Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2021-01-18 20:05
literatūros mylėtojų forumas.
AAA000 2021-01-18 22:46
kazka cia skiedzia... stiklai apsala ir apsniga nesvarbu vdv ar elektromobilis.
o su pajungtu laidu neina "lengvai visur" laikyt - nes tiesiog nera rozeciu viesose vietose. ta gali turet tik nebent nuosavam name arba kotedze kokiam. o toki pragyvenimo lygi pasiekt kaip norveguose - valdzia reikia keist...
aplamai ir siuolaikiniai automobiliai su vdv turi visokias pasildymo programeles. tiesiog neperka tokiu auto dauguma - nes komforto iranga kainuoja. ir neblogai kainuoja. lietuviai jau iperka naujus auto - bet is esmes tik labai nugaidintus ir plikus variantus. deze su ratais ir varikliu. be komforto. elektromobilyje tiesiog skiriasi tos pacios irangos principai, nes skiriasi pagrindinis energijos isgavimo budas. pvz silumos siurblys, kur taupo elektra - vdv auto isvis beprasmiskai atrodo... as tai nematau tikslo lygint. elektra elektromobilis panaudoja ekonomiskiau - nes i siluma nueina gal tik kokie 5-10%, bet va ziema sito tiesiog mazai... galetu lygint pagal energetini vartojima - ir butu aaiskiau... elektromobilia vazineja su gal 10 kartu mazesniai energijos kiekiais nei vdv... o perteklines silumos kiekiai aplamai skiriasi gal 200 kartu net... cia kvaila net lygint...
sita problema issiprestu nebent jei ikistu i elektromobilius kokias nors vandenilio celes ir vandenilio sintetinimo iranga. pajungei elektros laida ir ne tik kad krautu akumus - bet ir sintetintu vandenili - tada gal ir gautusi pilnavertis vdv pakaitalas. arba cheminiu akumu tankis turi dar apie 10 kartu padidet - kas mazai realu artimiausius 100-200 metu...kuro energetinis tankis visgi labai didelis...
HardAxe 2021-01-18 23:49
1. įdomu kaip su tais VW nuvažiuojamais atstumais žiemą? Ypač jei namie neįkištas į rozetę, o numestas šalia dyzelių?
2. įdomu kuri 2020 ir vėlesnė dyzelinė mašina toje kainos kategorijoje turi problemų, tiek su užsivedimu, tiek su langų gramdymu?
3. įdomu ar tas ID vis dar važiuos sulaukęs tokio amžiaus/ridos kaip minimi dyzeliai?
4. Šilumos siurblys prie -27C? Ar aš kažko nežinau?
AAA000 2021-01-19 00:25
jie ir po 100 metu vaziuos - jei akumus su keliais guoliais pakeisi. na dar padangas kokias. beveik visi seni elektromobiliai yra nesunkiai atgaivinami. paprastai uztenka akuma nauja idet. kita problema - senu elektromobiliu kokia nors rozete netinka. arba ikrovimo blokas-stotele (jei akumuose naudojama nesuderintas voltazas su tipinio tinklo itampa). pvz tesla tokiam paciam modeliui naudoja europai viena maitbloki, o amerikoj - kita ir ju akumu sistema is esmes sunkiai optimizuojama. vien del to jie netaps wv ar net bmw lygio gamintoju. antrinis vartotoju sluoksnis nesiformuos.
na aisku auto korpusai dar gali but surudije kiaurai. bet cia vaziavimui kaip ir netrukdo tiesiogiai manau net milijoninius dyzelius lenks maziausiai 5-10 kartu... variklio ilgaamziskume.
bet del akumu tai nezinau - nu gal i kokius 300k km ir orientuojasi... garantines salygas reiktu panagrinet - akumas butent i jas turetu but orientuotas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volkswagen“ - „Tokiems moderniems elektromobiliams kaip ID.4 žiema rūpesčių nesukelia“