orentuotis i elektromobiliu ikrovimo voltaza, kuris yra AC400V*1,44= mazdaug DC576V. arba mazdaug 160 licio (3,6V) celiu blokas ivairiose kombinacijose. jei imt sakykim 8 blokus po 20 celiu ir butu DC36V atraminis voltazas. kitas "parankus" voltazas deja tik 72v - kas siektiek jau per daug saugumui zmonems. kai kurie elektromobiliu gamintojai orientuojasi i tinklo itampa - ir manau labai teisingai daro. bet kiti kazkokias savas "unikalias" voltazo sistemas "isradineja"... ten turesi isvis kiekviena lempute "gamintojo" pirkt uz nesamoningas kainas... arba veziotis puse tonos impulsiniu keitikliu... --- del dyzeliu - kuriasi gerai jei akumas naujesnis ir kuo galingesnis. darbinej masinoj akumas keista pries 2 metus 1,9tdi - viena zvake tikrai neveikia, bet idetas 100Ah akumiukas - tai uzkuria ir per jega. aplamai pramusta tarpine buvo net dviejose vietose - nesenai pakeite, galva prislifavo - nes atsibodo ausinimo skysti kas 2-3 dienos po bakeli pilt slegi sukeldavo ausinime ir ispusdavo ir kurdavosi net toks variklis vistiek gerai ir vakar ir siandien po nakties minus 18 puikiai kuriasi. is kazkur 8-11 takto. kol kuras normaliai atiteka. kuras net ne zieminis, o paprastas. daba dyzeliai normalus - faktiskai nera skirtumo nuo benzininiu uzsikurime. aisku jei jus kuriat su pusiau padvesusiu akumu - tai pradiniu apsuku nesukeliat normaliai, nesusikelia slegis ir sunkiai kuriasi net naujos masinos. o akumai isvis - 100€ nekainuoja. jei jums gaila kas keli metai ji pakeist dyzelyje - nu tai galesit sukist i variklio remontus paskui po 1-2k€ vnz vaziuot reikia iskart, nieko ten neverta laukt. ir keist laiku akuma ir tepalus. man juokinga skaityt, kai pravaziuoja per 5 metus kokiu 25-35 tuostancius km ir "taupo varikli" kazkokiais "variklio sildymais" as i menesi buna 5 tukstancius km susuku. varikli pakeicia mazdaug per savaite-10 dienu daba. tarpines keiciai 1-2 paras. reguliuoja purkstukus irgi panasiai. tik reikia pas rimtesnius garazinius kreiptis - kur moka varikli ardyt. nes yra du lygiai - kur "daro viska" - isskyrus varikli. ir normalus garaaziniai - kur tikrai daro viska. kainos iperkamos. ir cia ne kaip seniau - daba visi klientai svarbus, detales jie paros begyje gauna ar net keliu valandu. o tie kur "sildo" - ten daznai tiesiog salonas atsala - nu tai uzsikuria varikli ir pasisildo salona. nevaziuodami niekur. kad patys nesusaltu. pasiziuri koks mulkis is sono ir galvoja, kad cia visiems taip reikia... pabirzgint... stiklus as beja valau neuzvedes net. apgramdau - jei buna uzsalimas. jei nebuna - tik apsnigtra - valytuvais. o nutirpinu normaliai jau vaziuodamas. kai buvo pramusta - tai dregmes daug salono viduje - is vidaus apsaldavo - palikdavau tada pravertus siektiek dureliu langus nakciai. saltis istraukia drege maziau apsaldavo stiklas. geriausia aisku butu pastoge kazkokia nuo apsnigimo - greiciau butu - bet darbine pofig... o va bendradarbiai savas tipo "taupo" akumus - tai kaisioja i sildomus garazus - nes nebeuzkuria siom dienom. o nuo tokio sildymo ir drusku - pavasari paskui dazai net lupasi nuo skardu nu taupykit jus tuos akumus ir kniskites neuzkurdami - negi man gaila
FtBall 2021-01-18 12:19
Baisus dalykas, kai stovint mašina nešyla. Su Renault Trafic strigom kalnuose kamštyje, buvo ~0 temperatūra. Salonas atšalo, variklis atšalo. Spaudi gazą vietoj - vistiek nešyla. Dėl aukštesnių apsukų - tai nesu matęs mašinoj, kurioj taip nebūtų. Ir net ne 1,2-1,4k, o kartais vos ne iki 2k rpm užsikelia.
bahuriux 2021-01-18 19:49
nesusikelia apsukų, taip pat ir isuzu opelio variklis 1,7 cdti 2005m.