Lietuvos automobilių parkas dabar - dar senesnis, bet ar tai reiškia, kad jis yra nesaugus? Kaip atrodome Europos kontekste, ko reikia, kad situacija keistųsi ir „Regitra“ komentaras (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Pumper 2021-07-02 18:37
Naujesnio daikto visada norisi, bet kai senas nekelia problemų, tai geriau ir nekeisti, nes nusipirksi kokį 5 metų ir, jei nepasiseks, iš servisų neišlįsi.
kestutisz 2021-07-02 20:32
Toks pavyzdys iš gyvenimo - mano senas kibiras su tradiciniais "200k" tau turbūt antrą naują žmonos pergyvens su mažiau netikėtų remontų :) 1'am per garantiją supuvo duslintuvas, prakiuro amortizatoriai, dar ten kažką pakaboj krapštė nors mašina gal net žvyrkelio beveik nematė. Ten kur pas save kažką keisti reikėjo tai arba pats žinau dėl ko (na per duobes laukų ir miškų keliukuose netaupau), arba perekupas atbulom rankom pardavimui "padaręs" buvo. 2'am jau kažkas bilda pakaboj, po nepilnų metų! Byra/trupa absoliučiai unikalus ir nepakartojamas i-Cockpit 3D ekranas kuris net nėra liečiamas! Tai aš sau net nežinau ką pirkti realiai - naują ir bijoti nubraukti dažus (nes paskui neatpirks) ar išvis kad subyrės nuvažiavus nuo asfalto? Galbūt imčiau tiesiog karta naujesnį modelį, bet vpadlu mokėti "ekologijos" duoklę ekonaciams tai važiuoju kol važiuoja ir praeina TA.
IceBullet 2021-07-02 23:40
Dabar visi gali ipirkti koki polo nauja. Bet ar dziugins? uz 20k galima challenger ar mustang paimti su 50k rida poros metu senumo. Kaip ir ne premium, bet ir ne polo.
kestutisz 2021-07-03 11:35
Čia visiškai nesulyginamos auditorijos vien pagal pinigus. 20-25k naujas kibiras net neperkamas, o skolinamas lizingu, su likutine verte ir minimaliom palūkanom, turint ten gal kokius 20% sumos. O tas kažkas įdomesnio jau bus cash'u, nu arba bobutės paskolba, bet čia tada liūdnesnis atvejis...
immortallt 2021-07-05 16:32
bahuriux 1,3 litro nuvažiavęs 130k km ir nuvažiuos dar tiek, jei pirmiau kėbulas nesurudys tiek, kad nebebus su kuo važiuoti. Lėktuvai naudoja kompozitus ir aliuminį, kurių rūdys neveikia taip, kaip geležies metalų. Viskas tikrinama dažnai, keičiama, dažoma ir t.t., ko nepasakysi apie daugumą lengvųjų automobilių, kitaip servisai neturėtų ką veikti. O su automobiliais, didžiausias "nuovargis" ateina ne iš tiesiog eksploatacijos, o nuo įvairių avarijų, kurios nebūtinai deklaruojamos perkant automobilį, tiksliau, jei gali, tai sako, kad išvis nėra buvę autoįvykių, nors pusė kėbulo gali būti jau iš donorų. Na ir nusiperki Mustang už naujo polo kainą, ir ką? Komforto mažiau nei polo bus. Ant eksploatacinių ir remonto sąnaudų paliksi bent 2x daugiau nei už polo, o tada visi verkia, kad Lietuvoje brangu gyventi, nematydami, kad ant automobilio palieka 1/4 ar net 1/3 savo pinigų. Pavyzdys iš mano artimos aplinkos. Pasiturintis verslininkas pirko per banką porą metų dėvėtą Mercedes iš salono (salonas tarpininkavo), su lizingu (palūkanos kai tokios mažos, kad ir viską grynais turi, perki išsimokėtinai). Priregistravo Regitra, visi dokumentai sutvarkyti, visiems viskas gerai 2 metus, iki kol paaiškėjo, kad automobilis visgi buvo vogtas ir suklastoti kokybiškai automobilio dokumentai. Automobilį atėmė, o bankui mokėti už jį vis tiek reikėjo. Atsakomybės neprisiėmė nei salonas, nei regitra, nei bankas (bankas čia mažiausiai dėtas šioje situaicjoje). Tai kažkaip po tokio atvejo artimoje aplinkoje pirkti dėvėtą brangesnį automobilį atrodo rizikinga dėl daugybės faktorių.