Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2021-07-21 14:24
Mnaua servisas sipnoji Teslos dalis kol kas: nėra dar išplėtotas tinklas ir dalių tiekimo sistema. Čia tadiciniai gamintojai turi pranašumą.
Šaras 2021-07-21 14:35
Joks oficialus servisas tokios nesąmonės nedarys, nes vėliau amerikonai gali prisiteist milijonus ir sugadint vardą. Bet ir tokių didelių (brangių) neremontuojamų dalių būt neturėtų.
X-log 2021-07-21 15:48
Atsizvelgiant kad tesla sugeba plastikinius plintusus naudoti kaip tvirtinimo detales, tai cia net aukstesnis lygis negu gamyklinis surinkimas.
Benediktas 2021-07-21 15:58
Gal galima plačiau, su nuoroda? Įdomu, pasidarė, kas ten per plintusai buvo.
X-log 2021-07-21 17:29
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... -y.205922/
Benediktas 2021-07-21 17:35
. Tiek, kad rodos nekritinis dalykas, bet matosi, kad griebėsi šiaudo, kad paleist tas mašinas, nes užstrigo dalies tiekimas.
iPienius 2021-07-21 20:17
dabar visur viskas stringa. teko susidurt su vienu dalyku, kuris jau 4 menesius veluoja ir neaisku, kada sulauksiu. ir viena detale viska stabdo
Benediktas 2021-07-21 20:30
Neis pakeist apdailos medžiagom?
Paramotoras 2021-07-22 08:50
Na teslos akumas neaptarnaujamas tad pagal gaminyoja galimas tik akumo keitimas bet ne remontas. O staripsnis usverstas katastrofiskai. Geriau neverskit tokio lygio straipsniu isvis.
sigun 2021-07-22 15:23
Pagal tą pačią logiką, jei rašant kas trečiame žodyje po gramatinę klaidą, geriau tiesiog neterškite eterio.
Marius.brn 2021-07-22 16:49
Na kad panasu amerikoje darosi stiprus trendas, neleisti taisyti savo dalyku. Kaip sitame video pasakoja, kad fordas sugebejo pramusti zemiau teslos. Tai kad jausmas, kad vis daugiau gamintoju nori buti shitty makers.
https://www.youtube.com/watch?v=dzoe7mE ... isRossmann
lizunas 2021-07-22 19:12
Kad ir tie 700$ per daug, kiek via truko, max 1val. Pas vokiečius valanda 100€ dylerio servise? Pas mus 50-60€....
VirtualGadget 2021-07-22 22:22
Taip kaip remontavo video tai prisiėmė riziką. Galėjo ta improvizacija baigtis ir naujo akumuliatoriaus keitimu. Kad gamintojai negalvoja apie tai, kad mazgą padaryti iš kelių dalių , ar kad jį būtų galima remontuoti tai čia kita tema. Sportinių automobilių savininkai nedejuoja kai sužino kiek kainuos kokio mazgo remontas. Norint ten irgi galima improvizuoti ir prisigalvoti kaip padaryti pigiau. Senovinių automobilių restauravimu užsiimantys tai iš viso neturi kito pasirinkimo. Neįsivaizduoju kur galėtų nusipirkti originalią prieš šimtą metų gamintą detalę. Yra žmonių mėgstančių konstruoti. Tai štai ir sugalvoja kaip išspręsti vieną ar kitą problemą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Tesla“ norėjo 16 000 JAV dolerių už paprastą 700 JAV dolerių vertės „Model 3“ remontą: garažo meistrai parodė, kaip sveikas protas gali užkirsti kelią nemenkoms remonto sąskaitoms (Video)