Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shinigami 2021-02-16 19:59
O tai ką? Turėjo pirkti automobilius iš konkurentu? Ar nori kad dyzelinius automobilius patys pirktu sau?
Jei tie visi automobiliai naudojami pagal paskirti, tada viskas čia gerai.
Benediktas 2021-02-16 20:02
Vot eta povorot
kestutisz 2021-02-17 11:44
Kokia problema? Net jei nupirko ir sukišo aikštelėse tik tam, kad CO2 vidurkis būtų "teisingas", viskas čia gerai. Yra idiotiški biurokratų reikalavimai - yra ir ieškoma būdų kaip juos patenkinti. Net jei dėl to tam, kad pagaminti tuos nepaklausius laužus CO2 ir kt "gėrio" buvo išskirta dešimtis kartų daugiau nei ten jie "priterštų" su normalesniais varikliais - tai tik ant biurokratų "sąžinės".
laurius 2021-02-17 18:32
Turbūt Kęstutis važinėja su laužu 10 metų senumo, išsipjovęs katalizatorių, nes purkštukai paskutines dienas skaičiuoja, per turbiną tepalą varo ir dėl to lieja tulžį ant elektromobilių. Nesinervuok, viskas bus gerai. Atpigs po 10 metų elektromobiliai, galėsi ir tu nusipirkti kokią audi e tron ar tesla x.
Evil 2021-02-18 09:07
surinkus evroparlamento bezdalius į atidirbtą anglies šachtą ir juos ten užvertus kjebenifeni galima papildomai pagerint CO2 rodiklius.
immortallt 2021-02-18 09:57
Na jei automobiliai bus vis tiek galų gale parduoti tam, kas važinės, tai didelės bėdos nėra. Aišku, sugudravimas gaunasi, nes suvėlavo pradėti pardavinėti ir techniškai nespėjo. Čia kaip bakalaurinį nusiųsti google docs nuorodą ir toliau chujarinti dokumentą pildant.
kestutisz 2021-02-18 11:24
Tiksliau gal ir 15'os m, na bet viskas vietoje ir atitinka tų metų biurokratines normas ir tai nėra nusikaltimas :)
Beje, straipsnio ir "pažeidimo" esmė ne konkretaus modelio teršimas, o vidurkio (kaip vidutinės ligoninės ligonių temperatūros) kriterijus. Taip, gamintojai priversti laviruoti - jei nori parduoti geresnį auto, turi parduoti ir kokį 3 cilindrų viedrą. Jei vartotojai nesusipranta ir šlamšto nenuperka pakankamai - bėda, tenka suktis patiems, parduoti sau (net palikti surūdyti) ir pan. Tai vadinama mokesčių optimizacija ir dėl to galti tik patys biurokratai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volkswagen“ visus apgavo ir taip išvengė šimtų milijonų eurų baudos? Kompanija įtariama pirkusi savo pačios automobilius