Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Sunstep 2021-04-15 19:42
Niekaip neįsivaizduoju, kaip mes atsisakysime toyota prius. Greičiau išnyks visi žmonės žemėje, nei prius.
immortallt 2021-04-16 01:04
Jei mieste važinėji, sąnaudos mažesnės už dyzelį. Kiek bendravau su taksistais, tai kai kurie automobiliai jau ir po 600k ir turbūt po 800k prasukę, gedimų aišku jau pasitaiko, bet ant tralo kad nutempti iki serviso reikėtų - negirdėjau. Remontas pigus. Pats neturiu Prius. Pas mamą hibridas Yaris, mano šeimoje yaris dar ne hibridas (nebuvo dar tokių metų).
Who, lengvieji auto būtent elektrifikuojasi pirmiausia dėl taršos miestuose. Ta tarša miestuose, tai ne tik didesnė vėžio tikimybė, bet ir didinama autizmo tikimybė, kraujagyslių ir kvėpavimo sistemų ligų rizika ir t.t. ir t.t. Tik tada eina CO2. Visokių žaliavų išgavimas, dažnai bandoma pripaišyti elektromobiliui išskirtinai didelius kiekius ir pan., ar net sakyti, kad kobalto kasimui naudoja vaikus (EV gamintojai kobaltą perka tik iš audituojamų ir sertifikuojamų įmonių, kurios rūpinasi darbų sauga ir vaikų nesamdo), bet va naftos perdirbėjai perka kobaltą ir jo klime nesirūpina dažniausiai. Aiškina, kad litį labai purvinai išgauna Kinijoje, bet Kinijoje ličio nė 10% neišgauna... Na ir nutyli, kad VDV automobiliai per vidutinį savo tarnavimo laiką sudegina apie 23 tonas degalų, nekalbant apie tepalus ir kitus skysčius. O elektromobilį tuo tarpu perdirbs kokiais 97% ir nereikės vėl iš naujo išgauti daugumos žaliavų.
AAA000 2021-04-16 02:16
cia sitas didysis buhalteris nutyli, kad VDV sanaudos maksimalios imanomos. didesniu niekada nebus. nes didesnio kuro kiekio niekada nebereikes. nei isgaut, nei suvartot.
o su elektromobiliais tarsa toliau bus daroma, nes jis neskaiciuoja elektros tinklo sanaudu - nors jis elektromobiliams butinas nebus is ko ikraut elektromobiliu "pagal gerus rodiklius" be pacio tinklo... ir sita tarsos eilute yra PAPILDOMA - kuria naudinga nutylet... nes ji salyginai kaip ir nedidele...
Benediktas 2021-04-16 11:36
Koks gudrus AAA000, kad nebūtų neva asmeniškumų, ir negalėtų užbaninti, tai kvailu pavadini per trečią asmenį
Tai man atrodo, yra planas, kad elektromobilius bus galima ateityje palikti su vartotojo sutikimu, elektros tinklo balansavimui. Kada pigi elektra pats naudoji, kai brangi atiduoti į tinklą, jei nenaudoji. Ateityje, gal pastatys išvis kažkokias akumuliatorių pastotes, kurios leis subalansuoti tinklą. Man atrodo šiluminių elektrinių naudingumo didinimas yra technologiškai išsprendžiamas klausimas.
immortallt 2021-04-16 11:51
Šiluminių elektrinių (santykinai modernių) naudingumo didinti daug nėra kur, arba technologiškai neapsimoka, o ateityje dar labiau neapsimokės, nes bus reikalingos tik tretiniam rezervui - įsijungs metuose kelis kartus ir veiks mažiau nei 5% laiko.
Nerkus 2021-04-16 12:21
Na taip. Dabar tingiu kainų ieškoti, bet paimk sakykim chr su 1.2 turbo varikliu popierines sąnaudas, paimk tokios pat komplektacijos hibrido sąnaudas. Paskaičiuok kainų skirtumą nuvažiuoti 100 km ir pasiskaičiuok kada atsipirks tas kainų skirtumas. Aišku dar preliminariai turėtum žinoti kur daugiau važinėji: mieste ar užmiestyje. Kuo daugiau važiuosi užmiestyje, tai tuo mažiau atsipirks.
Benediktas 2021-04-16 13:36
Ypač, jei šiluminės elektrinės bus naudojamos tik 5%, o tinklo balansavimui galima naudoti ir pačius elektromobilius, tai man asmeniškai uždarytas klausimas, kas mažiau sunaudoja energijos, mažiau terčia ora VDV ar EV. Tas santykis mažiausiai dvigubas.
immortallt 2021-04-16 16:15
Nerkus, na tėvai hibridą nusipirko už benzininio kainą iš salono. Kas atsipirks? Važinėjama realiai tiek mieste, tiek kad Klaipėdoje, ne tokie sutaupymai, kaip Vilniuje.
Benediktas, akumuliatoriai greičiausiai ne iš elektromobilių eis, netikiu, kad daug kas prijunginėtų elektromobilius, net jei tavo akumuliatorius ir pilnas, suvestų laiką kada važiuosi ir kiek toli važiuosi, kad žinotų kiek elektros galima iš tavęs paimti, ir tik dėl to, kad uždirbtum kokius 3€, nu max 6€ per dieną. Čia teoriniai maximumai. Realiai ne daugiau 3€ per dieną nusistovėjus rinkai. Akumuliatoriai eis į krovimo stoteles, prie pastatų, ofisų, vėjo ir saulės parkų dėl dviejų priežasčių - jie visada bus prieinami, leis sumažinti investicijas į likusio tinklo plėtrą (pikinė paklausa tinklui bus sumažinta, tačiau tinklo apkrovos variacijos beveik neliks), bus galima gerokai daugiau atsinaujinančios energijos integruoti vienoje tinklo vietoje. Vėjo kokius 2,5-3 kartus, saulės iki 6 kartų. Stacionariems akumuliatoriams naudos išrinktus senų automobilių akumuliatorius.
AAA000 2021-04-17 22:25
buhalteriuko fantazijos
viskas egzistuoja jau daugiau kaip 10-15 metu... kad tas vyktu. BET NEVYKSTA!!! keli pabandymai del pabandymo... VISKAS.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Hibridų atsisakysime anksčiau nei planuota? Jau visai greitai jie nebebus laikomi žaliosiomis investicijomis