Japonija vėl pagerino pasaulio traukinių greičio rekordą  (8)

Japoniškas magnetinės levitacijos traukinys vėl pagerino pasaulio traukinių greičio rekordą bandomajame važiavime netoli Fudžijamos pasiekęs 603km/h greitį.

Traukinys viršijo praėjusią savaitę kitame bandyme pasiektą 590km/h greitį.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2015-04-21 Japonija vėl pagerino pasaulio traukinių greičio rekordą  (8)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Centrinės Japonijos geležinkelis (CJG), kuriam traukinys priklauso, nori įrengti magnetinių traukinių liniją tarp Tokijo ir centrinio Nagojos miesto iki 2027.

280 km kelionė truktų vos apie 40 minučių, trumpiau nei pusę dabartinio laiko.

Tačiau keleiviams mėgautis maglevo rekordiniu greičiu neteks, kadangi kompanijos teigimu, jos traukinių didžiausias greitis bus 505 km/h. Palyginimui, greičiausi veikiantys Japonijos shinkansen, arba „traukiniai kulkos“ važinėja „tik“ 320 km/h greičiu.

Vien kelio iki Nagojos statybos kaštai, skaičiuojama, sieks beveik 100 mlrd dolerių, 80 % atstumo drieksis brangiais tuneliais.

Iki 2045 m., maglev traukiniai iš Tokijo į Osaką nuvažiuos vos per valandą, kelionės laiką sutrumpindami perpus.

Antradienį šalia kelio, stebėti bandymus susirinko apie 200 traukinių entuziastų. „Net šiurpuliukai nugara nubėgo. Tikrai noriu važiuoti šiuo traukiniu… Lyg būčiau tapusi istorijos puslapio liudininke,“ pasakojo viena moteriškė.

„Kuo greičiau važiuoja traukinys, tuo stabilesnis jis darosi – manau, važiavimo traukiniu kokybė pagerėjo,“ sakė CJG tyrimų vadovas Yasukazu Endo.

Japonija, garsi savo shinkansen, važinėjančiais plieniniais bėgiais, investavo į maglev technologiją, kurią tikisi parduoti užsienyje.

Japonijos premjeras Shinzo Abe sekmadienį lankysis JAV, kur, kaip tikimasi, apsiims naujos greitaeigių traukinių linijos, sujungsiančios Niujorką ir Vašingtoną, statybos.



www.bbc.com/

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(24)
(1)
(23)

Komentarai (8)