Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Creatium 2015-04-21 19:00
"Japonija garsėja savo shinkansen, važinėjančiais plieniniais bėgiais, investavo į maglev technologiją, kurią tikisi parduoti užsienyje."
Jūs man debilui paaiškinkit ką čia turėta omeny pirmoje sakinio dalyje?
kiesza 2015-04-21 21:09
Įdomu kokio priežastys neleidžia šiam traukiniu įsibėgėt tarkim iki 2000/kmh kur jo silpnosios vietos ?
mch0lic 2015-04-21 21:29
Trintis/oro pasipriešinimas.
punktyras 2015-04-21 22:23
. Ačiū už pastabą.
manas 2015-04-22 07:39
trinties tai gal nebera juk cia magnetine levitacija.
mch0lic 2015-04-22 08:40
Su keliu neturėtų būt, bet su oru yra. Hyperloop dokumentacija sūlau paskaityt.
serafanas 2015-04-22 09:47
Man labai įdomu kaip išsprendė problemą, kad įvažiuojant į tunelį nekabintų nosimi bėgių? Vis tik rekordo darymo metu buvo 600kmh, o tokiu greičiu įlėkt į tunelį, tai jaučiu tas pats, kas VDV stūmoklis judantis aukštyn suspaudimo takte
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Japonija vėl pagerino pasaulio traukinių greičio rekordą