Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2021-04-07 01:28
"Mustang Mach-E" Už ta tai jau j........t, turiu galvoj už mustango vardo išniekinimą. Vien už tai Ford įsigijo daug heiterių.
Aš perfrazuosiu, kai žmogus yra tik "Žalgirio" fanas, kas iš jo lieka, kai kitos komandos galbūt yra neprastesnės. Man panašų į nesamenes tokie pasakymai.
Viskas gana paprasta, yra tam tikra elektromobilio kaina, dizainas ir tam tikri parametrai (parametru ištikro labai daug dešimtimis į ką reikėtu atkreipti dėmesį), jei konkurentai gamina lėtus ir mažai nuvažiuojančius kibirus tai ne tesla ir jos fanų problema, o konkurentų dažniausiai senbuvių automobilių gamintojų. Aš nesu teslos fanas aš esu teslos parametrų už kainą + dizainą fanas. Na žinoma užknisa tos tapšnojamos nesąmonės be fizinių mygtukų, dar labiau užknisa, kad nebus normalaus vairo ir "pavarų" perjungimo normalaus naujose S ir dar ten kažkuriose modeliuose ir kokybe nelabai gera. Tesla irgi turi rimtų trūkumų. O su nauja politika, kad vairuotojas yra tik tūpas keleivis ir jam nereikia normalaus vairo ir važiavimo krypties keitimo (pirmyn atgal) normalaus, praras daug fanų. Žinau iš aviacijos, kad ir koks geras ir patikimas būtu autopilotas, bet keleiviai neliptu į tokį lėktuvą kuriame nėra žmogaus piloto.
netelavivomakabi 2021-04-07 03:52
Galonas 2021-04-07 11:26
Tesla tikrai turi krūvas aklų fan boy'ų, turi turbūt dar daugiau anti fanų su labai giliom kišenėm ir išmazutintom rankom. Melo apie Teslą, jos bankrotus, nuvažiuojamą atstumą, užsidegančias mašinas ir visą kitą buvo daug daugiau nei normalių apžvalgų, taip, kad neverkit žurnalistai jei jūsų perspausdintus straipsnius argumentuotai kritikuoja. Su kokybę surinkimo tikrai turėjo daug bėdų, bet galima suprast kai toks status production ramp-up, palyginkit skaičius grąžinamų mašinų kitų gamintojų, jie tikrai negeresni, o panel gapus nesunkiai taiso. Kiek girdėjau prie dabartinės surinkimo kokybės nėra ko kibt, viskas ištobulinta, bet aišku demė užsidėjus ilgam ir žurnalistai nesistengia tos nuomonės taisyt, juk negeneruotų klikų. Abi pusės nusipelno kritikos.
Benediktas 2021-04-07 11:34
Maladiec Tesla, jei apie ją kalbą - nesvarbu iš geros ar iš blogos pusės - reiškia daug ką daro. Apie VAZ Lada tokias patikimas ir superines mašinas nei 1% nerašo, kaip apie Tesla.
Dziao 2021-04-07 12:04
Palaikai tesla uz tai, kad stumia progresa, ir yra pioniere vadinamu normaliu elektromobiliu, nes iki tol buvo baisios parodijos. Na o bet taciau, patikimumo ir kokybes pas juos nerasta visiskai, net lyginant kartu su visais vdv auto, tesla sedi kazkur gale....
AAA000 2021-04-07 20:42
o, straipsnis apie teslini vegetarizma
tesloje pazangu tik du dalykai:
autopilotas puikus - geriausias gal pasauly, bet vistiek nepakankamai isdirbtas ir kruvos konkurentui lipa..
kai kuriuose modeliuose AC variklis puikus(be pavaros). pas visus kitus DC kisa, del pigumo. tesla dare ir DC varikli trumpa laika (tikejos kazko sutaupyt gal - bet iskart krito drago parametrai...)
visa kita tesloje slamstas arba labai vidutiniska...
jokio progreso jie nestuma, parazituoja laikinoje nisoje... kuri atsitiktine is esmes... na ir Muskas genialus vadybininkas, sukiso pelningo startapo babkes i savo fantazijas...
manau leidziasi jau saule...
Marius.brn 2021-04-08 10:03
Straipsnio autorius tiesiog patobulino tai kas senai parasyta
Atk 2021-04-09 18:43
DC variklio dabar ei vvienas nededa gamintojas. Anks2iau buvo asinchroninis be magnetu, dabar su magnetais ir jo efektyvumas kaip tik geresnis, kiek skaičiau
bahuriux 2021-04-10 15:33
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Toksiški „Tesla“ fanatikai jau tampa problema elektromobilių savininkams ir apžvalgininkams