Pristatė visiškai stiklinę išmaniojo traukinio koncepciją: tai – „rūmai ant bėgių“ (Foto) (2)
Pristatė neįtikėtino dizaino traukinį. Stiklinis 400 metrų, 14 vagonų traukinys – „rūmai ant bėgių“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Prancūzų dizaineris Thierry Gaugainas, žinomas dėl superjachtų projektų, įskaitant Steve'ui Jobsui priklausiusią 80 metrų „Venerą“, pakeitė jūrą bėgiais, pristatydamas prabangaus traukinio koncepciją, pavadintą „G Train“, rašoma CNN pranešime.
„Rūmai ant bėgių“
Traukinio koncepciją sudarys 14 vagonų, kurių kiekvienas pasiūlys išskirtinės prabangos rūmus. Viduje bus vestibiulis, gyvenamieji apartamentai, poilsio ir pramogų zona bei kita.
Traukinio sienos galės transformuotis į lauko terasas, o „slaptas“ sodas taip pat veiks kaip rami svečių šventovė.
Traukinio išorėje bus naudojama stiklo technologija, galėsianti persijungti iš nepermatomos į skaidrią, visiškai pakeisdama keleivių nuotaiką ir aplinką. Veikiant neskaidriu režimu, stiklas ant interjero taip pat gali veikti kaip ekranas, rodantis norimą dekoraciją ar kraštovaizdį.
Greitis nėra tikslas, sako Gaugainas. Šis traukinys sukurtas skatinti vidines keliones erdvėje, kurioje kelionė gali būti tokia pat linksma.
Gaugainas dar neturi pirkėjo savo prabangiam traukiniui, kuris, jo teigimu, skirtas įsigyti vienam asmeniui. Jei Gaugainas suras pirkėją, traukinio projektas kainuos maždaug 350 milijonų dolerių, o jo įgyvendinimas užtruks 2,5 ar daugiau metų.
Traukinyje bus vietos maždaug 18 nakvojančių svečių ir ženkliai didesniam vakarėlyje besilinksminančių svečių skaičiui.
Traukinys bus pritaikytas važiuoti Europos ir JAV geležinkeliais 160 km/h greičiu.
Reikalingų sričių ekspertai, įskaitant Šveicarijos traukinių statytoją „Stadler“, stiklo gamintoją „Saint-Gobain“ ir JK inžinerijos įmonę „Eckersley O'Callaghan“, prisijungė prie projekto, kad išbandytų traukinio tinkamumą.
Nors šis traukinys nepasižymi didžiuliu greičiu, visgi jis galėtų padėti pabrėžti keliones geležinkeliais kaip tvaresnę transporto rūšį turtingiausiems pasaulyje.
Kadangi traukiniai išmeta daug mažiau teršalų nei kitos populiarios transporto priemonės, Gaugainas tikisi, kad jo traukinys parodys naujos (santykinai) tvarios prabangos tendencijos pradžią, kai pati kelionė yra įsimintiniausia patirties dalis.