Fantastiškas žingsnis, galintis dar labiau paskatinti elektromobilių plėtrą: „Tesla“ atvers dalį savo įkrovimo stotelių visiems elektromobiliams

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-06-25 14:46
Maladiec. Tikrai geresnis dalykas visuomenei, nei būtų tinkamos tik Tesla.
Varinis 2021-06-25 15:01
Kai Muskas siūlė visiems gamintojams statyti infrastruktūrą elektromobiliams visi iš jo šaipėsi . O kai dabar visi šiknoj atsidūrė tada jau reik dalintis .Aš grieštai prieš nes bus taip ,atvažuoju krautis savo auto o ten stovi Audes, poršai,konos ir visoks kitas laužas o aš su Tesla turėsiu stovėti eilėje ir laukti.
Benediktas 2021-06-25 15:03
O jei atvažiuoji su Audi, poršu,kona ir visokiu kitokiu laužu? Tai tada manau gerai būtų.
Varinis 2021-06-25 15:31
Esmė yra ta kad visi tyčiojosi ,ir niekas nenorėjo investuoti. O kai viskas padaryta atiduoti bendram naudojimui visi patentai,tada išlindo Audes ,Mersai,Poršai. Naudojasi Teslos laisvais patentais gamindami savo automobilius . Dabar dar ir infrastruktūros įsiveisė ,"špygutės".
Benediktas 2021-06-25 15:46
Man atrodo p***ui tie nesupratimai Teslai, Muskui. Nuo pirmo elektromobilio visi skeptiški buvo. Dabar atsisims dividendus, kai kitų markių auto krausis.
conjurer 2021-06-25 15:47
Na kodėl jiems neleidus to daryt kitiems, jie turi didelę infrastruktūra, ir taip gaus papildomų klientų. O jei prieš kraunantis, teks nusipirkti kokį brangų adapterį tai tik daugiau pinigų. Jei teks laukti kelias valandas eilėje prie pakrovėjo, čia juokai, palyginus su apple fanais laukiančiais savaitę eilėje dėl naujo telefono. Be to tokių eilių egzistavimas turbūt pakels akcijų vertę. Ir tai skatins konkurenciją, taigi jei muskas savo skaitmenine įtaka ir lobizmu nestabdys konkurentų - problemų nebus.
Marius.brn 2021-06-25 20:13
Lyg tesla pirmoji atidave kazkoki patenta. Bet teslatard'ai to nezino, kad technologinis tobulejimas vyksta ir kaip apskritai vyksta developmentas. Tie kas nezinot, tai butent tesla susikure uzdara tinkla, o tokie kaip ionity kuria standarta visiems. Jei nori apriboti kitus auto maker, tiesiog pardavinek su nauja tesla exclusive deal krovimui, o tie kuriem tiesiog reikia pasikrauti, lai moka kosmine kaina, bet nepalikti bedoj. Su ionity (pvz audi) tai kainuoja norvegijoje apie 0,18 eur/kwh jei issiperki abonementa ionity, o bet kuriam nuo gatves galima krautis uz 0,8eur/kwh. Nuo tokios kainos gali paspringti aisku, bet jei reikia, tai ir krauni. O tesla supranto, kad su tokia politika toli nenueisi, todel ir atidarines . Ionity dabar jau europoje turi 353 charging sites, o tesla jau virs 600. Tai atsizvelgiant kada tesla pradejo savo darbus ir kada ionity, manau kad tai tik laiko klausimas kada issilygins ir net aplenks.
Paramotoras 2021-06-25 22:03
Norvegijoje jau ruosiamas istatymas jog visos krovimo stoteles tures buti vienodai prieinamos ir tures bendra atsiskaitymo forma. Tikriausiai kortele. Tesla piarinasi naudodamasi neisvengiamybe.
Paramotoras 2021-06-25 22:04
Del adapteriu tai namie hyndaju kraunu su teslis wall chargeriu.
Paramotoras 2021-06-25 22:10
Siaip siai dienI norvegijoje per 16000 krovimo vietuis kuriu Chademo 50+kw per 2000, css50+ palei 2000. tesos apie 500.