Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shinigami 2021-02-27 08:40
Toks barjeras butu gerai ir lietaus metu, nes lyjant stipresniam lietui gali grįžti ne tik šlapias, bet ir purvinas. Kai pėsčiųjų tako plotis 2 m nuo kelio, o purvo banga iš po automobilio ratų 4 m.
conjurer 2021-02-27 13:29
Įdomu kiek procentų dalelių jis nukreipia nuo šaligatvio.
O va lietaus dalis gali grįžti ant automobilio šonų. Vairuotojai pradės protestuoti, kai supras kad visas purvas durelių rankenoje, o ne ant pėsčiojo veido.
Shinigami 2021-02-27 13:52
Bet gal tada supras kad per balas reikia važiuoti lėčiau, o ne lėks kaip akys išdegę. Dabartinės padangos labai geros, jos išpurškia visa vandenį iš po ratų, kad mašinos neslidinėtu, tiesiai pėsčiajam ant veido. O vairuotojas: tegul eina toliau nuo kelio. Nesvarbu kad ne tik pėstįjį aptaškė, bet ir dar namo antra aukšta pasiekė aptaškyti.
Bet kai jų pačių mašinos durelės ir langai bus aptaškyti, tada gal ir supras.
HardAxe 2021-03-01 11:09
Kaip supratau esmė ne dalelių nukreipimas, bet nejudins oro ant šaligatvio ir tos dalelės labiau gulės ant žemės, jų niekas nekels į orą.
O dėl vandens, kam taškyti atgal? Protingas dizainas tiesiog sustabdys lašus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Idėja, kuri iškart sukels diskusijas: kodėl šalia miesto gatvių ateityje gali atsirasti tokie keisti ir riesti barjerai?