Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2021-04-05 16:43
Kaip netikėta didesnės ratų bazės (atstumas tarp ašių) automobilio apsisukimo spindulys didesnis. Sekantis video ko gero bus "kaip netikėta" tesla model 3 netokia talpi bagažinė, kaip tų visų pseudo visureigių suv.
Statykit prie drago linijos, arba varykit į Nurburgringa prasukti ratą kitą kuo geresniam laikui TM3 galingiausią versiją, prieš betkurį kitą auto už panašią kainą taip pat galingiausia versija.
HDi 2021-04-06 18:50
Bazė turi reikšmės, bet tokio ilgio bazei tikrai nėra ribojantis veiknys. Manau, kad labiau priklauso nuo gamintojo tradicijų/marketingo ką jį parduoda kaip privalumą, arba mano kad parduoda kaip privalumą, arba tiesiog nemato reikalo keist.
Kaip pavyzdys Mercedes visad pasižymėjo geru ratų išsukamumu/apsisukimo spindulio, tai ir naujausias C klasės mersas kurio ratų bazė trumpesnė tik 1cm už Model 3, bet MB AWD konfiguracijoj turi juntamai geresnį apsisukimo spindulį(už model 3 - 11.8m) - 10.64m, kai tuo tarpu naujausia BMW troikė AWD konfiguracijoj turi dar 1.4cm trumpesnę bazę nei MB, bet apsisukimo spindulys prasčiausias iš visų - 12m, o perka kaip karštas bandeles.
Marius.brn 2021-04-06 19:14
Na VW yra orientuotas i praktiskuma, o ne i galia. Man vis patinka kaip bahuriux vis dar po siai dienai tiki kad visiems svarbiausias kriterijus gazas iki dugno. Miestus piko metu dviraciu gali praminti gerokai greiciau nei TM3 ir kokia nauda is to gazo tada?
AAA000 2021-04-06 20:07
cia gi su wv lygina, o ne su mersais. nes wv tiesiog konkurentas elektromobiliuose. siaip wv aplamai gana vidutines pakabos. mersai cia tikrai valdo. po ju gal kokie fordai. ten turi net sistemu kur galiniai ratai kraiposi kazkiek. ir tik tada wv su labai vidutinem pakabom.
bmw tai sudas visiskas irgi situ klausimu - jei ne vairo stiprintuvai - nepasuktum tu ju visokiu zemaprofiliniu lietabliudu
------
siaip straipsny uztat nepaminejo wv trukumo, kad pas juos zenkliai daugiau issikisa priekis uz priekiniu ratu. ir lengviau kazka uzkabint gabaritiskai manevruojant. vairuotojas turi labai jaust buferio krastu gabaritus. pas tesla priekis trumpesnis, ten taip nervintis nereik. taip kad su tesla arciau sienu gali vazinet ju nebrozdindamas. ir daugiau manevro laisves kampuose visokiuose. nu pasukiosi dazniau vaira - bet isiparkuosi standziau nei su wv imanoma.
Evil 2021-04-09 09:33
griežtos priklausomybės nėra. Volgai V70 antros kartos apsisukt vietos reikia kaip autobusui.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip „Volkswagen ID.4“ turi daug geresnį apsisukimo spindulį nei „Tesla Model 3“? (Video)